| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Ağustos 2017 17:32

Trabzonspor'da Fener maçı için doping!

Bordo mavililerde Fenerbahçe maçına özel prim uygulanması düşünülüyor.

Trabzonspor bu hafta karşılaşacağı Fenerbahçe'yi deplasmanda mağlup etmek istiyor.

Tam 20 yıldır Fenerbahçe'yi Kadıköy'de yenemeyen Karadeniz ekibi bu defa şeytanın bacağını kırmak istiyor.

Bu karşılaşmaya Başkan Muharrem Usta'nın da ekstra prim vererek takımı motive edeceği öğrenildi.

Trabzonspor'da Fenerbahçe maçı öncesi tek eksik sakat olan Castillo.

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!