Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 24. hafta müsabakasında Beşiktaş'a konuk oldu ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.
Bordo mavili takımda Şenol Güneş, Beşiktaş maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
Güneş'in değerlendirmeleri şu şekilde:
"Oyunun tamamında rakipten aşağı değildik. Hatta artılar da vardı. Oyuna iyi başlamadık. Sonra oyunu kontrol ettik ve golü bulduk. Hızlı çıkmayı düşündük ama pas kayıpları yaptık.
Maçın en net pozisyonunda Cham ile golü bulsak 2-0 gibi önemli bir avantaj yakalayacaktık. 2. yarı Beşiktaş golle maça ortak oldu.
Rakibin attığı 1. gol çok boş olan, savunmada olmamıza rağmen uzak kaldığımız bir pozisyondu. 2. golü yedik, şanssız bir goldü. Pozisyon bulmada sıkıntı olmadı ama savunmada rakibe vurma şansları verdik.
Basit hatalar oyununun sonucunu rakibin lehine belirledi. Moral ve puan açısından kazanmak istiyorduk. Sonuç bizim adımıza kötü oldu."
Tüm Yorumlar (46)
Şevket
1 yıl önceHerkesin gönlünde Fatih Tekkenin yattığına inanıyorum. Bunu ertelemeyin lütfen. Şampiyonluk günlerimizi öteliyoruz. Takımı dirilteceğine sonuna kadar inancındayım.
Bayro
1 yıl önceCham ve Ozanı oynatacaksan kusura bakma ama Şenol hoca çok daha maç verirsin bu ikisi kesinlikle kadroya girmemeli
Selim kata
1 yıl önceBırak git Şenol hoca Bİzi seviyorsan git
TS
1 yıl önceNasıl pozisyon bulmada sıkıntı yoktu? Kaç tane isabetli şutun var? Kaç kere rakip ceza sahasına girdin? Ne biçim oynuyorsunuz be! Cham, Ozan bunlar ne biçim oyuncular!
Tomar
1 yıl önceŞenol bey biz başka maç mı izledik. Sen oynanan oyunu beğeniyorsan sorun zaten orda demektir. Sor bir sokaktan insana bak ne söyler sana. Orta saha hala yok.
Çebi61
1 yıl önceSn Hocam vişça ozan olmuyor artık vazgeçin, gol lazımken daniloyu cıkarıp enisi almak neyin nesi, defans çıkarıp alsana forveti. Golü yedin hala bekliyorsun ozanı çıkaramadın adamı ikinci golden sonra çıkardın ancak
Tayfun yıldırım
1 yıl önceMasal anlatma birazcık insansan bırak git takıma zarardan başka hiç bir şey vermedin
Ali Başkan
1 yıl önce1 senedir yazıyorum 20 tane transfer yapılsın, kulüp 50milyon euro borca sokulsun Şenol Güneş ve amatör ekibiyle bu takım arpa kadar yol alamaz takımda sistem yok, yedek kulübesinden sahadaki futbolu okuyacak hoca ve ekibi yok! Ertuğrul Doğan ve parası olmayan yönetimi bu yorumları okuyun!
Bayro
1 yıl önceBen trabzonda kazanılan maçları kabul etmiyorum. Deplasmanda kazanamayan takım olmaz olsun bu nedir böyle ayıptır bu taraftara yaziktır günahtır.
İbo can
1 yıl önceŞenol da futbolcular da hepsi (! rezilspor !)
Kamil Çolakoğlu
1 yıl önceÇok büyük hata yaptı rakip bastırıyor oyuncu değiştiriyor gölü yemeden önce sende değiştir hoca önlem al gölü yedik oyuncu değiştiriyor yanlış yaşlandın sen bırak artık emekli ol çok zararın dokunuyor takıma düşme hattına yakınız
Ali Başkan
1 yıl önceYetersiz hoca ve teknik ekip, 1 senedir mazeret ve bahane :) transfer dediniz oldu, icraat yok unutmayın ki istifa etmek de bir erdemliktir.
Başka maçmi izledik hoca
1 yıl önceHocam sen başka maç izlemissin heralde ,yada biz başka maç mı izledik, ne pozisyona girdik nede mücadele ettik ,bu maçı resmen verdin ,değişiklikler geç kaldın, Silva orda hata yapmasa golde atamazdik, sen malesef pozisyonda sıkıntı olmadı,demişsin pozisyon bulamadın ki ,bu maç sana yazar hocam ,ve gol attığımızda sevinmeyip kulübe girmen o diğer atan
1461
1 yıl önceSenle olmaz hoca bence edebinle bırak git zamanında müdahale etseydin sonu.ç farklı olurdu bu maç sana yazar Şenol hoca
Tolga
1 yıl önceGeç oyuncu değişiklikleri ile sonuç kaçınılmazdı. Ortasaha tamamen takipde olmasına rağmen ben tv de sen saha kenarında bu durumu izledin hocam. 8ve 10 numara anlamında takım yetersiz. Bize(hamsik ve bakasetas tarzı 2 kaliteli adam şart)
Galanimadan Osman
1 yıl önceTipik bir Şenol Güneş vakası. Yapamadık, edemedik, üzüldük, ağladık, zırladık ....
