Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Süper Lig’in ilk haftasında sahasında 1-0 kazanılan Kocaelispor maçının ardından transfer süreciyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Orta sahaya takviye yapmak istediklerini vurgulayan Tekke, “2, mümkünse 3 orta saha istiyorum. Biri defansif, biri ofansif. Ama şunu net söylüyorum, 1'lik oyuncu 10 istiyor. Biz bu paraları veremeyiz. Bizim çöpe atacak paramız yok. Şu an piyasa çok karışık ve belirsiz” dedi.
Tekke, transfer konusunda başkan ve yönetim kuruluyla hemfikir olduklarını belirterek, “Bu konuda başkanımız ve yönetim kurulumuzla hemfikiriz zaten ve çok ciddi çaba sarf ettik bunu söyleyeyim. Yani çok isimler geldi geçti. Hala daha devam ediyor. İzlemeye devam ediyoruz.
İnsanların özellikle başkanın isteği ve arzusunu çabasını görüyorum. Çünkü birebir yaşıyorum ben. Bu konuda fakat mevcut yaşanan şeyleri siz bilmiyorsunuz. Bunu söylediğimizde de pek anlaşılmıyor. Ama şu an piyasa çok net değil, karışık” ifadelerini kullandı.
Transfer piyasasındaki fiyatların normalin üzerinde olduğunu dile getiren bordo-mavili çalıştırıcı, “Hemen hemen 10-15 oyuncu diyebilirim. 10-15 oyuncu da çok özür dilerim tarifim belki yanlış olacak, 1 lira edecek oyuncu 10-15 lira istiyor bizden. Bizim çöpe atacak paramız yok. Biz gerçekçi olmak zorundayız ve alabileceğimizi alıyoruz.
Şöyle de düşünülmesin. Evet kattığımız oyuncularda da herkes hemfikir bu konuda. Kattığımız oyunculardan çok daha iyilerine talip olduk ama dediğim o süreçler yaşandı. Biz de şaşırdık. Biz o paraları veremeyiz ve vermemeliyiz de” şeklinde konuştu.
Tüm Yorumlar (17)
TS
10 ay önceVakame oyun kurucu olması dogru karar , olaigbe faydalı oyuncu , okay yavaş , bu takıma 2 o.saha 1 stoper transferi şart ,tempolu hızlı oyun için 2 o.saha şart. Oyuncu değişiklikleri ezbere fatiih , Salih Okay yerine oynamalı veya gitmeliydi skan vakame yerine oyuna dahil olurdu
T.B
10 ay önceCöpe atacak paramiz yok diyorsun. Ozan, Lundstram, Cham, Savic, Nwakaeme, Barisic… bunlar ne? Yazik bunlara verilen her kurusa.
Mehmet Durgun
10 ay önceHaklısın Fatih ama başarılı olamazsan bu yönetim seni yer...Gelen hocaya da bir çok kazma transfer yapar.
ÖZŞİMŞİR
10 ay önceŞU ANDA KOCAELİDE TOP OYNAYAN PETKOVİÇ İN Kİ İKİ SENE ÖNCE TS TRANSFER SEZONUNU PETKOVİÇLE AÇTI PETKOVİÇLE KAPATTI, BONSERVİS BEDELİ VE YILLIK MAAŞI NEDİR? TS YÖNETİMİ KİMSE KUSURA BAKMASIN TRANSFER YAPMASINI BİLMİYOR, BİLENLERİDE GÖREVE GETİRMİYOR, ÇÖPE ATILACAK PARA TS DE ÇOK SAYAYIM MI?
