| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Mayıs 2023 19:20 Güncellenme tarihi: 16 Ağustos 2023 11:25

Trabzonspor'da Gbamin Fenerbahçe maçı öncesi konuştu: "Takımda hava çok iyi..."

Trabzonspor'da Gbamin Fenerbahçe ile oynanacak maç öncesi değerlendirmelerde bulundu.

Trabzonspor, Süper Lig'in 34. haftasında Fenerbahçe'ye konuk oluyor. Bordo mavililerde Gbamin maç öncesi konuştu.

Gbamin'in açıklamaları şu şekilde;

Takımda atmosfer güzel ve hava pozitif. Çok iyi çalıştık. Herkes öz güvenli. Buradan kazanarak ayrılmak istiyoruz.

Dünyadaki bütün teknik adamlar için bu süreçlerde görev almak zordur. Hocamız için de zor. Güçlü bir takım yaratmak istiyor. Hırslı ve başarılı olmak isteyen, kendi yöntemlerini adapteye çalışan bir teknik adam. Sıkı antrenmanlar yapıyoruz.

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS 61
3 yıl önce

HOCA 5 3 2 TAKTİGİ NEDİR ZİGETVAR SEFERİNE Mİ GİDİYORSUN NEDEN MARKOVİÇİ OYNATMIYORSUN ACABA YENİ SEZON İÇİN HIRVAT SOL AÇIK MI BULDUN DA MARKOVİÇ VARKEN NEDEN ALINDI HIRVAT DİYE KONUŞULMASIN DİYE Mİ KENARDA TUTUYORSUN, DK 25 1 0 YENİK TS VE NE TOP ÇEVİRİYOR NE PASLAŞMA VAR NE BASKI VAR NE OYNADIGI BELLİ DEGİL TOP FEBE DE TS BAKIYOR YAW Y.VURAL KÜME DÜŞECEK TAKIMA YENİ T.DİREKTÖR OLUP MÜCADELESİ YÜKSEK TAKIMA ÇEVİRİP MAÇ KAZANDIRIYOR BU HIRVAT T.DİREKTÖR DE AVCI GİBİ FORMSUZSA VAYY TS UN HALİNE.

3 yıl önce

Kalan maçlarda gazozuna oynar gibi oynamaya devam edin bakalım bulabilecek misiniz parasıyla kombine alacak taraftarı

T
TS 61
3 yıl önce

KAÇ HAFTA OLDU HOCA NIN HİÇ BİR HALT ETKİSİ YOK , SIRF YABANCI OLSUN DİYE BULDULAR NE YAPTIGI BELLİ DEGİL SOL AÇIK LARSEN OYNATIYOR ÖYLE DE FİLOZOF BU HOCA BAŞKANI DA ALIR GÖTÜRÜR BU OYUN ANLAYIŞI İLE KADRO REZİL DE HOCA BİR OYUNUN OLSUN NE BİLİYİM DİYELİM HOCA 5 DK RAKİBE TOPU GÖSTERMEDİ VS AMA NERDE YAW BIKTIK BU REZİL FUTBOLCULARDAN BATRA EREN LARSEN YEDEKDE OLAN OLMAYAN MAXİ TREG SİYDİ VS TAKIMI MAHVF ETTİLER,NE BİÇİM TAKTİK FUTBOL HOCA YAW BU HOCA YERİNE M.R AKÇAY , Z.DOGAN BİLE DAHA İYİ FUTBOL OYNATIRDI, YÖNETİM BOŞUNA ACELE ETTİ İHSAN HOCA LİG BİTERDİ VE DAHA İYİ FUTBOL OYNATIRDI HOCA, 5 3 2 NEDİR.

V
veli
3 yıl önce

tüm klüplerde kalite az Fb iyi değilki.