| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Nisan 2023 22:51 Güncellenme tarihi: 14 Ağustos 2023 13:29

Trabzonspor’da Gomez: Daha iyisini yapmaya çalışacağız

Trabzonspor’un Süper Lig’in 29. Haftasında golsüz berabere kaldığı Beşiktaş maçı sonrası Maxi Gomez açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Spor Toto Süper Lig’in 29. haftasında Beşiktaş ile sahasında 0-0 berabere kaldı.

Birçok pozisyonun içerisinde olan Maxi Gomez, karşılaşma sonrası değerlendirmelerde bulundu.

Gomez açıklamalarında “İki takım içinde fiziksel açıdan yıpratıcı bir maç oldu. Bütün takım savunma yapmaya çalıştık. İkinci yarıda golü bulabilecek pozisyonlar yakaladık. Bir sonraki maçta bugünkü eksiklerimizin üstüne gidip daha iyisini yapmaya çalışacağız.” ifadelerini kullandı.

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

B
Bayro
3 yıl önce

Hacı kanata inip orta yapiyorsun sırf meraktan soruyorum yaptığın ortaya kim vurup gol atacak acayip bi şekilde merak ediyorum. Siz bisey yapmadınız besiktas kotuydu siz iyi gibi göründünüz. Size bakınca bisey duzelecek gibi durmuyor.

B
Bordo
3 yıl önce

SEN MLS LİGİNE GİT RAHAT ET STOPERLER İLE UĞRAŞMADAN HELVA GİBİ LİG GİT SAG GİT SOLA KAFANA GÖRE OYNA ,TS A SORLOTH CORNELİUES GİBİ STOPERLE BOGUSUP GOL ATACAK SANTROFOR LAZIM.. GELELİM BENCİL TREZG EFENDİYE EGER BİRAZ AKILLI OLSA ÖMÜR PASINDA HIZLA PAS MI ŞUT MU NE HALT YAPTIGI BELLİ OLMAYAN VS YERİNE DURUR BEKLER ŞUT VEYA PAS ATARDI YAW TREZG MAXİ BATRA TS DAN GİTSİN HIZLA. MARKOVİÇ GİBİ BİLİNÇLİ PASLI OYNAYAN YERİNE GÖRE ŞUT VB ATACAK ÜST DÜZEY KANAT LAZIM BAŞKAN SAKIN TREZG BATRA MAXİ Yİ TAKIMDA TUTMA GÖNDER GİTSİN.

H
Hasan Tahlı
3 yıl önce

Çok arzuluydu gerçekten, bu çalışkanlığının ödülünü alamıyor gibi görünüyor olarak ancak takıma inanılmaz katkılı oyun ortaya koyuyor. Her iki stoperde çakılı oynamak zorunda kaldı Gomez le boğusmaktan; hatta biri çift sarıdan atılması gerekiyordu ama büyük takım olunca atamıyorlar malesef. Öyle olsa oyun üstünlüğü TS a geçerdi. Şu FB 'yi kayirdiklarinin 1/5 ini TS a verseler bu halimizle bile 2. Sırada olurduk. Aynı FB gibi. Farkı hakemler belirliyor zaten.