Abuzer
10 ay önceSizin çöpe atcak paranız yoksa bizim hiç yok! Lige yeni çıkan takıma esir olup attığınız bir golü izlemek için stada gelmeye gerek yok özetini izlerim TV den daha iyi !
ts
10 ay önceTransfer sorun değil onları oynadacak beyin var mı
T.Kalkan
10 ay önceTebrikler hocam İşte böyle gerçekçi açıklamalarda bulunmak gerekiyor ❤️ Başarılar
avanoz
10 ay öncealmayın gençler var
Manual
10 ay önceolum almayin topcu mu yok trabzonda
Hüseyin Canoğlu
10 ay önceFatih seni çok seviyoruz Tamam Ama bu takımla sezonu bitirmeyebilirsin Çünkü Sahada 11 kişisin ama 4 eksikle oynuyorsun Ciddi bir rakip dün akşam Trabzonspor'a 4 tane atardı Artık kral çıplak İnşallah sen haklı çıkarsın
Yorgun fırtına
10 ay önceAnlaşıldı bu senede hüsran fiyasko akşam yorumcuları dinledim Kocaeli bizden daha hazır daha takım olmuş görüntüsü verdi lige yeni çıkmış oyuncular birbirlerini yeni görmüş bizden daha derli toplu oynadılar bizde bazı oyuncular hazır değilim iş adapte olamamış peki iki kamp döneminde bu takım ne yaptı..
Baba
10 ay önceSayın hocam hal hazırı konuşmak gerekir.Şua itibariyle 1-Oyuna başlama sıfır.2-Şut yok.3-baskili futbol yok.4-Korkak yavaş oyun var.5-mücadele eden bir oyun şablonu neden yok.Yani Kocaeli takımı TRabzonspor'dan kaç gömlek geri.Adamlar ligin ilk müsabakasında.Her türlü varyasyonları yaptılar.Her hareketeleri bizden fazla.Atamadikları çok net pozisyonları var.Nasıl olacak.Elimizdeki kadroyla beceriip bukadar yapabiliyoruz.Bence daha iyisi bu kadro üzerinden yapıla bilir.Sevgiler.
yaşar
10 ay önceöylemi gs, fb, bjk, yöneticileri hep aptal paraları çöpe atıyor bir bizim başkan zeki başarı yoksa o trübinde sen seyirci bula bilirmisin sen git 1 milyonluk topçuları al takımı sıradan takım yaptınız
Murat Altuntaş
10 ay önceKarşılığını alırsan çöpe atılmış olmaz , büyük trabzonspor büyük taraftara bu kadroyu reva görenler bu kulübün başında işi yok . Bjk batti dediler adamlar Abraham, kökçüyü ve bir iki tane daha oyuncu aldi . Bizim mevcut kadro bjk dan daha iyi 3 Nokta atişi yapamayanlari defolup gitsin .Başta scaut ekibi
TS-international
10 ay önceHusran! Bosuna umutlanmayiniz! Takim oyunu gecen sezonun aynisi! etkisiz! Kamp suresince ne ögrendiler diye sormak gerekiyor! Ciragi usta diye yutturursan sonuc böyle olur. Para vermeden iyi takim kuramazsiniz, Hep söyledik takim Fatihe bol gelir!
Komik
10 ay önceAgustoya 5m vermek demek , çöplügüne servet dökmem demek. Sen neden bahsediyorsun? Mendy ve cham neden oynatilmadi? Saklanan ne var? Ne soz verildi ve tutulmadi? Ukraynanilarin yuzu neden asik? Neden kimse mutlu degil takimda? Ugurcanindan onuachu suna herkes mutsuz. Bunu gorebiliyorum
taraftar
10 ay önceŞu an düşünüyorumda.Trabzonspor bu maçı kaybetseydi.Sosyal medyada Trabzonspor düşmanları saldırıya geçecekti.Bunlar hep aynı insanlar.Normal bir düşünceleri yok.Gerçekleri göremiyorlar.Kendine yetebilen kalıcı bir Trabzonspor hayal etmeliyiz.Şampiyonluklar başarılar gelir.Hemen kazanın altına ateşi yakar kaynatmaya başlayan tipler var..Neyseki direkten döndük.Fırsatları olmadı.Onlar hep pusuda bekleyecekler maalesef.