| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 16 Temmuz 2025 17:18 Güncellenme tarihi: 16 Temmuz 2025 17:29

Trabzonspor'da Fatih Tekke'den Boga sözleri: "Çok istedim..."

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Erzurum kampında gündemdeki transferlerle ilgili konuştu.

Trabzonspor, yeni sezon hazırlıklarını Erzurum kampında sürdürüyor. Günü çift antrenmanla tamamlayan Bordo-Mavililerde teknik direktör Fatih Tekke,  basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.

Gündemdeki transfer çalışmalarıyla ilgili soruları yanıtlayan Tekke, özellikle çok istediği isimlerden Jeremie Boga hakkında dikkat çeken ifadeler kullandı.

Boga transferinin zorluklarına değinen Tekke, “İnşallah olur. Çok istedim ama zor görünüyor. Ben zaten bir şeyi çok istedim mi olmuyor” dedi.
 

Yorumlar (6)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

L
Lazz
11 ay önce

Seni kovmak için almiyorlardir.Bizim başkanin scaut ekibi var.Sen bu işlerden anlamazsin.Bize sakat ve kazma topcu lazim

A
Adil
11 ay önce

Koca transfer piyasasinda 1 tane adam var senin kriterlerine uyan, ne bicim profesyonellik bu be anlamadim… Sol kanata kafayi takmislar zaten 10 kisi daha alin o tarafa 1 tane 8 almayin 3 senedir

H
Hasan
11 ay önce

Hocam siz önce eldekileri doğru değerlendirin. Salih varken Melih peşinde koşulmax

Özden Aydin
11 ay önce

Sampiyonlugu cok istersen neolcak

G
Gurbetçi
11 ay önce

Seninde vizyonun bu kadar ikinci ziya doğan modeli elinde 11 tane ön libero var gençler hariç sen melih kabasakalı istiyorsun,var git işine yutupta yorumculuk yap yada hikaye anlat…

Tüm Yorumlar (6)

L
Lazz
11 ay önce

Seni kovmak için almiyorlardir.Bizim başkanin scaut ekibi var.Sen bu işlerden anlamazsin.Bize sakat ve kazma topcu lazim

A
Adil
11 ay önce

Koca transfer piyasasinda 1 tane adam var senin kriterlerine uyan, ne bicim profesyonellik bu be anlamadim… Sol kanata kafayi takmislar zaten 10 kisi daha alin o tarafa 1 tane 8 almayin 3 senedir

H
Hasan
11 ay önce

Hocam siz önce eldekileri doğru değerlendirin. Salih varken Melih peşinde koşulmax

Özden Aydin
11 ay önce

Sampiyonlugu cok istersen neolcak

G
Gurbetçi
11 ay önce

Seninde vizyonun bu kadar ikinci ziya doğan modeli elinde 11 tane ön libero var gençler hariç sen melih kabasakalı istiyorsun,var git işine yutupta yorumculuk yap yada hikaye anlat…

Şenol61
11 ay önce

Nededin bir şey istedinmi olmuyormu yandık ozaman sen şanpiyonluk isteme maç kazanmayı isteme bu sene garanti şanpiyonuz