Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Galatasaray'a 3-0 mağlup oldu.
Bordo mavili takımda Teknik Direktör Fatih Tekke, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, Danylo Sikan'ın müsabakaya yedek başlaması ile ilgili olarak yöneltilen soruya yanıt verdi.
"Sikan; Arif, Ali ve Salih gibi eksiği olan bir futbolcu"
Sikan'ın genç bir futbolcu olduğunu ifade eden Tekke, "Evet belli bir maliyeti var ama genç bir oyuncu. Kamera karşısında oyuncumla ilgili bir şey söylemek onu rencide edebilir. Zamana ihtiyacı var. Bu oyunda ya çok çabuk düşünmelisiniz ya da çok çabuk oynamalısınız. Bazı oyuncuların da bunu öğrenmesi ve geliştirmesi gerek. Sikan; Arif, Ali ve Salih gibi eksiği olan bir futbolcu. Bunları geliştirmeleri için de bir zamana ihtiyacı var" dedi.

Tüm Yorumlar (151)
Mustafa
1 yıl önceYani demek istedi, Sıkanında benim gibi eksiği var.
Ofluu61
1 yıl önceNe saçmalıyorsun 24 yaşında adamın zaman mı ihtiyacı var? Ya bir yürü git işine.... SENDEN HOCA OLMAAAZZZZZZ
Agresif61
1 yıl önceBırak fatih hoca bahaneleri adam geldigi takımda oynuyorda şampiyonlar liğinde oynuyor gollerini atıyorda senin takımın çokmu oturmuşta ona yer yok kusura bakmada gençlerle sıkanı aynı kefeye koyma çünkü 6 milyon € verilen bi oyuncudan bahsediyoruz.taktınmı bu adama neden taktın ama senin kin gütme lüksün yok
Ts61
1 yıl önceArif kim Salih kim Allah aşkına bu sıkana neden 6 milyon verildi ozaman
Sedat
1 yıl öncesikan'ın eksiği yok hoca eksiklik sende gör bunu
Çinekop
1 yıl önceAdam şampiyonlar liginde oynatılıyordu biz Türkiye liginde oynatmıyoruz.... Çok büyük hocasın çokkkk!!!!!!!!!!!
gugudali61
1 yıl öncegünden güne efsaneliğini de bitiriyosun; yok olmadan çek git. yönetim de sen de düşün trabzonun yakasından.
Oktay
1 yıl önceYa git işine Allahını seversin. Adam geldiği Külüpte direkt oynuyor, Şampiyonlar Ligi oynur ama bizim Çöp Liginde yedek. Sahaya sürdüğün Huzurevi Adayları zaten Ferrari gibi hızlı mübarek.
mns
1 yıl öncegençler fırsat verilmeli.
Mustafa Karali
1 yıl önceTrabzonspor sana büyük gelir
Ofluu61
1 yıl önceAvrupanın önemli takımlarında 17-20 yaş arasında sürekli oynayan futbolcular varken bizim filozof 20-25 yaş arasındaki futbolcuların zamana ihtiyacı var diyor. Gülermisin ağlarmısın...
Halil Türk
1 yıl önceFatih hoca hikâye anlatıyor. Sadece kendini kurtarmaya çalışıyor. Maç ın adamı sıkan olur diye düşünüyordum. O ise başka havadan çalıyor. Maç kesinlikle hoca ya yazar
Ertuğrul Şanlı
1 yıl önceFatih hocam. Ozan, okay, Mendi. Savich Bir takımım orta sahası yoksa Sıfır. Bunlar çokmu seri. Orta sahamız hiç yoktu. Emekliler takımı gibi. Ne oluyorsa zavallı taraftara oluyor kafalar yerde.
salih
1 yıl önceKadroda ki bütün futbolcuların eksiği mevcut
Çınar
1 yıl önceBunların eksikleri var oynatmadın da oynayanların bunlardan ne fazlalığı var ki bu sonuç alındı. Ben söyleyeyim mi kilo fazlalığı var.
Gurbetçi
1 yıl önceŞu an özel zamanında oynadı gayette hızlı düşünüyor ve takıma hata kaldırıyor ve şimdi hızlı düşünmüyor sıkan peki Mandy mi hızlı düşünüyor ozan mı hızlı düşünüyor okaymı mı hızlı düşünüyor yanı pedro ugurcan musta batagov hariç hadı ıkı de sen yaz hangisi hizli dünüyor sence
Gökhan
1 yıl önceFatih hocam kusura bakma ama sahadaki oyuncuların hangisinin eksiği yok. Bence büyük hata yaptın sikanı oynatmayarak. Banzanın yerine bile draguşu aldın. ozan mendy okay ortasahasından ne bekledin acaba.
