| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 11 Şubat 2018 12:01

Trabzonspor'da futbolculara 2 gün izin

Futbolculara izin verildi

Trabzonspor’da Gençlerbirliği maçının ardından futbolculara iki gün izin verildi.

Bugünü ve yarını izinli olarak geçirecek olan bordo-mavililer, 13 Şubat Salı günü Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde toplanarak ligin 22’nci haftasında sahasında Medipol Başakşehir ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başlayacak.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Söğütlü
8 yıl önce

Böyle rezalet olmaz!!!! Ne izni!!! Yine ne izni!!! Her hafta 2 günlük izin mi olur!!! Duran top çalışın, antrenman yapın!!! Bu taraftarla resmen dalga geçiliyor!!! Rıza istifa!! Usta istifa!!!

K
Komedi
8 yıl önce

Resmen komedi

T
tarıkbuğra
8 yıl önce

futbolcularımız maçta çok yoruldular. 2 gün izini hakettiler !!! hatta 4 gün olmalıydı !!! daha doğrusu idamana ne gerek var.direk maça çıksınlar

L
Laz
8 yıl önce

Suç trabzondaki taŕaftarlarda basın tesisleri birde rıza hocayı derhal taraftar kovmali yönetime zaten gerek yok çünkü yönetim yok

G
Gurbetçi gençler
8 yıl önce

Güler misin ağlar mısın. Resmen taraftarın sinirlerini deniyorlar. Her maç sonu 2gün izin. Sabrımızın da sonu var

Tüm Yorumlar (6)

S
Söğütlü
8 yıl önce

Böyle rezalet olmaz!!!! Ne izni!!! Yine ne izni!!! Her hafta 2 günlük izin mi olur!!! Duran top çalışın, antrenman yapın!!! Bu taraftarla resmen dalga geçiliyor!!! Rıza istifa!! Usta istifa!!!

K
Komedi
8 yıl önce

Resmen komedi

T
tarıkbuğra
8 yıl önce

futbolcularımız maçta çok yoruldular. 2 gün izini hakettiler !!! hatta 4 gün olmalıydı !!! daha doğrusu idamana ne gerek var.direk maça çıksınlar

L
Laz
8 yıl önce

Suç trabzondaki taŕaftarlarda basın tesisleri birde rıza hocayı derhal taraftar kovmali yönetime zaten gerek yok çünkü yönetim yok

G
Gurbetçi gençler
8 yıl önce

Güler misin ağlar mısın. Resmen taraftarın sinirlerini deniyorlar. Her maç sonu 2gün izin. Sabrımızın da sonu var

K
Kemal
8 yıl önce

Oyunculara her hafta 2 maç izin veren kendisine HOCA demesin. Yönetim de kendisine YÖNETİM demesin. Sizin bi halttan anladığınız YOK