| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Mayıs 2025 10:49

Trabzonspor'da final öncesi 5 eksik!

Trabzonspor'da Galatasaray ile oynanacak Türkiye Kupası finali öncesi 5 eksik bulunuyor.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde 14 Mayıs Çarşamba günü Galatasaray ile karşı karşıya gelecek. Gaziantep Kalyon Stadı'nda oynanacak mücadele 20.45'te başlayacak.

Trabzonspor - Galatasaray müsabakasını hakem Cihan Aydın yönetecek. Öte yandan VAR'ın başında ise Polonyalı hakem Tomasz Kwiatkowsk olacak.

Trabzonspor'da 5 eksik

Kritik mücadele öncesi Trabzonspor'da Folcarelli, Hüseyin Türkmen, Onuralp Çevikkan, Enis Destan ve Ahmet Doğan Yıldırım'ın sakatlıkları bulunuyor. 5 isim de bu müsabakada görev yapamayacak.

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Ts61
1 yıl önce

Pek eksik sayılmaz

V
Vatandaş61
1 yıl önce

Boş işler kupa Gs ye verilmiş zaten.hakem Gs Li daha neyi konuşalım.Hacı yı üyelikten ihraç etmeyen beceriksiz yönetimGs Li hakem atamadınıda kamuoyununa havale etti .daha niye ordasın Ertuğrul doğan ?Hacıdan farkın ne??

M
misafir
1 yıl önce

Siz bu sakatları oyuncudan mı sayıyorsunuz. Bu utanmaz adam Türkmen beleşci adam insanda azıcık bir utanma olur.

O
Oflu
1 yıl önce

2. lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen bizim kalitesiz takımda eksik olsa ne olacak, eksik olmasa ne olacak.

Şef
1 yıl önce

...ZATEN ÇOĞU OYNADIĞI YOK. OYNAYANLAR YÜREKLİ OLSUN YETER.

Tüm Yorumlar (6)

T
Ts61
1 yıl önce

Pek eksik sayılmaz

V
Vatandaş61
1 yıl önce

Boş işler kupa Gs ye verilmiş zaten.hakem Gs Li daha neyi konuşalım.Hacı yı üyelikten ihraç etmeyen beceriksiz yönetimGs Li hakem atamadınıda kamuoyununa havale etti .daha niye ordasın Ertuğrul doğan ?Hacıdan farkın ne??

M
misafir
1 yıl önce

Siz bu sakatları oyuncudan mı sayıyorsunuz. Bu utanmaz adam Türkmen beleşci adam insanda azıcık bir utanma olur.

O
Oflu
1 yıl önce

2. lig ekibi İskenderunspor'u yenemeyen bizim kalitesiz takımda eksik olsa ne olacak, eksik olmasa ne olacak.

Şef
1 yıl önce

...ZATEN ÇOĞU OYNADIĞI YOK. OYNAYANLAR YÜREKLİ OLSUN YETER.

D
Dersu Uzala
1 yıl önce

Tüh be üzüldüm. Oysaki Hüseyin Turkmen oynasaydı Osimen e gecit vermezdi. Tabiki en az 3 kırmızı kart görürdü:))