Momoç
1 yıl önce!!!! bizim gençlerle kıyaslaman hiç doğru olmamış sn. Tekke.. sahada oynarken gördüklerimizle senin söylediğin örtüşmüyor!!! bir yanlışlık var bu sözlerde, ama nerede?!
gogali
1 yıl önceSevgili fatih Hocam ozan mendy zubkov akşam çok mu eksiksizdiler asıl eksiği olan bunlardı ozan denen vasıfsız karşı karşıya golü atamıyor ama sıkan eksik defans olmuş Fatih Sultan Mehmet köprüsü gibi gelen geçiyor hala o eksik bu eksik mazeret yok
MOCKBA
1 yıl önceSen 18 yaşında iken takıma katıldı Senin eksiğin yokmuydu. Adam 22 yaşında şampiyonlar Ligi'nde oynamış.
Veda digan
1 yıl önceFatih tekke sen bu Trabzon spora teknikdirektor olmaz sin defol git takimi kurmasini bilmiyorsun sen defol git rezil ettin bizi
Veda digan
1 yıl önceFatih tekke böyle rezil takım olamaz hiç futbol oynamadi takım sen ne yapıyorsun bedava para alıyorsun yazıklar olsun sana hemen istifa etmelisin
sikan
1 yıl önceboş cevap vermişsin
Bülent kurt.
1 yıl önceHoca o dediklerinizi idmanda değil ancak maçlarda oynayarak yapabilirler.
Oflu
1 yıl önceHocam esas senin geliştirmen gereken yönlerin daha çok.
ahmet
1 yıl önceoynattıkların süper oyuncular sanki..
celal
1 yıl öncehoca önce sen kendını gelıştır.
Veysel YILDIZ
1 yıl önceBence en çok eksiği olan, hatta futbol adına hiç bir şeyi olmayan sensin Fatih kardeşim... Bırak bu takıntıları...
Anadolu
1 yıl önceOnayanlar çok iyi olduğu için Okan acıdı da Osimeni oyundan aldı.
Fatih
1 yıl önceŞenol hoca geldiğinde takım küme düşüyordu, psikolojik olarak herkesin bitik olduğu bir dönemde takımı belli bir noktada tutabildi, başka biri olsa şuan hatayın yanındaydı bu takım. Sen en rahat zamanda kafaların rahat olduğu dönemde geldin. 4 gün önce rotasyon yaptın, biz de sandık ki takım uçacak, dün akşam 65. dk da maçı kapattım, daha önce böyle birşey yaptığımı hatırlamıyorum. 2 maçta rakibine bir gol bile atamadın. Evet rakip güçlü vs ama hiç bir duruş ve karakter göremedik sahada.
xx
1 yıl önceÇOK EKSİĞİ OLAN? AYLARCA SAKAT SAKAT TAKIMDA OLMAYAN DRAGUS VE HEP OYNAYAN OZAN YERİNE DAHA İYİ OYNARDI DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
Arsinli
1 yıl önceSenin bu futbolcu ile neden yıldızın barışmıyor. Sıkan bence çok iyi futbolcu fatih hocam bırak bu kaprisleri..
xx
1 yıl önceKORKUYORM SİKAN I DA HARÇAYACAKLAR. YAZIK OLACAK. DİĞERLERİNE VERİLEN ŞANS NEDEN VERİLMİYOR EN ÖNEMLİ MAÇLARDA KURTARICI OLACAK KULLANCIĞIMIZ DRAGUS YERİNE? OZAN YERİNE ?
Tamery
1 yıl önceHee draguş çok fazlası olan futbolcu ok hoca tamam sensin.
Bayro
1 yıl önceDiyorki Fatih tekke her hoca birini harcıyor bu takımda bende gözüme bunu kestirdim futboldan soğutacam diyor. Ben cham ve ozan tufan gibi futbolculardan anlarım diyor.
ortaoba
1 yıl öncebu kadar eksiği varsa neden bir çok kritik maçta onu ilk 11 oynattın diye sormazlarmı...
yasar
1 yıl önceen büyük eksiklik bence sende, hiç bir başarın yok iken seni Ts Teknik direktörü yaptılar , amatör hocaların bile yapmayacağı kadar basit hatalar yapıyorsun , tüm ülkeye rezil ettin kendini , sonra bizi
Şalpazarlı
1 yıl öncefatih hoca böyle devam edersen kovulman yakındır, ozan-okay-serdar-taha-lunstramı da gittiğin yere götürürsün
Anadolu
1 yıl önceOzan, Draguş öyle iyiki orta sahadan topu alıp golü atıp geliyorlar. Fatih Tekke hangi takımı izliyor anlayamadık.
cepni
1 yıl önceOzan,okay,lund,mendy, cok mu gelismis Allah askina korkuyorsan gencleri oynatmaya stifa et.bize ruhsuzlar oynatacak korkak td degil cesaretli td lazim. Salih su ruhsuzlardan daha iyi oynardi sikan la beraber
Katılıyorum kesinlikle altyapı'dan 3 oyuncu oyun
1 yıl önceFatih hoca altyapı'dan kesinlikle 3 oyuncuyu oyuna katması lazımdı
Ahmet Emin Çevik
1 yıl önceEksiği olmayan topçulara bak Ozan Lundstram Okay Cham bunların fazlası mı var ? Sikan yetenek olarak hepsini 5e katlar.Hoca bu konuda inat etmeye devam ederse kimse arkasında durmaz.Her yerde Fatih hocayı savundum gelsin diye ama böyle yanlışlara kimse tahammül edemez.
Ertuğrul
1 yıl önceİnanamıyorum.Bu saydığın meziyetler onların yerine oynayan hangi oyuncuda var.Oynatıp,bu gençlere şans vermeyen Abdullah AVCI,Şenol GÜNEŞ den ne farkın kaldı.Her seferinde oynattığın Ozan,Okay ve Ludstram takıma ve sana ne kazandırdı ?
Mehmet sahin
1 yıl önceOlandan iyi bence
hsncn
1 yıl öncehadi ordan eksiği varmış gsden korktum o yüzden defansif kadro çıkardım demiyor da eksiği var diyo.
zuzu
1 yıl önceBoş muhabbeti bırakında cevap verin başkan ile ilgili neden olumsuz bir haber yada yazınız yok ? herkes başarısız başkan başarılı öylemi ?
Yalcinx5
1 yıl önceBu zihniyet bu takima hoca olmus ne demek arif ve sikan ayni demek ya senin futbol bilgin bu kadar saka gibi ya bize gelen hocanin akil tutulmasi yasamasi
Ülkücü
1 yıl önceBence siz başarılı olmak için eksiği olan futbolcuları oynatın, fazlası olan Ozan’ı (tabii özel bir durumu yoksa) oynatırsan başarıyı rüyanda görürsün.
Akın guntepe
1 yıl önceFatih ne eksiği varmış DANİLO SİKAN nin ozanın da fazlası var değil mi fatih Trabzonspor un hocası olmadığını göstermiştir nokta
Nas bil
1 yıl önceOzan efendi tam hazır ve harika oynuyor değil mi :(
Çalı Süpürgesi
1 yıl önceOzan gibi dozer olmalı. Mendy gibi feminen olmalı.
adsız
1 yıl önceBence ozan tufandan kat kat iyi zipgov sikan oynamadı diye maça fazla asılmadı
Son soz
1 yıl önceTeknik direktör olman için senin zamana ihtiyacın yok.
acg
1 yıl önceMaalesef başkanın yönetimin ve hocanın istifa etmesi lazım. Bu yaz boz tahtası değil. Başkanın ve Fatih hocanın açıklamaları hiç doğru değil. Transfer her şeyi çözmez. En zayıf ve başarısız olunduğu kısım bu ekonomiyi de çökertiyor. Transfer. Trabzonsporu seviyorsanız ki sevmediğiniz belli. Siz Allah rızası için Transfer yapmayın.
Ali Fuat
1 yıl önceOyuncu iki haftada üç gol attı, eksiği varmış. Korktun ki zaten goller attı, iyi oynarsa daha kesemem.
Murat SARITAŞ
1 yıl önceDoğru diyosun hoca.geldigi takim da Bal liginde oynayan bi takımdı.Bi oyuncuyu bu kadar alaşağı etmeye hakkın yok.Bence hoş olmayan bi açıklama olmuş.
zafer
1 yıl önceyetersiz hoca fatih tekke ve amatör yönetim istifa
6161
1 yıl önceBENCE OZAN MENDİ LUSTRAM BANZA VE DAHA FAZLASINDAN HAZIR
M. Molla
1 yıl önceYönetim seni taraftarın gazını almak için getirdi. İnan layık değilsin. Git 2.lig de takım çalıştır. Yoksa rezil olacaksın.
hamburg
1 yıl öncesende eksiği çok fazla olan güya hocasın
Mustafa
1 yıl önceKafasında eksik olan tek adam sensin karşı takım her oyuncuna 3 kişi ile pres yaparken senin oyuncuların yardıma gitmek yerine kaçıyorlar ve sen bunu görecek kadar gözün açık değil
acg
1 yıl önceSikan genç beki Vişçanın ne günahı var ?
Uğur t
1 yıl önceSen gerçek misin hoca ağzından çıkanı duyuyormusun dün akşam oynayanlar hazır oyuncu muyduki sikana haze değil diyorsun bak işine Fatih
Mengucekli
1 yıl önceHocam sikanla senin ne alıp veremediğin var.cham.okay,ozan????lundistranm,dragus,visca bunlar oynar da bu mu oynayamaz.sen git bu bahaneleri başkasına anlat.yazik kişisel kaprisin seni de ele Geçirmiş
Ts28
1 yıl önceTrabzon kalecisi uğurcan çok mu hizli düşünüyor adam hep ileri çıkıyor gelen topa laf olsun diye atlıyor önce net madem net arslan gibi eli olan ayağı olan bir kaleci al senin samimiyetini anlayalım Trabzon un büyük kaleci sorunu var ne avcı ne güneş ne sen bunu goremediniz hem Mustafa eski hellaçi GS maçında dışarı alıp mendiyi sahada seyir yapan mendy i sahada tutarsan senin teknik direktörlüğünü sorgularim
Mengucekli
1 yıl önceAcil gidecekler cham lundi ozan okay savic Serdar visca dragus mendy Hüseyin
MURAT
1 yıl öncesikan gol atar diye korktun demi itiraf et. boş teneke seni
Orhan sağlam
1 yıl önceOkan buruk Trabzonsporun başında olsa maçı alabilirmiydi eleştirdiğiniz adam Trabzonsporu kendinden çok seviyor, yorum yapanlar böyle taraftarlık olmaz
Trabzonlu
1 yıl önceEksiği yok sikan sana fazla geldi.avrupada 17 yaşında futbolcular a takımda oynuyor.
Ts28
1 yıl önceFatih kardeşim bu iş dudulluda halisahada mescidde vaaz vermeye benzemez ????????????????
İrfan Tiryaki
1 yıl önce1976 yılında bir bayram günü KOCAELİ GÖLCÜK'TE SARAY sinemasının cıkış kapısının önünde bulduğum GAZOZ kapağındaki resimde Ali Kemal ; Trabzonspor yazıyor du
Sebahattin
1 yıl önceSikan futbolcu olarak genç ve geliştirmesi gerelenler var ise senin de antrenör olarak var. Trabzon'a da antrenör lazım. Gelişmesi beklenene gerek yok. Ha bu arada gelişenler iki maçta 5 yedi. Yedikçe gelişiyorlar.
C Ayvaz
1 yıl önceHocam mazeret sunma o çocuk hazır ve çok yetenekli Ozan yerine onu 10 numara aynatsaydin kupa bizimdi bundan sonraki maçlarda onu Banza nin arkadinda oynat bak neler oluyor senin tek hatan bu . Oyuncu harcanmaz kazanılır oynatarak
TKURT
1 yıl öncehocalığıda futbolculuğu gibi dağınık,dağınık
Özgür ata
1 yıl önceSenin hoca olarak hiç eksiğin yok di mi. TS çoluk çocuğa kaldı.
TS 61
1 yıl önceFutbolculuğna eyvallah ama hocalık başka bir evre doksan dakikalık oyunda sonuç kaybedilen kupa...
Lus
1 yıl önceSenin de zamana ihtiyacın var 90 dakika wakeme sahada kalmamalıydı sikan oynamalıydı . Wakeme iyi oyuncu tamam da her aldığı topu kaybetti ve her aldığı topta gs defansının geri gelmesini bekledi . Zupkoy ve banza en az 10 kez defans arkasına koşu yaptı bi adam da oraya top atmadı nasıl izliyorsun oyunu anlamış değilim
acg
1 yıl önceİnternette yutuburlar ts yi yorumlşayanlar. Çok güzel tespitleri var. Sikan neden oynatılmıyor ?
Kebirli
1 yıl önceTamam da geri kalanına zamanda fayda etmemiş.
61 TS
1 yıl önceFatih için ts hocalığı erken di nitekim Fatih bu sezon olmadı bu zihniyetle bu kadroyla gelecek sezon ilk 10 hafta da gider
Mehmet salih
1 yıl önceBu maçın kaybedilmesi Tekkeye yazarmCagvdisu futbol oynatır.Nwakame top basıp birşeyler yapmaya çalışan oyuncu grubum.1tane çalışılmış pozisyon yok.Fatik tekke seneye 10 hafta gider
Emre
1 yıl önceHocanın hiç kabahati yok kimse kusura bakmasın Mustafa zubkov wakaeme batagov Pedro bu oyunculardan hariç gerisini çöpe at en iyi teknik direktörü getir saydıklarım hariç diğerlerinden bir halt olmaz 3 . Ligde bile oynayamazlar
Orhan
1 yıl önceBoş ver hoca. Sen bu takıma bir kaç gömlek dusuk kaldın. Sende diğerlerinden farklı değilsin. Bu gidiş ile Eylül u zor görürsün. Hiç kusura bakma, görünen bu. Bu gençleri elbet gören olur.
Gurbetçi
1 yıl önceOynayarak kazanacak tecrübesini eksiklerini sanki şampiyonluğa oynuyorsun da oynatmıyorsun genç çocukları Sen takım da kalmayacakları oynamaya devam et sen
Soner Ayyıldız
1 yıl önceTrabzon spor da genç futbolcu oynatmak yasakmı sakıcasımı var maşallah hazır olan futbolcuları sahada gördük tel tel dökülür
Dilara
1 yıl önceAvrupada gençlerin zamana ihtiyacı olmuyor ama
profil
1 yıl önceZaman oyuncuyu yaşlandırır geliştirmez, oynamak geliştirir Efendi Fatih. İkincisi senin de o kadar çok gelişmeye ihtiyacın var ki. Gs maçı öncesi basın toplantısında bir Okan hocaya bakıyorum oturaklı, vakur bir sana bakıyorum 20 yaşındaki sevdalı genç bakışları oraya buraya, Muslera'ya laf atmalar. Sadece teknik direktör olarak değil, oturmanda konuşmanda bile tipitip bir şeysin yani kusura bakma. Görünen bu.
