| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ağustos 2025 10:06

Trabzonspor'da Fatih Tekke transfer için sayı verdi!

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Kocaelispor galibiyetinin ardından transfer piyasasındaki yüksek rakamlara tepki göstererek, “Bizim çöpe atacak paramız yok, gerçekçi olmak zorundayız” dedi.

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Süper Lig’in ilk haftasında sahasında 1-0 kazanılan Kocaelispor maçının ardından transfer süreciyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.

Orta sahaya takviye yapmak istediklerini vurgulayan Tekke, “2, mümkünse 3 orta saha istiyorum. Biri defansif, biri ofansif. Ama şunu net söylüyorum, 1'lik oyuncu 10 istiyor. Biz bu paraları veremeyiz. Bizim çöpe atacak paramız yok. Şu an piyasa çok karışık ve belirsiz” dedi.

Tekke, transfer konusunda başkan ve yönetim kuruluyla hemfikir olduklarını belirterek, “Bu konuda başkanımız ve yönetim kurulumuzla hemfikiriz zaten ve çok ciddi çaba sarf ettik bunu söyleyeyim. Yani çok isimler geldi geçti. Hala daha devam ediyor. İzlemeye devam ediyoruz.

İnsanların özellikle başkanın isteği ve arzusunu çabasını görüyorum. Çünkü birebir yaşıyorum ben. Bu konuda fakat mevcut yaşanan şeyleri siz bilmiyorsunuz. Bunu söylediğimizde de pek anlaşılmıyor. Ama şu an piyasa çok net değil, karışık” ifadelerini kullandı.

Transfer piyasasındaki fiyatların normalin üzerinde olduğunu dile getiren bordo-mavili çalıştırıcı, “Hemen hemen 10-15 oyuncu diyebilirim. 10-15 oyuncu da çok özür dilerim tarifim belki yanlış olacak, 1 lira edecek oyuncu 10-15 lira istiyor bizden. Bizim çöpe atacak paramız yok. Biz gerçekçi olmak zorundayız ve alabileceğimizi alıyoruz.

Şöyle de düşünülmesin. Evet kattığımız oyuncularda da herkes hemfikir bu konuda. Kattığımız oyunculardan çok daha iyilerine talip olduk ama dediğim o süreçler yaşandı. Biz de şaşırdık. Biz o paraları veremeyiz ve vermemeliyiz de” şeklinde konuştu.

Yorumlar (17)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TS
10 ay önce

Vakame oyun kurucu olması dogru karar , olaigbe faydalı oyuncu , okay yavaş , bu takıma 2 o.saha 1 stoper transferi şart ,tempolu hızlı oyun için 2 o.saha şart. Oyuncu değişiklikleri ezbere fatiih , Salih Okay yerine oynamalı veya gitmeliydi skan vakame yerine oyuna dahil olurdu

T
T.B
10 ay önce

Cöpe atacak paramiz yok diyorsun. Ozan, Lundstram, Cham, Savic, Nwakaeme, Barisic… bunlar ne? Yazik bunlara verilen her kurusa.

M
Mehmet Durgun
10 ay önce

Haklısın Fatih ama başarılı olamazsan bu yönetim seni yer...Gelen hocaya da bir çok kazma transfer yapar.

ÖZŞİMŞİR
10 ay önce

ŞU ANDA KOCAELİDE TOP OYNAYAN PETKOVİÇ İN Kİ İKİ SENE ÖNCE TS TRANSFER SEZONUNU PETKOVİÇLE AÇTI PETKOVİÇLE KAPATTI, BONSERVİS BEDELİ VE YILLIK MAAŞI NEDİR? TS YÖNETİMİ KİMSE KUSURA BAKMASIN TRANSFER YAPMASINI BİLMİYOR, BİLENLERİDE GÖREVE GETİRMİYOR, ÇÖPE ATILACAK PARA TS DE ÇOK SAYAYIM MI?

A
Abuzer
10 ay önce

Sizin çöpe atcak paranız yoksa bizim hiç yok! Lige yeni çıkan takıma esir olup attığınız bir golü izlemek için stada gelmeye gerek yok özetini izlerim TV den daha iyi !

Tüm Yorumlar (17)

T
TS
10 ay önce

Vakame oyun kurucu olması dogru karar , olaigbe faydalı oyuncu , okay yavaş , bu takıma 2 o.saha 1 stoper transferi şart ,tempolu hızlı oyun için 2 o.saha şart. Oyuncu değişiklikleri ezbere fatiih , Salih Okay yerine oynamalı veya gitmeliydi skan vakame yerine oyuna dahil olurdu

T
T.B
10 ay önce

Cöpe atacak paramiz yok diyorsun. Ozan, Lundstram, Cham, Savic, Nwakaeme, Barisic… bunlar ne? Yazik bunlara verilen her kurusa.

M
Mehmet Durgun
10 ay önce

Haklısın Fatih ama başarılı olamazsan bu yönetim seni yer...Gelen hocaya da bir çok kazma transfer yapar.

