| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 07 Mayıs 2026 10:09

Trabzonspor’da gençlik çağrısı: “Demek ki var bir şeyler!”

Saha Kenarı programında Trabzonspor’da genç oyuncuların durumu değerlendirildi. Okan Çıtlak, Salih Malkoçoğlu örneği üzerinden gençlere daha fazla süre verilmesi gerektiğini söyledi.

Haber61’de yayınlanan Saha Kenarı programında Trabzonspor’un genç oyuncu politikası gündeme geldi. Haber61 Haber Müdürü Okan Çıtlak, Göztepe maçında forma giyen Salih Malkoçoğlu üzerinden bordo-mavili takımda genç oyunculara daha fazla şans verilmesi gerektiğini ifade etti. Çıtlak, “Göztepe maçında Salih Malkoçoğlu oynadı. Demek ki var bir şeyler. Oyuncuların şans görmesi gerekiyor” dedi.

VISCA’NIN MESAJI
Okan Çıtlak, Edin Visca’nın Onuralp Çevikkan’a sahip çıkan görüntüsünün de önemli bir mesaj olduğunu söyledi. Çıtlak, “Visca da Onuralp’i koltuğunun altına alarak mesaj verdi. Gençlerin oynaması son maçtan sonra kamuoyunda hoş karşılandı. Fatih hoca da bu konuda gençlere şans vermesi gerekir” ifadelerini kullandı.

BONSERVİSLER UÇUYOR
Çıtlak, genç oyuncuların değerlendirilmesinin ekonomik açıdan da önemli olduğunu vurguladı. Çıtlak, “İki karşılaşmada ne kadar şans verilirse artık. O bonservis ücretleri uçuyor” dedi.

GÖKMEN ŞAHİN: ALTYAPI MALİYETİ DÜŞÜRÜR
Gazeteci Gökmen Şahin de altyapıdan oyuncu kazanmanın Trabzonspor’un maliyetlerini düşüreceğini söyledi. Şahin, “Altyapıdan oyuncuyu ne kadar kadroya katarsanız maliyetleri düşüyor. 35-40 milyon euroluk transfer bütçesi 70 milyon euroyu bulabilir ama altyapıdan daha az maliyetli olur” değerlendirmesinde bulundu.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Miraç
1 ay önce

Fatih şenol güneşin öğrencisi. Kademelide olsa gençlere asla yer vermez

N
niketre
1 ay önce

kaleci onuralp olmalı.....zaten seneye amacımız1-6 arası olmak....en azından bir kaleci kazanmış oluruz....

Y
Yalcinx5
1 ay önce

Fatih tekke varken o genclere kolay kolay sans gelmez, sezon basinda tarihte hatta turkiyede ilk defa final oynamis cocuklar sampiyonlar liginde o cocuklara yetersiz dedi

K
Katic
1 ay önce

Gelişim lifler finallerine bir zahmet bakıp ona göre karar verelim sürünüyoruz

T
Taraftar
1 ay önce

Alooooo Bouchouari, Lovik, Umut gibi çöpleri kadro dışı bırak. Lig bitti genç Trabzonlu yetenekleri oynat neyin peşindesin 40 yaşındaki Nwakaeme'nin bu takımda ne işi var? Ne yapmaya çalışıyorsun?

Tüm Yorumlar (6)

M
Miraç
1 ay önce

Fatih şenol güneşin öğrencisi. Kademelide olsa gençlere asla yer vermez

N
niketre
1 ay önce

kaleci onuralp olmalı.....zaten seneye amacımız1-6 arası olmak....en azından bir kaleci kazanmış oluruz....

Y
Yalcinx5
1 ay önce

Fatih tekke varken o genclere kolay kolay sans gelmez, sezon basinda tarihte hatta turkiyede ilk defa final oynamis cocuklar sampiyonlar liginde o cocuklara yetersiz dedi

K
Katic
1 ay önce

Gelişim lifler finallerine bir zahmet bakıp ona göre karar verelim sürünüyoruz

T
Taraftar
1 ay önce

Alooooo Bouchouari, Lovik, Umut gibi çöpleri kadro dışı bırak. Lig bitti genç Trabzonlu yetenekleri oynat neyin peşindesin 40 yaşındaki Nwakaeme'nin bu takımda ne işi var? Ne yapmaya çalışıyorsun?

T
taraftar
1 ay önce

Yerli arıyoruz ya. kalan 2 maçta dengeli bir şekilde bu gençlere şans verilmeli.Bunları kazanma pahasına maçı kaybetsek dahi.GENÇLERİN NE YAPABİLECEĞİNİ GÖREMEMİZ LAZIM.Profosyonel maç ve direncini görsünler.Duruma göre bir sonraki sezon.70-75 dakikadan sonra yavaş yavaş süre alarak bu süreyi artırmaları lazım.