Trabzonspor'da futbolculara 2 gün izin
Futbolculara izin verildi
Bugünü ve yarını izinli olarak geçirecek olan bordo-mavililer, 13 Şubat Salı günü Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde toplanarak ligin 22’nci haftasında sahasında Medipol Başakşehir ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başlayacak.
Tüm Yorumlar (6)
Söğütlü
8 yıl önceBöyle rezalet olmaz!!!! Ne izni!!! Yine ne izni!!! Her hafta 2 günlük izin mi olur!!! Duran top çalışın, antrenman yapın!!! Bu taraftarla resmen dalga geçiliyor!!! Rıza istifa!! Usta istifa!!!
Komedi
8 yıl önceResmen komedi
tarıkbuğra
8 yıl öncefutbolcularımız maçta çok yoruldular. 2 gün izini hakettiler !!! hatta 4 gün olmalıydı !!! daha doğrusu idamana ne gerek var.direk maça çıksınlar
Laz
8 yıl önceSuç trabzondaki taŕaftarlarda basın tesisleri birde rıza hocayı derhal taraftar kovmali yönetime zaten gerek yok çünkü yönetim yok
Gurbetçi gençler
8 yıl önceGüler misin ağlar mısın. Resmen taraftarın sinirlerini deniyorlar. Her maç sonu 2gün izin. Sabrımızın da sonu var
Kemal
8 yıl önceOyunculara her hafta 2 maç izin veren kendisine HOCA demesin. Yönetim de kendisine YÖNETİM demesin. Sizin bi halttan anladığınız YOK