Trabzonspor, Trendyol Süper Lig’in 34. haftasında deplasmanda Kasımpaşa ile 1-1 berabere kaldı. Mücadele sonrası açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Fatih Tekke, Banza'nın maç performansına dair gelen soruya yanıt verdi.
Karşılaşmada hafif sakatlığına rağmen sahaya çıkan Banza'nın fedakârlık yaptığını vurgulayan Tekke, “Şu an bahsettiğiniz oyuncu gol yükümüzü çeken isim. Bugün de arka adalesinde hafif ağrı vardı. Riske etmek istemedik ama oynamak istedi. