Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını Erzurum kampında sürdürüyor. Günü çift antrenmanla tamamlayan Bordo-Mavililerde teknik direktör Fatih Tekke, basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Gündemdeki transfer çalışmalarıyla ilgili soruları yanıtlayan Tekke, özellikle çok istediği isimlerden Jeremie Boga hakkında dikkat çeken ifadeler kullandı.
Boga transferinin zorluklarına değinen Tekke, “İnşallah olur. Çok istedim ama zor görünüyor. Ben zaten bir şeyi çok istedim mi olmuyor” dedi.
Tüm Yorumlar (6)
Lazz
11 ay önceSeni kovmak için almiyorlardir.Bizim başkanin scaut ekibi var.Sen bu işlerden anlamazsin.Bize sakat ve kazma topcu lazim
Adil
11 ay önceKoca transfer piyasasinda 1 tane adam var senin kriterlerine uyan, ne bicim profesyonellik bu be anlamadim… Sol kanata kafayi takmislar zaten 10 kisi daha alin o tarafa 1 tane 8 almayin 3 senedir
Hasan
11 ay önceHocam siz önce eldekileri doğru değerlendirin. Salih varken Melih peşinde koşulmax
Özden Aydin
11 ay önceSampiyonlugu cok istersen neolcak
Gurbetçi
11 ay önceSeninde vizyonun bu kadar ikinci ziya doğan modeli elinde 11 tane ön libero var gençler hariç sen melih kabasakalı istiyorsun,var git işine yutupta yorumculuk yap yada hikaye anlat…
Şenol61
11 ay önceNededin bir şey istedinmi olmuyormu yandık ozaman sen şanpiyonluk isteme maç kazanmayı isteme bu sene garanti şanpiyonuz