Yunus
1 yıl önceArif salih ali ayarındaki oyuncuya 6 milyon verip almak nedir peki.. Ortada bir başarı yok bari 2-3 genci kazansaydık
Hasan Aksoy
1 yıl önceGeç olmadan Fatih Tekke gitmeli. Defans oynatıp, kontra ataklarla gol aramak takımın oynaması gereken oyun bu mu olmalı. Bu ancak şampiyonluğa oynamayan takimin oyunu olabilir. Abdullah Avci' nin oyunundan farkı yok oynanan futbolun. Bir takım üç pas yapamaz mı yahu. Trabzonspor hücum oynar. Barcelona ,Real Madrid nasıl defans oynamazsa Trabzonspor da oynamaz. Tez elden gönderilmeli F. Tekke, hiç zaman kaybetmeden. Peki yerine kim gelebilir? Adanademirspor' un genç teknikdirektörü A. Avci
Hasan Aksoy
1 yıl önceBaşkan iyi niyetle bir şeyler yapmaya çalışıyor ama futbolu bilmiyor. Futbol oynamadiğini zannediyorum. Transferde bu kadar başarısızlık başka nasıl açıklanabilir. Sadece futbolcu mu, teknikdirektor seçimi de başarısız. Trabzonspor defans oy_na- maz. Kontra a-tak futbol oy- na-maz. Hücum oynar. F. Tekke' nin oyun anlayışı bize uymaz.
alix1461
1 yıl önceOzan mendy banza hiç düşünmüyor hocam.topla hiç bağlantıları yok.takıntılı olma kendini harcama
tarcan
1 yıl önceAllah aşkına arif , salih le bir mi tutuyorsun yazık ya daha konuşmaya gerek yok bence Trabzonspor için 1 senede daha heba olacak. Topculunu lafım yok fakat Trabzonspor sana ağır gelir. Duygu ile Gerçeği ayırt etmek gerekir. Her hocanın bir egosu var buda takıma zara veriyor malisef...
Murat Altuntaş
1 yıl önceOkay , Savic , lundström ve Ozan çok cabuk düşünüyor maşallah hepsi kazma . Allahtan Şenol hoca Batogovu , Zubkovu ve Sikani aldida biraz rahatladik yoksa kümeye gidiyorduk . Batagov tek başina savaşti hicbirinde ruh olmazmi vallaha cildiricam galatasaray in takimi trabzonspor diyince kan beynime cikiyor
İstifa et
1 yıl önceSenin bu takıma verebileceğin bir şey yok. Ozanını da al git Trabzondan
Ahmet hamdi yücel
1 yıl önceSadi tekelioğlu kadar cesur olamadınız takımdan colman gibi oyuncuları kesti Yusuf yazıcı Abdülkadir ler piyasaya çıktı ozan mendy ve Okay lı orta saha olurmu yavaş yavaş bavulu topla
M saraç
1 yıl önceHocaaaa çocuk geçen sezon şampiyonlar liginde 6 maç 4 gol 1 assist oynadı daha ne öğrenecek ve bu çocuğa 6 milyon verdiniz geldiği günden beri forvet yerine kanat gibi oynattınız ne olmasını bekliyon
Fırtına Kuşu
1 yıl önceBanza kiralık, artık Sikan'ı oynatmalısın.
Davut
1 yıl önceSenden hoca falan olmaz dostum sen başka alanlar ile ilgilen,ilk geldiğinde de aynısını söylemiştim seni bu takım aşar diye
Ts
1 yıl önceFatih Hoca önce EKİBİNİ Kaliteli yardımcılardan kuracaktın Orhan Hoca dışındakiler boş beleş asalak. Seninde yardıma desteğe ihtiyacınız olabilir. Büyük kulüplerde futbolcuyu taraftarı başını iyi yönetmek gerekiyor
Alperen Çilingir
1 yıl önceAdam şampiyonlar liğinde kaç msç oynamış baktın mı hocam. Ne eksiği varmış. Sahada oynayan oyuncuların mercedes maşallah....
FAKO
1 yıl önceÇok büyük saçmaladın Fatih Tekke. Ozanın, Mendynin hiç eksiği yokmuydu. Hele şu Okay'ın da mı eksiği yoktu.
