Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası Finali’nde Gaziantep Büyükşehir Stadyumu’nda oynayacağı Galatasaray maçı hazırlıklarına başladı.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri’nde yapılan antrenmanda, Trendyol Süper Lig Şamil Ekinci Sezonu’nun 35. haftasında oynanan Galatasaray maçında forma giyen oyuncular rejenerasyon çalışması gerçekleştirdi.
Diğer oyuncular ise dinamik ısınmanın ardından pas ve rondo çalışması yaptı.
Bordo mavililer, yarın saat 15.00’te yapacağı antrenmanla hazırlıklarına devam edecek.
Tüm Yorumlar (7)
Trabzonsporlu
1 yıl önceBizim kalitesiz takım hazırlansa ne olacak ki? Bir takım kalitesiz olduktan sonra değişen hiç bir şey olmaz.
Akcaabatli
1 yıl önceAntepe gitmeye gerek yok f.tekke varsa
İbo can
1 yıl önceKupa maçında kesinlikle yenilecek :( inanamıyorum
Akcaabatli
1 yıl önceHazirliga gerek yok sonuc belli E.dogan f.tekke istifa
Şenol 61
1 yıl önceAnlamadım??
iyileştimi.
1 yıl önceDuraguş ne haber.
TURKOGLU TURK
1 yıl önceKOMEDIYE DEVAM NEYIN HAZIRLIGINI YAPOYORLAR TATILEMI GIDIYORLAR BU LAFTA FUTBOLCULAR...