Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Bodrum FK ile kozlarını paylaştı. Normal süresi 2-2 biten mücadelede Trabzonspor uzatma bölümünde skoru 3-2'ye getirerek sahadan galip ayrıldı ve adını yarı finale yazdırdı.
Bordo mavililerde Folcarelli maç sonu açıklamalarda bulundu:
Kazandığımız için ve elde ettiğimiz sonuç adına mutlu olduğumuzu ifade ederek başlamak istiyorum. Bugünün zor bir maç olacağını biliyorduk. Maçın sonuna doğru 10'a 9 oynamak zorunda kaldık ama kazandığımız ve tur atladığımız için çok mutluyuz.
Açıkçası, ilk haftalarda bazı sıkıntılar yaşadım. Bir sakatlık geçirdim ve bu süreçte takım arkadaşlarımı dışarıdan izlemek, sahada onlara destek olamamak benim için zor bir durumdu. Ancak şu anda sağlık durumum iyiye gidiyor, adaptasyon sürecim de iyi ilerliyor diyebilirim.
Hocamızla birlikte çok iyi çalışıyoruz, tüm takım arkadaşlarım ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor. Maça çıktıklarında da en iyisini gösterebilmek için mücadele ediyorlar. Tüm hafta boyunca çalışıyoruz ve maçlara odaklanıyoruz. Önümüzdeki maçı düşünüp ona konsantre olacağız.
Tabii ki hafta sonu taraftarımızın bizden beklentisinin farkındayız. Bizim de kendi beklentimiz iyi bir oyun sergileyerek iyi bir sonuç almak.
Tüm Yorumlar (9)
61 ts
1 yıl önceFB MAÇINDA TS KONTRA HUCUM FUTBOLU OYNAMAK ZORUNDA GENİŞ ALAN ÖNDE OYNARSA LEBLEBİ GİBİ GOL YER TAKIMIN OYUN PLANI TAKTİGİ YOK FATİHİN EN DOGRUSU FB MAÇINDA GERİDE 6 ÇAKILI DEFANS 2 ÖN LİBERO SKAN ZUBKOV HIZLA ÇIKIP BANZA İLERDE GOL BULACAK KONTRA HUCUM FUTBOLU
Bordo
1 yıl önceÇOK NET , UGURCAN BANZA ZUBKOV MUSTAFA HARİÇ BU OYUNCU GRUBU YÖNETİMİ DEGİŞTİRİR KONGREYE GÖTÜRÜR.
Hayri
1 yıl önceAdam hayatında stoper oynamamış tekke keşfetti lustram var mendi var atılana kadar ama onu oynattı bravo hocam…
doğrucu davut.
1 yıl önce"TAKIMIN OYUN PLANI TAKTİGİ YOK " Hemen çözdün olayı maşallah. Senin gibi taraftara bu takımda çok bence.
mns
1 yıl öncets fb maçına presle başlamalı topu aldığında ileriye hızlı çıkabiliyor goller gelir.
61 TS
1 yıl öncezaten senin gibi taraftarlar yüzünden bu takım bu halde.
Yunus TS
1 yıl önceHer şeyden önce nasıl gol yediğimizi görmeliyiz. Arkasından da Fenev' in hangi varyasyonlar ile gol bulduklarını.
Usta
1 yıl önceFb maçı bence sinir harbi olacak esas maç 22 nisanda kupa maçı iki eksik var asıl kadroda. Bana göre bu sene tek hedef fb ve gs maçları.
Sulots
1 yıl önceBenim lakabim BILMIS. Top ayagimiza geldiginde oyle bir hava ya vuralimki top yere duser Ken 90 dakka dolsun. Mac sifir sifir bits in. Aha da size taktik. Yorulmaya gercek yok