Misafir
1 yıl önceBaşka bir şeyle gündem olmadığı için SİKAN la gündeme gelmeye çalışıyor
FAKO
1 yıl önceFatih hoca acilen Abdullah Ercanı yanına al. Sana çok faydası olacak emin ol.
lazon
1 yıl önceeksiği olabilir ama dünkü maçta ilk 11de yer alırdı diğerlerine nazaran. mendy nin kafa gidik, az oynadığını da oynaöadığı gibi üstüne gol de yedirdi. ozanın ilk 10. dkda duyduk adını o kadar yok oyunda. heee bir de gitti gol kaçırdı boş kaleye.sikana net şekilde pas atmıyor diğerleri, bunu taraftar olarak görüyoruz merak etmeyin
seyfi
1 yıl önceBu kafadaki hocalarla bir arpa boyu gidemeyiz bizde alt yaş sınırı 25-o yaşın altında oyuncu oynatamaz bu hocalar
Erdoğan bekircan
1 yıl önceSiyah undan beyaz ekmek olmaz kapasite bu kadar
Levent
1 yıl önceNwakame de artık kadroya alınmamalı, koşan takımda olur ama koşmayan takımda bi kambur da o oluyor malesef. İlk maçta daha koşan takım vardı. Cham ve skan çok yetenekli olmasalarda kpşuyor, rahatsız ediyorlar. Ozan mı iyi, okay mı, saviç mş. Starın saviç in hiç starlığını görmedim daha.
Ts6161
1 yıl önceWakame kosmaz oynar oynatir adamin asistlerine Onachu gibi adam lazim takimin yaridan cogu gidici
Baba
1 yıl önceHerkes tam bir Sikan hazir degil. Sene boyu mendy cham ozan lundstram döküldü aksam da Banza Zubkov savic okay varlık gösteremedi bunca adamdan kotu degil Sikan
Thor
1 yıl önceEvet sonunda Fatih hoca ağzındaki baklayı çıkardı. Resmen ben takıntılıyım. Sikan a kafayı taktım diyor. Yoksa shaktar da ve ukrayna milli takiminda forvet oynayan bir futbolcu icin zamana ihtiyacı var demek en hafif tabirle futbol cahilligidir. Yahu bize gelen hocalar neden hep aynı kafada obsesif oluyor. Bizimi buluyorlar.Seçmecemi aliyoruz anlamadım.
28 Giresun
1 yıl önceSenden bu takıma hoca olmaz seni aşar bu takım git İst Alanya falan calistir skan şampiyonlar liginde oynamış akşam oynayanlardan daha iyi dir inan ki sen bu adamı oynat banza kiralık gidecek
Ers61
1 yıl önceFatih hocayı çok seviyorum ama her açıklaması ayrı bir skandal. Türkçesi de berbat. Yerinde olsam, fazla konuşmam, işime odaklanırım. Konuştukça kendi ayağına sıkıyor. Böyle devam ederse Trabzon'daki geleceği uzun sürmeyecek.
Kuzgun 61
1 yıl önceAnlaşılan sende Trabzona hazır değilsin. Sıkan hazır değilse takımın tamamı hazır değil.ukrayna mili takımı ayrıca sakderdoneste oynayan adamdan bahsediyorsun.aklina kim kimler girdi bilmiyorum o oyuncudan daha fazlası varsa takımda niye yenemiyorsan.bu kafayla sende gidicisin.
Ali hoca
1 yıl önceSıkan hazır değil de Ozan ve Okay mı hazır? Yapma güzel hocam bunun adı takıntı. Adam teknik, seri düşünüyor, ayakları çok iyi, güçlü ve milli takım oyuncusu. Hazır olmadığını söylediğin Sıkan doğru herde oynattığın iki maçta da gol ve asist yaptı. Senin Ozan’ı kesmeye cesaretin yok. Diğer gençlerle ilgili söylediklerin doğru. Genç oyuncu uykuda mı tecrübe kazanacak. Oynatılmayan oyuncu yetenekli de olsa küser ve soğur.
Ahmet Can
1 yıl önceŞampiyonlar ligi oynamış adama çamur atıyor sanki elinde daha iyisi var. Tamam 6 milyon Euro Luk oyuncu değil ama ozan dan da draguş tan da şu anki viscadan da daha iyi futbolcu. Delikanlı gibi gerçeği söyle. Bu takım senin oyuncağın değil gıcık olduklarını oynatmama gibi bir hakkin da yok
Yalnız TS
1 yıl önceYahu adam şampiyonlar liginde oynuyodu ve golleri de vardı. Münire karşı vs oynadi. Eksiği varmis .Dragusu soracağına sok oyuna belki shaktardaki gibi forvette zubkov ile oynar gol de atardı. Fatih Tekke lig maçında cincona maçı vermeyip alsaydın cincon şampiyonluk için konsantre olacak kupa finaline bu kadar motive olamazdı.
Nuri
1 yıl önceBunlar antrenör falan deĝil adam kendi kardeşini aldı ekipe para kazansın diye birde Sikana sallıyor hadi lan sende
Osman61
1 yıl önceNetse fatih tekke sıkan hazir degilmiş ozan drakuş cham lundstram okay savic ve digerleri cöplük seneye görüşmek üzere hoca şimdiden hatirlatalim dedik TS 61 TRABZON
Mehmet gorgun
1 yıl önceYa dunyanin super takimlarinda 19- 20- li yaslarda gentler takimlarina mac kazandiriyorlar, sikan 24 yasinda, hocanin ne sacma dusuncesi var, o zaman niye blinding bu oyuncu yatmasi icinmi blinding. Bu kafa sakat bir kafa ,sen oyuna koyda sorumlulugu oyuncuya yukle oyle sacma sapping dusunce olurmu.
