Türkiye Kupası Çeyrek Finali’nde Çarşamba günü Bodrum FK’yı Papara Park’ta ağırlayacak olan Trabzonspor, 6 Nisan Pazar günü ise ligde Fenerbahçe'ye konuk olacak.
Bu önemli karşılaşma öncesinde Trabzonspor'da dört oyuncu ceza sınırında yer alıyordu.
Göztepe ile oynanan lig maçında Uğurcan Çakır, Edin Visca, John Lundstram ve Ozan Tufan, sarı kart görmeden mücadeleyi tamamladı.
Böylece cezalı duruma düşmeden Fenerbahçe maçında forma giyme şanslarını korudular.
Öte yandan savunmada görev yapan Stefan Savic ile hücum hattının önemli isimlerinden Anthony Nwakaeme'nin derbiye kadar hazır hale gelmesi bekleniyor.
Tüm Yorumlar (10)
Asiye kılıçoğlu
1 yıl önceTakım küme yolunu tuttu fenerden en az beş yeriz ekonomide küme düşen Trabzon ligdede Trabzonspor’u peşine çekti insan hakkettiğini yaşar kısaca tekke düştü kel göründü
Yunus Dursun
1 yıl önceKeşke Ozan sarı kart görseydi ve Fener karşısında eksik kalsaydı. Ne yazık ki orada olacak. Fener'e karşı ilk maçta açıkça oynamayı reddetti. Daha önce hiçbir Trabzonspor oyuncusunun Fener'e karşı bu kadar ruhsuz oynadığını görmemiştim.
MerNoire 28
1 yıl önceBu futbolla puan almayı düşünmek gaz vermekten başka birşey deyil,fark yemeyelim yeter
Mert
1 yıl önceIsterse jose mourinho gelsin bu kadroyu kimse kurtaramaz
Bordopars
1 yıl önceGöztepe maçındaki kadro ve oyuncu değişiklikleri maalesef hatalıydı. Fatih hoca Ozan Tufan ve Enis Destan da ne buluyor anlamak zor. Fenerbahçe ve Galatasaray maçlarını kayıp etme ve küme düşme ihtimali var. Ama takım laylaylom ve maalesef küme düşmeyi hak eden bir performans sergiliyor ve Fatih hoca da maalesef bunun çok farkında değil gibi…
TS
1 yıl önceALLAHTAN AVCI İLK GÖREVE BAŞLADIGINDA TRİBUNLERİ BOŞTU YOKSA BU "YUHHH TURİZM:YUHLAMAKTAN TS OYUNCU HOCA İLK SEZON AVCI KAÇARDI VAYYY NİYE YAN PAS DEFANS YAPAR TS DİYE AVCI GİTT DİYE TAKIMI YAKARLARI HOCA SABIR DİYE DİYE ANCA SUSTURDU SONRA ŞAMPİYON OLDU, BU AKYAZIDA TRİBUNDE OLANLAR TS A ZARAR VERİYOR. TEKKE GELECEK SEZON İLK 10 HAFTADA LİDER VEYA LİDERLE 3 5 PUAN FARK FAZLA OLURSA ZOR OLUR TS DA KALMASI ZATEN fb MAÇI SKOR TS ALEHİNE OLURSA YİNE TEKKE İÇİN GİİTSİN OLMAZ DİYE HOMURDAMALAR BAŞL
Selda
1 yıl önceDediğiniz gibi fb ve gs maçlarını kaybedersek küme düşeriz
Ömer
1 yıl önceFener maçında bizi sağ çıkarmazlar. O nedenle kimin oynadığı önemli değil. İho varkan
dobi hasan
1 yıl önceozanın oynadığı hiçbir maçı izlemicem. ozan olduğu sürece taraftarlığımı askıya aldım. takıma katkısı 0 olan bomboş gereksiz bir oyuncu. eminim ts taraftarının %90ı benim gibi düşünüyodur
Özgür ata
1 yıl önceGöreceksiniz bu macta da ozan topu fenerli kalecinin üstüne vuracak ve eyvah der gibi tiyatrosunu oynayacak. Maçtan sonra burdayım