| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Mayıs 2025 12:02

Trabzonspor'da Fatih Tekke'den çarpıcı çıkış! "Saha kenarında da söyledim, rahatsız oldum"

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Halil Umut Meler'in performansına yönelik eleştirilerde bulundu.

Trendyol Süper Lig’in 34. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldı. 

Mücadelenin ardından bordo-mavili ekibin teknik direktörü Fatih Tekke, hakem Halil Umut Meler’in yönetimini sert sözlerle eleştirdi.

"Tüm kararlardan rahatsız oldum"

Tekke, maç boyu verilen kararların kendisini rahatsız ettiğini belirterek, "Saha kenarında da söyledim. Ben hakem performansından ve tüm kararlardan rahatsız oldum. Rahatsız edici bir yönetim gördüm. Ofsaytlarda, faullerde, verilen ve verilmeyen tüm kararlardan rahatsız oldum" dedi.

meler.webp

Kaynak: TAMER ATASOY

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

N
NDedi
1 yıl önce

bende senin oynattığın futboldan rahatsız oldum oyuna geç müdahalenden rahatsız oldum oyuncu tercihlerinden rahatsız oldum ilk yarı bu kadar mı ruhsuzluk olur faul bile yapmayan futbolcularından rahatsız oldum.

H
Hasan Çakmak
1 yıl önce

Ben de oynanan futboldan rahatsız oldum Fatih hoca

O
Ofluu61
1 yıl önce

Biz de taraftar olarak senden rahatsız oluyoruz. Takıma hiçbir katkın yok. Şenol Güneş döneminde en azından bazı maçlarda etkili futbol vardı. Şimdi seninle her takımdan sürekli baskı yiyoruz. Allah aşkına senin stoperin Okay top tekniği hiç yok. Sen geriden nasıl oyun kurmaya çalışırsın* Bide bu Muhammet Taha Tepe denen herif!!! Bu adamın kaleci olduğundan eminmisiniz???? Adam Bal liginde kalecilik yapamaz. Trabzonspor forması bu kadar ucuz olamaz....

B
BENHAKAN
1 yıl önce

boşver hakemleri de sen bu taha-okay-ozan-arif-savic ne olacak bunlarla seneye devam edersen işte o zaman küme düşeriz ayıptır ya gs maçına bu ruhla bu oyunla bu futbolcularla oynarsak net skor söyleyim 6-1 yeniliriz lig maçında da 3-0 yeniliriz ......

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT
1 yıl önce

İşte söylemeye çalıştığım bu.Bu futbolcularla ancak bu kadar.Bu iş ne Ş.Güneşle ilgili ne de F.Tekke ile ilgili.Ey Taraftar aklınız şimdimi başınıza geldi.Bu transferler yapılırken burada yanlış olduğunu yorumladığımda “T.S.Düşmanı” olarak kabul edildim.Eldeki malzeme bu.Alçı ile inşaat yapılmaz.Bu kadrodan rahatsız olanlar gidecek Başkan yada bizi şampiyon yaptı dediğiniz A.Avcı efendiye derdinizi anlatacaksınız.Bu kadro Ya Sağ bek Sol bek 1 stoper 2 O.S. 1 santrafor ve 1 sol açık gerekiyor.

Tüm Yorumlar (11)

N
NDedi
1 yıl önce

bende senin oynattığın futboldan rahatsız oldum oyuna geç müdahalenden rahatsız oldum oyuncu tercihlerinden rahatsız oldum ilk yarı bu kadar mı ruhsuzluk olur faul bile yapmayan futbolcularından rahatsız oldum.

H
Hasan Çakmak
1 yıl önce

Ben de oynanan futboldan rahatsız oldum Fatih hoca

O
Ofluu61
1 yıl önce

Biz de taraftar olarak senden rahatsız oluyoruz. Takıma hiçbir katkın yok. Şenol Güneş döneminde en azından bazı maçlarda etkili futbol vardı. Şimdi seninle her takımdan sürekli baskı yiyoruz. Allah aşkına senin stoperin Okay top tekniği hiç yok. Sen geriden nasıl oyun kurmaya çalışırsın* Bide bu Muhammet Taha Tepe denen herif!!! Bu adamın kaleci olduğundan eminmisiniz???? Adam Bal liginde kalecilik yapamaz. Trabzonspor forması bu kadar ucuz olamaz....

B
BENHAKAN
1 yıl önce

boşver hakemleri de sen bu taha-okay-ozan-arif-savic ne olacak bunlarla seneye devam edersen işte o zaman küme düşeriz ayıptır ya gs maçına bu ruhla bu oyunla bu futbolcularla oynarsak net skor söyleyim 6-1 yeniliriz lig maçında da 3-0 yeniliriz ......

V
VAKFIKEBİRLİ BOZKURT
1 yıl önce

İşte söylemeye çalıştığım bu.Bu futbolcularla ancak bu kadar.Bu iş ne Ş.Güneşle ilgili ne de F.Tekke ile ilgili.Ey Taraftar aklınız şimdimi başınıza geldi.Bu transferler yapılırken burada yanlış olduğunu yorumladığımda “T.S.Düşmanı” olarak kabul edildim.Eldeki malzeme bu.Alçı ile inşaat yapılmaz.Bu kadrodan rahatsız olanlar gidecek Başkan yada bizi şampiyon yaptı dediğiniz A.Avcı efendiye derdinizi anlatacaksınız.Bu kadro Ya Sağ bek Sol bek 1 stoper 2 O.S. 1 santrafor ve 1 sol açık gerekiyor.

S
Selim Türk
1 yıl önce

Sen kendine bak önce Fatih efendi. Suyun ısındı.

R
Rezillik
1 yıl önce

Kasımpaşalı futbolcular rakibi tutarak futbol oynama diye bir şey icat etmişler. Hakem 90 dakika buna müsade etti. Yahu böyle rezillik mi olur.

T
Tursun
1 yıl önce

Fatih’i yeme çalışmaları başlamış hocadan rahatsız olanlar önce amaçsız takımı motive edemezsin ve türkiyeökupası tek şans oynayacağı takım şanpiyon takım ve bir futbolcusu dünya yıldızı futbolcularda insan ve o takımı kupada yenmek şampiyonluk kadar değerli

M
Mavililer.
1 yıl önce

Oynanan futbol yokki. büyük çoğunluk rahatszı.Seneye olur.Trabzonspor galip gelir iyi futbol oynarsa tabi-iki herkes memnun olacak.Kimse para istemiyor.Her şey Trabzonspor için.Eleştiriye açık olunacak. Baskılı mücadeleci futbol ortada yok.Olması gerekeni herke söylüyor. Fatih hoca böylemi oynuyordu. El cevap hayır. O zaman.........talep anlaşılmıştır.Arife tarif gerekmez.

R
Reissssss
1 yıl önce

Hoca bu işin mutfağından geliyor, şehrimiz Şenol hocayı anlamadı ,Fatih hocanında ne söylemek istediğini anlayacağını zannetmiyorum…..TRabzon ve TRabzonspor u sindirmek yok etmek için her şeyi göze almış insanlar varken, işi sadece futbol topu olan ,bizden olan insanların söylediklerini anlamak istemeyen biz TRabzoblular, bu kötü günlerinde ilerde anarak diyeceklerdi eskiden daha iyiydikkk..TS un mabedini alıp bizi şehirden çıkaran akıl,TRabzon ve Trabzonspor’a neler yapmazki? Saygılar hocam

T
TS61
1 yıl önce

Kafası tatilde olan para da olan futbolculardan rahatsız oldum. insan biraz karakter ortaya koyar