Mehmet gorgun
1 yıl önceHakikaten Trabzonspor ne kadar taliesin bir done yasiyor, taraftar buyuk umutlarla fatihe bel bagladı geldi, 24- yadindaki golcu oyuncuyu yasi genc diye oyuna almiyo, ve takimda sahadan 3-0 yenik ayrildigi halde bu oluyo,, insan kafayi yiyecek.
A.çelik
1 yıl önceFatih hoca maalesef çok kibirli bir adammış...Kibir abidesi olmak adamı yer bitirir..Kna olan güvenimiz sarstı vesselam..
Ali kalyoncu
1 yıl önceFatih hoca seni buraya gelirken sonuna kadar destekledim. Destekledim eleştirilmeyeceğim anlamına gelmez. Bu adamın eksiği var şampiyonalar liginde 5 gol atmış bir kişiden nakşediyoruz. Saviç,wakayeme,okay daha sayarım bunların yok mu eksiği bu adam önde basıyor en azından durmuyor. Aklını başına al sudan ucuz bahane üretme
Sedat
1 yıl önceGörünen köy kılavuz istemez hoca, Danilo Sikanı'ın nasıl oyuncu olduğunu herkes görüyor bir sen görmüyorsun, bu söylediklerin boş yapmaktan başka bir şey değil.
Herbay
1 yıl önceSikan'ın eksik yönleri var gelişmeli derken soruları hatırlamıyorum unutuyorum dediydi ya kendisi için sandı o soruyu Fatih Hoca. Evet bu iş konuşmakla ve takıntılarla asla olmadı olmaz da, konuşmaya başlıyor biterken bambaşka bir şeye evriliyor konuşması, sonunda dinleyene sorsan ne anlatmak istedi herkes kem küm der çünkü zorlamayla cümle kuruyor. Bir takımı çok seviyor diye o takımda başarılı olur düşüncesi bizi buralara getirdi maalesef . Böyle devam sıradan takım olma yolunda....
Cemil yildirim
1 yıl öncedaha genc. hazir deyil zihniyeti bizim genclerin. Onunu kabadan bir zihniyet.demekki fatihdende bir nane olmiycak.baska takimlar 17 yasinda oynatir.adam 23 yaşinda genc diyosan sende bir sorun var.23 yaşinda ne olacaği cokdan belli olur.demekki var bir takinti.
Cemil yildirim
1 yıl önceBu takimda kalici olmak ostiyosan yartimcilarini değistir.abdullah ercanida yanina al.
Duayen
1 yıl önceHoca bu çocuk seni bitirir.. Çok kaliteli ve geleceği olan bir futbolcu onda ısrar et seni yolcu eder.. Dikkat et..
Taraftar
1 yıl önceSevilmek ayrı şey başarılı antrenör olmak ayrı şey,sende ikincisi yok maalesef,sikan on tane ozan eder nokta..
memet
1 yıl önceAdam utanmadan yalan konuşuyor eksiği varmış. şampiyonlar liginde oynamış oyuncunun eksiği var öylemi. şu kadroda kaç tane şampiyonlar liginde oynayan var. eksiği olmayan oyuncuları da gördük 3 metreye pas atamıyolar. yenilginin baş sorumlusu kim ne derse desin bu teneke pardon tekkedir.
29 ZİGANA
1 yıl önceOkay ozan mendy üçlüsüyle herhangi bir maçı oynaya bilirsin ama finali değil lig maçı değil bu yenemiyorsan yenilme anlayışı ile oynanmaz finaller ofansif oynanır illa atacaksın yoksa ne Avrupa kalır ne tat kalır ne tuz kalır nede güven
TRABZON61
1 yıl önceGit işine.. EKSİKLİK SENDE... Senden hoca falan olmaz... 6 milyon EURO luk transferi alt yapı oyuncularıyla kıyaslıyor... Senin OZAN ının herşeyi tamam mı... Bu takım kurulduğunda UĞURCAN ZUBKOV ESKİHALLAÇ SIKAN ı koyacaksın sonra diğerlerini duruma göre yerleştireceksin..
TRABZON61
1 yıl önceABDULLAH ERCAN ın yanına gitsin demek istedin sanırım...
Koman
1 yıl önce24 yaşındaki adam genç :) :) :)
Trabzon
1 yıl önceTrabzonspor Yeni sezona Fatih tekkeyle başlamamalı bir kayıp yılı daha kimse kaldıramaz
St Pauli
1 yıl öncezaten hoca deyilki
Murro29
1 yıl önceOzan Nwakame Cham Lundstramin bu takimda isi olmamasi lazim
Ali Şefik
1 yıl önceFatih Tekke hakkında yazılan yorumlara üzülmemek mümkün değil. Kısa bir süre önce takıma teknik direktör olarak gelmiş bir insana en azından 1 sezon çalışma imkanı vermek lazım. Kaldıki Fatih hoca, dolu bir insan zaman verilirse büyük işler yapacağına inanıyorum.