Yeyr
1 yıl önceYa bırak istifa et artık beeee
TS
1 yıl önceSEN NE OYNATTIN, TS DA DERBİ KAZANAMAYAN 96 DAN BERİ DEVAM EDİYOR HEP gs fb bjk MAÇLARINDA ÖNE GEÇ SONRA YENİL YAW GÜNEŞ SEN TS DA GÖREBDEYKEN TS DERBİ KAZANAMIYCAKMI YETER SİNİR ETTİN OLMUYORSA BIRAK HOCA, İKİ UKRAYN. GELDİ HİÇ KATKI YOK , BİTİK bjk YA TS U BU KÖTÜ TAKTİK OYUN HAMLE OZAN CHAM SEÇİMİYLE TS U MORAL KAYNAGI YAPTIN, ASIL AVCI TS U YAKTI ŞAMPİYONLUK SONRASI SALDI HEM TS U HEM KENDİNİ DAGITTI EGER AVCI HEDEFİ 2 3 ŞAMPİYONLUK OLSAYDI ÇOK FARKLI OLURDU.
Yalcinx5
1 yıl önceHoca neden bahsediyon ben tv nasil izlediysem sen kenarda izledim ozan sahada yok, 2nci yarinin basinda oyuncu degistirmen lazim ayni kadroyla devam ediyosun adamla sagli sollu geliyo seyrediyosun 2 gol yiyoruz oyuncu degistiriyosun korkaksin hoca korkak, sezon seninle devam edeceksek vay halimize
Neco Öztürk
1 yıl önceAttığımız golden sonra sevinmeyerek yine adamlara sinyal vermen senin yetersizliğininde önüne geçiyor.bir çok sebepten bu takımın başında olmaman lazım Beşiktaş efsanesi şenol güneş
60
1 yıl önceŞenol hocam maça Ozan ve Visca ile başlamak ,sahaya 9 kişi çıkmak feğilmi sence???
Şenol SAĞLAM
1 yıl önceŞenol hocalıkdan anlamaz cüngü o bir Beşiktaş lı
Davut
1 yıl önceEmirhan denen ahlaksız 43'te kırmızı kart görmeliydi.
abidik gubidik
1 yıl önceHade ordan . seni gidi saplantılı ve derbi fukarası
OfluEr
1 yıl önceOlmuyor hocam,seninle ol.uyor!!! Bu maç yüzde yüz sana yazar! Biraz cesaret gösteri,ne buldun bu Özal'a? Adam bütün maçta sadece bir tane! top kapatıldı. İkinci yarıya Visca"nın yerine Zubkov,Ozanın yerine de Lundstram başlamalıudın!!!
Ali ince
1 yıl önceHer hafta aynı söylemler bırak bu işleri istifa et Fatih Tekke gelsin bir yol ac
Tsyli61
1 yıl önceBu taraftar neden maçta şenol hoca emekli olsana diye bağırmıyor ozanıda al git diye bağırmıyor
Ali Başkan
1 yıl önceAbartmıyorum Çağdaş Atan bile Şenol Hoca'dan üstün bir teknik direktör, sahadaki futbolu okuyamazsın bu işi yapamazsın arkadaş... Beyin yok takımı yönlendirecek onun harici futbolcular iyi iş yapar fakat iyi bir teknik direktör ve ekibi lazım... Ben bu sektörün içindeyim, bu kulüpte bu teknik ekiple geçen zaman Trabzonspor aleyhine işliyor söın gözlerinizi litfen
İSMAİL KIR
1 yıl önceHoca çağır Fatih Sultan TEkkeyi sarıl ona ve göre vi ona teslim et ve dünyada ilk olsun
İsmail Günay
1 yıl önceLaf,laf laf başka birsey yok Ts den ayrılsan.trabzonda.durmassin..şimdiden git İstanbul'daki rezidansina
Oflu
1 yıl önceİskenderunspor'u deplasmanda yenemeyen bizim kalitesiz bir takım için, deplasmanda Beşiktaş'a 2-1 yenilmek çok büyük başarıdır.
