Süper Lig’de ilk haftanın kapanış maçında Trabzonspor, sahasında Kocaelispor’u Paul Onuachu’nun golü ile 1-0 mağlup ederek sezona galibiyetle başladı.
Karşılaşma sonrası açıklamalarda bulunan Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke, "Çok şükür kazandık ve 3 puana ulaştık. Bugün kazanabilmek bizim için birinci hedefti. Tabi ön alan baskısı ile alakalı. Baskılarımız çok iyi oldu. Bazı oyuncularımız fiziksel olarak istediğimizin altındaydı.
2. yarı istemediğimiz görüntüler oldu. Bu maçta taçtan çok ciddi pozisyonlar verdik. Bizim gibi takımların bu tarz pozisyonlar vermemesi gerekiyordu. Biz çok üstündük. Gol ve goller bulmamız lazımdı. Genel olarak oyun üstünlüğü bizimdi. Daha da iyi olmamız lazımdı.
Biz oyunu oynayabilen bir takımız. Oyuncularımın rahatlamaya ihtiyacı var. Topla oynamayı seven bir takımız ve bunu göstermek istiyoruz. Oyuncularımın psikolojik durumları ilk maç için bence normal.
Kocaelispor ikinci yarı özellikle iyiydi. Biz biraz dinleneceğiz. Haftaya maçımız var. İlk yarı gayet iyiydi. Sahada ilk 11'deki 30 yaş üstü oyuncu sayım fazla açıkçası. Ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştılar. Benim istediğimi oyuncularım yapabiliyor.
İlk yarıda pozisyonları gole çevirmemiz lazımdı. 50-60. dakikalarda oyuncularım tutuştu. İşin psikolojik tarafı var. İnsanların beklentileri var. İnsanlar bazı şeylerin farkında. Birçok parametreler var. Oyundan bahsetmemenin sebebi bu aslında. Bugün ön alan baskısı ilk yarı iyi oldu. 3. bölgede iyi işler yaptık bence. Merkezde Mustafa'nın kaptırdığı top sonrası Uğurcan'ın kurtarışı var. Bunu yapacaksanız risklere de katlanmanız lazım.
Oyuncularıma bunu söyledim 'Bir takım olabilmek bir yumruk gibidir. Duygu çok önemlidir.' Geleli 5 ay oldu. Olan her şeyi toparlamak kolay değil. Oyuncularımın hepsinin antrenman performansları çok iyi. Yapmaları gereken oyunun doğal alanındaki süre, süre. Oyunu biraz daha öne alırsak istediğimiz daha da çok olur." ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (13)
ferhat tas
10 ay önceNe istedinde oldu hoca? 60 dakika zubkov kanalini kullandin baska bir planin yoktu
Arsenli61
10 ay önceSenle olmaz fatih
Asar
10 ay önceÇok kötü bir teknik direktör sün
Abdullah yaylı
10 ay önceMasal anlatıyor
Taraftar
10 ay önceNe dediğinden bişey anlayan var mı? 2.Filozof Şenol
Mustafa
10 ay önceNe anlatıyor bu. Geleli 5 Ay oldu diyor. Kaç yil lazim ona. Sahanda mahkum oynadın.
Halo
10 ay önceSüperlig deneyimi olan takımla böyle oynayın bak skor ne oluyor ?
Kemal kurt
10 ay önceSana güveniyoruz hocam tabiki oyuncularımızada
Paçanlı
10 ay önceHocam kusura bakma maçı sen bu hale getirdin zubkovla kazımı alarak Vakemeyi tutarak hemde ortada
Ts_61
10 ay önceBerbat oyun, tek gol pozisyonu ve gol oldu. Tek tesellim, 3 puan almamız!
Ali
10 ay önceSikan çöpü ayğını topa süremedi
0661
10 ay öncebu oyunla futbolla taraftara çok sıkıntılar çektirirsin. trt yorumcuları Kocaelispor ve Selçuk inanı övdü ve Selçuk galibiyeti kaçırdıklarını söyledi????
6161
10 ay önceAğam bizimle eğleniyi.