| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Şubat 2025 17:44 Güncellenme tarihi: 15 Şubat 2025 18:36

Trabzonspor'da Güneş Beşiktaş maçı öncesi konuştu: "En iyisini yapacaktır"

Trabzonspor'da Teknik Direktör Şenol Güneş, Beşiktaş maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 24. hafta mücadelesinde Tüpraş Stadı'nda Beşiktaş'a konuk oluyor.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Şenol Güneş müsabaka öncesi açıklamalarda bulundu.

Şenol Güneş'in açıklamaları şu şekilde: 

Müsabakadan önce, bir çocuğumuzu kaybettik. 14 yaşında hayata gözlerini yumdu. Rahmetle anıyorum. İyi bir Trabzonsporlu ve Beşiktaşlı. Çocukları kaybediyoruz. Onları hayata bağlayabilmek önemli. Fethi ağabeyi de kaybettik. Eskişehirspor'un çıkışında büyük hizmetleri oldu. Ülke futboluna güzel hizmetleri oldu. Rahmetle anıyorum. 

Beşiktaş'a geldiğimde başka soyunma odasına gidiyordum, ilk defa bu soyunma odasına geldim. Bu camianın başkanlarının büyük gayretleri ile bu stadyum yapıldı. Şampiyonluklar geldi. Mutlu ve gururluyum. İlk kez buraya deplasmana geldim. Kazanmak ve kaybetmek var. Trabzonspor olarak her maçı kazanmak istiyoruz. Rakibin de kaliteli isimleri var. Geriden geldiğimiz için daha çok çalışmamız gerek. Güzel maç olmasını temenni ediyorum.

Nwakaeme ve Dragus sakat. Bunların dışında ciddi sakatlığı olan yok. Sahaya çıkan oyuncular en iyisini yapacaktır. Kazanmak istiyoruz.

Yorumlar (13)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
AhMeT
1 yıl önce

Ozan ilk yarì sadece 3 kez ayağına geldi,ikisinide kaybetti.Düşünebiliyormusunu 45 dk da sadece 2 kez topa dokunuyorsun. Trabzonspor tarihinin en kötü futbolcusu

A
AhMet
1 yıl önce

Lundrasamt kac maç formfa neden kestin adamı YETEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

K
Kral AKIN
1 yıl önce

Hoca öne geçtin yine geriye düştün. Çok formsuzsun

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Şenol hoca ile olmayacak gibi duruyor. Öne geç ve yine geriye düş. Saha kenarında yardimcisiyla oyuna müdahale yok. Rakibe oyunu verdin. Al bakalım

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Diğerlerinden kurtulduk da bir Ozan kaldi . Bir oyuncu hiç mi oyunda görünmez hiç mi top istemez . Bu isteksiz takımda oynamak istemeyen biriyle devam etmek hata büyük hata

Tüm Yorumlar (13)

A
AhMeT
1 yıl önce

Ozan ilk yarì sadece 3 kez ayağına geldi,ikisinide kaybetti.Düşünebiliyormusunu 45 dk da sadece 2 kez topa dokunuyorsun. Trabzonspor tarihinin en kötü futbolcusu

A
AhMet
1 yıl önce

Lundrasamt kac maç formfa neden kestin adamı YETEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!

K
Kral AKIN
1 yıl önce

Hoca öne geçtin yine geriye düştün. Çok formsuzsun

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Şenol hoca ile olmayacak gibi duruyor. Öne geç ve yine geriye düş. Saha kenarında yardimcisiyla oyuna müdahale yok. Rakibe oyunu verdin. Al bakalım

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Diğerlerinden kurtulduk da bir Ozan kaldi . Bir oyuncu hiç mi oyunda görünmez hiç mi top istemez . Bu isteksiz takımda oynamak istemeyen biriyle devam etmek hata büyük hata

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Tebrikler takım koca maçta isabetli şut Sayısı 1

E
Erdal yılmaz
1 yıl önce

Hoca bu futbolla hıcbırı takımı yenemezsiniz Takım ne oynadığını bilmiyor. Gol dısında neredeyse bir tek şutun var kanatlar işlemıyor. Verkaçlarla gelemıyoruz uzun lafın kısası seni hocam olmuyor bence bırak... Artık oyunu okuyamıyorsun

İlhan
1 yıl önce

.Fulboldan azıcık anlayan bu Şenol ile bu işin olmayacagini bilir. Adam dünyadan elini ayağını çekmiş biz gel Şenol haburda bi 50 milyon var al onu topcularda topu oyna buyana vursun yeter.

R
Remzi
1 yıl önce

Defooolll defolllll….

K
Kral AKIN
1 yıl önce

96 senesinde ben küçüktüm. Öne geçip şampiyonluğu veren ve tüm camiayi kaosa sokan Şenol hoca. 2011 senesinde yine şampiyonluğu rakibe hediye eden yine bu hoca. Yıl 2025 ve aynı hoca öne geçtiği maçları yine veriyor ve yine insanları verem eden yine bu hoca. Değişim şart genç dinamik modern futboldan ve çağın gereklerine uyan hoca. Bence alman hoca

K
Kenan gümrük
1 yıl önce

Bu maç senin kaybın Şenol Efendi. Ozan ve Visca yı nasıl görmezsin anlaşılır gibi değil

6
60
1 yıl önce

Ozan,Cham ,bardi,denswill ,Cihan Çanak ,newakame ,umut hüneş ,umut Bozok ,orsiç transferlerini yapıp ,visca ile sözleşme uzatan başkan ,yönetim ve dahi Avcı +Güneş tercihleriyle sınıfta kalmışlardır ve önümüzdeki sezonuda yitirmemek adına dahada önemlisi bu borç batağından çıkmak için gerekeni yaparak yepyeni bir sayfa açılması kaçınılmazdır desek de boşş asla kpltuğu bırakmazlar.

E
Envr yldrm
1 yıl önce

Seni tebrik ediyorum sana helal olsun bu yorumun bütün trabzonSor taraftarlarına yöneticilere başkana ders niteliğindedir başka söze gere yok.