korkaklar kaybeder
1 yıl öncesen ne zaman bjkyi inönüde yendin..bizizm yüzüzmüz apo hocayla güldü..banklara birliği yüznden maddi sıkıntılar nedeniyle hocamız sezon başı golcüsüz maçlara çıktı..lakin asla fb jkye boyun eğmedi..sen in 40 yıl önceki zamnakalrınıda biliyoruz..sende fbjk fobisi korkusu var..1-0 öndeyken nasıl oynaman gerektiğini bilmiyorsun.dandun futbolu oynattın..kaos futbolu..sen maçı yaşmadın..sols kahjer yaşadı..işte ben bu ts la laya eden rakipleri yenen avcıyı seviyorum..vefasızlar utansın..1996da 8 mill
İsmail Günay
1 yıl önceMac oynandı bitti o geride kaldı.esas mesele artık taraftar Şenol a güvenmiyor inanmıyor bay yönetim bunu gormeli
Bırak artık
1 yıl önceHocam artık bırak gençlere bayrağı olmuyor neden zorluyorsun transfer yaptın yine olmuyorsa demekki sorun senin yönetememende
Akcaabatli
1 yıl önceGünes Istifa Yeder artik
Okur
1 yıl önceMacin kirilma ani senin oyuna gec müdahale etmen.
Envr yldrm
1 yıl öncekırılma anı senin takımın başında olmandır!biraz onurun gururun varsa bırak git trabzonSpor sizin babanızın çıfliği değildir.22 maçın 11 deplasman desek galibiyetin yok ayıp ya bırak git.biz taraftarların gururuyla oynama.
Tty
1 yıl önceİstifa ett..
acı gerçekler
1 yıl öncebunda hiçbirşey değişmemeiş.ts un hocasıydı yıllar önce taktik yok korkaktı yine korkak..
İstifa
1 yıl önceOzan ve Cham ptt liginde top oynayamaz. Sıötın futbolun içine. Milletin aklıyla alay etmeyi bırak istifa et git.
Hocam Bırak Lütfen
1 yıl önceFatih Tekke
Veysel YILDIZ
1 yıl önceŞenol Güneş ! Tek kelime ile ; korkaksın, korkaksın ve yine korkaksın. Takımımız 1. saniyede de öne geçse bile 2. gol iştahı yok ... Bunun en büyük göstergesi de şu bence...; milli kalecimiz Uğurcan efendi 1. Dk da öne geçsek bile zaman çalmaya çalışıyor, 1-1 oluyor yine aynı, 2-1 geri düşüyoruz dk 85 oluyor yine aynı. Bu hareket takımımızın bilinç altına şu mesajı veriyor..; bizim hücum etmeye niyetimiz yok. bu saçmalık biz futbol isteyen taraftarı çıldırtıyor. Ve sen buna müdahale etmiyorsun.
Veysel YILDIZ
1 yıl önceŞenol Güneş ! Tek kelime ile ; korkaksın, korkaksın ve yine korkaksın. Takımımız 1. saniyede de öne geçse bile 2. gol iştahı yok ... Bunun en büyük göstergesi de şu bence...; milli kalecimiz Uğurcan efendi 1. Dk da öne geçsek bile zaman çalmaya çalışıyor, 1-1 oluyor yine aynı, 2-1 geri düşüyoruz dk 85 oluyor yine aynı. Bu hareket takımımızın bilinç altına şu mesajı veriyor..; bizim hücum etmeye niyetimiz yok. bu saçmalık biz futbol isteyen taraftarı çıldırtıyor. Ve sen buna müdahale etmiyorsun.
Sormlu
1 yıl önceBu maçın tek bir kırılma anı var oda yaşlanmoış ve futbolu süzemeyen bir Hocanın yapması gereken oyuncu değişikliğinde geçkalmasıdır.
Ali Durkaya
1 yıl önceHocam bu takımda şuan 1.kondisyon düşük.2ikili mücadelelerde futbolcular tel tel dökülüyor.3futbolcular kafa ve ayak pasını kendi arkafaslarina değilde rakip futbolcuya veriyorlar4bazi futbolcuların aklı hala sahada değil uyuyor5.viska ve vakayeme yavaş yavaş emekli edilmeli6.sag ve sol defans yolgecen hani gibi
şaşaırdıkmı hayır
1 yıl öncebu korkak kaleci ve güneşten bu takım kurtulmalıdır..bjk tarftarından küfrednleri kınıyorum..uğurcan maçı soğutma adına adamlara hırs verdi..sonuç hüsran...maç alıcak büyüyk kaleci değil o..Tsdan sezon sonu gitme veya kalırsa banko oynama adına bir kaç maçtır çalışıyor..refleks olsa 2. golü yemez...günü kurtarıyor..