| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Mayıs 2025 13:13

Trabzonspor'da Gaziantep'teki final öncesi beklenmedik "bilet" gelişmesi

Türkiye Kupası finali için Trabzonspor taraftarına ayrılan biletler henüz tükenmedi.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde 14 Mayıs Çarşamba günü Galatasaray ile karşı karşıya gelecek. Gaziantep Kalyon Stadı'nda oynanacak mücadele 20.45'te başlayacak.

Trabzonspor - Galatasaray müsabakasını hakem Cihan Aydın yönetecek. Öte yandan VAR'ın başında ise Polonyalı hakem Tomasz Kwiatkowsk olacak.

Biletler henüz tükenmedi

TFF, Gaziantep'te oynanacak müsabaka için her iki takım taraftarına da 14 bin dolayında bilet ayırmıştı. Galatasaray cephesinin biletlerin tamamını tükettiği ifade edilirken, Trabzonspor'a ayrılan biletlerin ise henüz tükenmediği aktarıldı.

Bordo mavili kulüp, dün itibarıyla bilet satışlarının devam ettiğini açıklarken, Trabzonsporlu taraftarlar için ayrılan tribünlerde 400 civarında bilet kaldığı öğrenildi. Kalan biletlerin maç saatine kadar tükenmesi bekleniyor.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İyi ki varsın Eren
1 yıl önce

Maçın 28 bin kişilik Antep'te işi ne saçmalık. Ver olimpiyata. 35 bin 35 bin paylaşsaydık. Rezillik.

B
BENHAKAN
1 yıl önce

sonuç bellide ondan ya kırmızı kart ya penaltı yada haksız çizgilerle gs ye kupa verilecek bizim başkanda anca laf kuru tehtitlerle gemi yürütmeye bakıyor

Şef
1 yıl önce

BU FEDERASYON BU MHK, BU VAR VE ATANAN HAKEME BAKINCA TS. TARAFTARININ UMUDU YOK EDİLDİ...AMA İÇİMDEN BİR SES; "BU MAÇI ALACAĞIZ" DİYOR.

B
BİTMEZ
1 yıl önce

HA HA HAHA Bİ GS TARAFTARI OLARAK KOMIK DURUM ÇOK GÜLDÜM ,BİZ 5 DK BİTİRDİK,AMA TS TARAFTARI HALA BİTİREMEDİ.DAHA BİLETLERİ BİTİREMEN TARAFTAR NEYİN YARIŞINDA.MAÇ GÜNÜNE BİLET KALMALI

E
erdem
1 yıl önce

Herkes evinde Güldür güldürü izlesin ne gerek var masraf yapmaya sonuç belli.Alsınlar kupalarını liglerini ne yaparsa yapsınlar.Bundan sonra Avrupa maçlarında hiç bir Türk takımı dahi desteklemeyeceğim hatta milli takımda dahil.Bu kadar rezillik kepazelik olmaz.Biz bu kıbınık başkanla lige filan başlamayalım .

Tüm Yorumlar (6)

İyi ki varsın Eren
1 yıl önce

Maçın 28 bin kişilik Antep'te işi ne saçmalık. Ver olimpiyata. 35 bin 35 bin paylaşsaydık. Rezillik.

B
BENHAKAN
1 yıl önce

sonuç bellide ondan ya kırmızı kart ya penaltı yada haksız çizgilerle gs ye kupa verilecek bizim başkanda anca laf kuru tehtitlerle gemi yürütmeye bakıyor

Şef
1 yıl önce

BU FEDERASYON BU MHK, BU VAR VE ATANAN HAKEME BAKINCA TS. TARAFTARININ UMUDU YOK EDİLDİ...AMA İÇİMDEN BİR SES; "BU MAÇI ALACAĞIZ" DİYOR.

B
BİTMEZ
1 yıl önce

HA HA HAHA Bİ GS TARAFTARI OLARAK KOMIK DURUM ÇOK GÜLDÜM ,BİZ 5 DK BİTİRDİK,AMA TS TARAFTARI HALA BİTİREMEDİ.DAHA BİLETLERİ BİTİREMEN TARAFTAR NEYİN YARIŞINDA.MAÇ GÜNÜNE BİLET KALMALI

E
erdem
1 yıl önce

Herkes evinde Güldür güldürü izlesin ne gerek var masraf yapmaya sonuç belli.Alsınlar kupalarını liglerini ne yaparsa yapsınlar.Bundan sonra Avrupa maçlarında hiç bir Türk takımı dahi desteklemeyeceğim hatta milli takımda dahil.Bu kadar rezillik kepazelik olmaz.Biz bu kıbınık başkanla lige filan başlamayalım .

I
i.d
1 yıl önce

gaziantep maç başka takımın passoligi olmuyor niye buraya verdiler o zaman anlamıyorum futbol severler izleyemiyor ki böyle