| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 20 Ocak 2018 15:07

Trabzonspor'da futbolculara başkan morali

Başkan Usta, takımın kampına katıldı

Süper Lig'in ikinci yarısına Atiker Konyaspor maçıyla başlayacak olan Trabzonspor'da , kulüp başkanı Muharrem Usta, iki gün önceden Konya'ya giden takımın kampına katılarak oyunculara moral verdi. 

Ziraat Türkiye Kupasına, Atiker Konyaspor karşısında son 16 turunda veda eden Trabzonspor'da gözler lige çevrildi. Süper Lig'in ikinci yarısının ilk maçında, deplasmanda kupada elendiği Konyaspor karşısında çıkacak olan bordo-mavililerde tek hedef 3 puan olurken, kulüp başkanı Muharrem Usta ve yöneticilerde iki gün önceden Konya'ya giden takımın kampına katılarak teknik heyete ve futbolculara moral verdiler. Başkan Muharrem Usta'nın zorlu maç öncesi oyuncularla bir araya gelerek motivasyonu arttırıcı konuşma yapacağı öğrenildi. Başkan Usta'nın transfer teklifi alan bazı oyuncularla da özel görüşerek fikirlerini alacağı belirtildi.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

E
EMİR61.
8 yıl önce

BAŞKAN MORALİ İYİ BİR YENİLGİ.

T
Ts 61
8 yıl önce

Yahu biraz positif olalım. Unutmayalım kı bu ligde herkes herkesi yenecek güçtedir. Birinci ve sonuncu olan takımların maçına bakınca sadece ya bir hakem hatası veyahut bir oyuncunun üstün başarısı skoru tayin ediyor. O eski zaman mazide kalmıştır büyüklerin her takımı yenebilmesi!

A
Akın
8 yıl önce

Allah aşkına bu adamdan başkanmı olur oy verirken hiçmi düşünmediniz

A
Adil
8 yıl önce

ne mutlu sa bu dünyada işin iş

F
firtina61
8 yıl önce

gözümü dünyaya kapatmadan insalah trabzonsporun maclarinda korkmadan izliyecekmiyim insAllah adam akilli bi baskan gelirde elini cebine atar

Tüm Yorumlar (6)

E
EMİR61.
8 yıl önce

BAŞKAN MORALİ İYİ BİR YENİLGİ.

T
Ts 61
8 yıl önce

Yahu biraz positif olalım. Unutmayalım kı bu ligde herkes herkesi yenecek güçtedir. Birinci ve sonuncu olan takımların maçına bakınca sadece ya bir hakem hatası veyahut bir oyuncunun üstün başarısı skoru tayin ediyor. O eski zaman mazide kalmıştır büyüklerin her takımı yenebilmesi!

A
Akın
8 yıl önce

Allah aşkına bu adamdan başkanmı olur oy verirken hiçmi düşünmediniz

A
Adil
8 yıl önce

ne mutlu sa bu dünyada işin iş

F
firtina61
8 yıl önce

gözümü dünyaya kapatmadan insalah trabzonsporun maclarinda korkmadan izliyecekmiyim insAllah adam akilli bi baskan gelirde elini cebine atar

O
Oflu
8 yıl önce

Başkan giden mas in yerine novaki aldınız.stoper takviyesi kesin yapılacaktı yapilmadi.hadi eldeki stoperler idare eder diyelim de bu kanatlar nolcak.volkan ve bongonda yi sutladiniz.kanatlarda senmi oynucan başkan.yarin maç var lig başladı sen hala transfer yapcan.su takıma adam gibi başkan gelirde ömrümüz yetermi bilmem.sizin gibiler yüzünden hergecen gün taraftarımız azalıyor herkes takıma kusuyor.takimina inanan başkanına inanan bi taraftar yok.insAllah bunu gormeye ömrümüz yeter........???