ÖZŞİMŞİR
10 ay önce

ŞU ANDA KOCAELİDE TOP OYNAYAN PETKOVİÇ İN Kİ İKİ SENE ÖNCE TS TRANSFER SEZONUNU PETKOVİÇLE AÇTI PETKOVİÇLE KAPATTI, BONSERVİS BEDELİ VE YILLIK MAAŞI NEDİR? TS YÖNETİMİ KİMSE KUSURA BAKMASIN TRANSFER YAPMASINI BİLMİYOR, BİLENLERİDE GÖREVE GETİRMİYOR, ÇÖPE ATILACAK PARA TS DE ÇOK SAYAYIM MI?

A
Abuzer
10 ay önce

Sizin çöpe atcak paranız yoksa bizim hiç yok! Lige yeni çıkan takıma esir olup attığınız bir golü izlemek için stada gelmeye gerek yok özetini izlerim TV den daha iyi !

T
ts
10 ay önce

Transfer sorun değil onları oynadacak beyin var mı

T
T.Kalkan
10 ay önce

Tebrikler hocam İşte böyle gerçekçi açıklamalarda bulunmak gerekiyor ❤️ Başarılar

A
avanoz
10 ay önce

almayın gençler var

M
Manual
10 ay önce

olum almayin topcu mu yok trabzonda

H
Hüseyin Canoğlu
10 ay önce

Fatih seni çok seviyoruz Tamam Ama bu takımla sezonu bitirmeyebilirsin Çünkü Sahada 11 kişisin ama 4 eksikle oynuyorsun Ciddi bir rakip dün akşam Trabzonspor'a 4 tane atardı Artık kral çıplak İnşallah sen haklı çıkarsın

Y
Yorgun fırtına
10 ay önce

Anlaşıldı bu senede hüsran fiyasko akşam yorumcuları dinledim Kocaeli bizden daha hazır daha takım olmuş görüntüsü verdi lige yeni çıkmış oyuncular birbirlerini yeni görmüş bizden daha derli toplu oynadılar bizde bazı oyuncular hazır değilim iş adapte olamamış peki iki kamp döneminde bu takım ne yaptı..

B
Baba
10 ay önce

Sayın hocam hal hazırı konuşmak gerekir.Şua itibariyle 1-Oyuna başlama sıfır.2-Şut yok.3-baskili futbol yok.4-Korkak yavaş oyun var.5-mücadele eden bir oyun şablonu neden yok.Yani Kocaeli takımı TRabzonspor'dan kaç gömlek geri.Adamlar ligin ilk müsabakasında.Her türlü varyasyonları yaptılar.Her hareketeleri bizden fazla.Atamadikları çok net pozisyonları var.Nasıl olacak.Elimizdeki kadroyla beceriip bukadar yapabiliyoruz.Bence daha iyisi bu kadro üzerinden yapıla bilir.Sevgiler.

Y
yaşar
10 ay önce

öylemi gs, fb, bjk, yöneticileri hep aptal paraları çöpe atıyor bir bizim başkan zeki başarı yoksa o trübinde sen seyirci bula bilirmisin sen git 1 milyonluk topçuları al takımı sıradan takım yaptınız

M
Murat Altuntaş
10 ay önce

Karşılığını alırsan çöpe atılmış olmaz , büyük trabzonspor büyük taraftara bu kadroyu reva görenler bu kulübün başında işi yok . Bjk batti dediler adamlar Abraham, kökçüyü ve bir iki tane daha oyuncu aldi . Bizim mevcut kadro bjk dan daha iyi 3 Nokta atişi yapamayanlari defolup gitsin .Başta scaut ekibi

T
TS-international
10 ay önce

Husran! Bosuna umutlanmayiniz! Takim oyunu gecen sezonun aynisi! etkisiz! Kamp suresince ne ögrendiler diye sormak gerekiyor! Ciragi usta diye yutturursan sonuc böyle olur. Para vermeden iyi takim kuramazsiniz, Hep söyledik takim Fatihe bol gelir!

K
Komik
10 ay önce

Agustoya 5m vermek demek , çöplügüne servet dökmem demek. Sen neden bahsediyorsun? Mendy ve cham neden oynatilmadi? Saklanan ne var? Ne soz verildi ve tutulmadi? Ukraynanilarin yuzu neden asik? Neden kimse mutlu degil takimda? Ugurcanindan onuachu suna herkes mutsuz. Bunu gorebiliyorum

T
taraftar
10 ay önce

Şu an düşünüyorumda.Trabzonspor bu maçı kaybetseydi.Sosyal medyada Trabzonspor düşmanları saldırıya geçecekti.Bunlar hep aynı insanlar.Normal bir düşünceleri yok.Gerçekleri göremiyorlar.Kendine yetebilen kalıcı bir Trabzonspor hayal etmeliyiz.Şampiyonluklar başarılar gelir.Hemen kazanın altına ateşi yakar kaynatmaya başlayan tipler var..Neyseki direkten döndük.Fırsatları olmadı.Onlar hep pusuda bekleyecekler maalesef.