Süper Lig'in ikinci yarısına Atiker Konyaspor maçıyla başlayacak olan Trabzonspor'da , kulüp başkanı Muharrem Usta, iki gün önceden Konya'ya giden takımın kampına katılarak oyunculara moral verdi.
Ziraat Türkiye Kupasına, Atiker Konyaspor karşısında son 16 turunda veda eden Trabzonspor'da gözler lige çevrildi. Süper Lig'in ikinci yarısının ilk maçında, deplasmanda kupada elendiği Konyaspor karşısında çıkacak olan bordo-mavililerde tek hedef 3 puan olurken, kulüp başkanı Muharrem Usta ve yöneticilerde iki gün önceden Konya'ya giden takımın kampına katılarak teknik heyete ve futbolculara moral verdiler. Başkan Muharrem Usta'nın zorlu maç öncesi oyuncularla bir araya gelerek motivasyonu arttırıcı konuşma yapacağı öğrenildi. Başkan Usta'nın transfer teklifi alan bazı oyuncularla da özel görüşerek fikirlerini alacağı belirtildi.
Trabzonspor'da futbolculara başkan morali
Başkan Usta, takımın kampına katıldı
Tüm Yorumlar (6)
EMİR61.
8 yıl önceBAŞKAN MORALİ İYİ BİR YENİLGİ.
Ts 61
8 yıl önceYahu biraz positif olalım. Unutmayalım kı bu ligde herkes herkesi yenecek güçtedir. Birinci ve sonuncu olan takımların maçına bakınca sadece ya bir hakem hatası veyahut bir oyuncunun üstün başarısı skoru tayin ediyor. O eski zaman mazide kalmıştır büyüklerin her takımı yenebilmesi!
Akın
8 yıl önceAllah aşkına bu adamdan başkanmı olur oy verirken hiçmi düşünmediniz
Adil
8 yıl öncene mutlu sa bu dünyada işin iş
firtina61
8 yıl öncegözümü dünyaya kapatmadan insalah trabzonsporun maclarinda korkmadan izliyecekmiyim insAllah adam akilli bi baskan gelirde elini cebine atar
Oflu
8 yıl önceBaşkan giden mas in yerine novaki aldınız.stoper takviyesi kesin yapılacaktı yapilmadi.hadi eldeki stoperler idare eder diyelim de bu kanatlar nolcak.volkan ve bongonda yi sutladiniz.kanatlarda senmi oynucan başkan.yarin maç var lig başladı sen hala transfer yapcan.su takıma adam gibi başkan gelirde ömrümüz yetermi bilmem.sizin gibiler yüzünden hergecen gün taraftarımız azalıyor herkes takıma kusuyor.takimina inanan başkanına inanan bi taraftar yok.insAllah bunu gormeye ömrümüz yeter........???