OSMAN-61
1 yıl önceSevgili hocam! Hangi hoca oyuncusunu kazanmak yerine dışlamışsa, kendisi de dışlanmıştır. O takımın başında uzun ömürlü olamamıştır. Sikana 2 maçta fırsat verdiniz, gollerini attı. Daha ne? Size göre, Sikan çabuk düşünemediği ve çok eksikleri olduğu için süre alamıyor. Avrupa maçlarında oynamış bir fulcuya haksızlık ediyorsunuz. Oynattığınız oyuncuların hangisi çabuk düşünüyor? Hangisi mükemmel? Lütfen bu oyuncuyu küstürmeyin, kazanın!.. Selâm, sevgi ve saygılarımla!..
ZORLU
1 yıl önceHoca çok doğru söylüyor. Lustram, Okay, Mendy, Chan ve özellikle de OZAN çokkkk çabuk düşünüp, top onlara gelince etraflarında 360 derece dönüp, topu çoookkk çabuk dağlara taşlara atıyorlar. Sıkan, Arif oyunu dikine oynadıkları için daha çok çalışmaları pardon Kulübede oturmaları lazım. Hoca ya bizi saf sanıyor, ya da kendisi.... Ne ise hayır mübarek Cuma günü günaha girmek istemiyorum.
61 TS 1461
1 yıl önceAlır mıydı bilinmez. Ama bu kadar da kötü oynamaz. Hata yapanları ikinci yarıya çıkartmazdı mesela. Zubkov ne verdi de 90 dakika sahada kaldı. Banza... Ozan, Okay... Hiçbir şey bilmiyorsa Fatih kötü oynayanları çıkarsa o da yeterdi bize!
Fani
1 yıl önceSinanı ne zaman oynattında verim alamadın, ozana verdiğin şansı bu adama neden vermiyorsun,birde hiç pres yok bu nedir yaa,sikanı yerinde oynat
Metin Öztürk
1 yıl önceOzan mendi çok çabuk mu dusunuyor fatih hoca. Adam 16 şampiyonlar ligi maçı oynamış 4 gol atmış 24 yaşında bir adam nesi genç anlamiyorjm. Sanki 18 yaşında da daha genç diyorsun.
Turan
1 yıl önceÇok ayıp futbol bilgisi olan birinin bu kıyaslaması. Oyuna yedek giren Muhammet cham daha mı tecrübeli. Ayakta duramıyor.sezon başından beri6hiç katkısı yok
ortaoba
1 yıl öncepeki sana ne demeli bir önceki lig maçında adamlar üst üste 5 tane korner kullandı ve 5. kornerde gol attılar hiç mi çalışmadılar hiç mi uyarmak aklına gelmedi,bizim gibi kenardan izledin.Kupa maçında Kaan Ayhan oyuna girdikten sonra sana top kaleden nasıl başlanırın dersini verdi ama sen elindeki kadron pas oyununa yeterli olmamasına rağmen inatla yapıyorsun sonuç ortada
Emin Akkaya
1 yıl önceBenim buradan anladığım Sikan, Arif, Ali ve Salih ger pas, yan pas yapmadan oynuyor
Selahattin
1 yıl önceFatih hoca sen bu kafa ile fazla gitmessi ....adam senin oynattigin nerdeyse butun oyunculardan fazla lig ve sampiyonlar ligi maci oynadiiiii....biraz arastirrr..takmissinnn oyun bilgisiiii...senin yapdigini herkesss yapiyorrr...oyle konusuyorsun ki kirk kupa kirk sampiyonlar ligi kupasi kazanmis gibi konusuyorsunnnn...adami her oynattigin karsilasmada hol yaada asis yapdiiii...yuruyemeyen mendy veya kosamayan ozan nin oyun bilgisi var.ilk yari kactane faul yapmis takim bir bak..
Yavuz eren
1 yıl önceFutbolcular yapancı hoca bizim evlatımız olmalı kafaya bak yahuu trabzonspor trabzonlu feski utbolcuların babasının malı deyil sanki bedava oynamıṣlar sonra hoca olacaklar bunlarla böyle hocalarla. Yerlerde sürünür takım
Semih Bağ
1 yıl önceSenin bildiğin hocalığı ben seveyim. Sıkan eksik ozan taş tamam dimi. Sevsin seni sıkan
EK
1 yıl önceFatih'in TS macerası bu kafayla fazla sürmeyecek gibi gözüküyor. Ego ve takıntı görüntüsü veriyor..
HüGü 61
1 yıl önceFatih merinos koyunu gibi kenarda ne bir taktik ne rakibe göre oyun bir maçta 4 tane stoper denemesi tam bir fiyasko kafası o kadar çalışıyor hatta çalışmıyor.fatihin bu dik kafalığı ile gitmez.
Kemal ÇALIK
1 yıl önceHoca kıyasladın çocuklar sıkanın nesini kıyaslıyor Allah akıl versin bu kafayla seneyede işimiz zor anlaşılan