Trabzonspor'da futbolculara iki gün izin
Trabzonspor'da izin zamanı
Bugün ve yarını izinli geçericek olan bordo-mavililer, 31 Ocak Çarşamba günü Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde toplanarak Süper Lig’in 20’nci haftasında sahasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başlayacak.
Tüm Yorumlar (7)
Reis
8 yıl önceEee nede olsa hak ettiler bukadar galibiyet serisinden Sonra
Ers61
8 yıl önceİyi bir izni hak ettiler. Daha ne yapsınlar, Feneri eze eze galip geldiler. Vakit kaybetmeden hemen İstanbul'a uçup gecelere aksınlat.Yakışır torunlara...
Rezalet
8 yıl öncene oynadıkları belli değil.antrenmanlarda çalışmadıkları bariz belli.şimdi de 2 günlük izin verilmiş.niye? zaten devre arasından yeni çıkılmış bu neyin izni.bu kafaylan ancak ilk 10'a girmek için oynarız.Trabzonsporu beraberliğe sevinen bir kulüp haline getirdiler....... böyle vasat takıma verilen bu 2 günlük izin rezalettir.
hemi
8 yıl önceat bulara kavara vursun
Skandal karar
8 yıl önceTakım ne oynuyor ki bir de izin veriliyor? Rakip ilk maçta bize 3gol atıp ezerek yenen göztepe. Normalde rakipten rövanşı almak için güzel hazırlanılır ama bunlar alışmış her maç öncesi 2gün izin yapmaya. Milyon eurolar kazan ve sonra tatil yap, sonra maçta ayakların titresin durgun oyna. Lig 17 ve 18. si takımları yeneme. Oh ne güzel hayat.
FC LİVERPOOL
8 yıl önceHERKES TS YÖNETİMİ 2011 ŞAMPİYONLUĞUNU ALMAYA ÇALIŞTIĞINI SANIYOR FAKAT JENERİK SENARYOM VE BU SENERYOYA %99 GÜVENİYORUM 2011 ŞAMPİYONLUĞUNU SATTILAR BU YÖNETİMİ GETİREN AK PARTİ MUHARREM USTA FENERBAHÇELİ BU İŞİ BAĞLADILAR YALANDAN GAZETELERİ ARAYIP MANŞET VERİYORLAR HAKKIMIZI ARIYORUZ DİYE FAKAT HEPSİ DÜMEN G.O
Maçkalı
8 yıl önceDeplasmandaki maçta bizi yenen göztepeden rövanşı bu şekilde tatil yaparak mı alacağız?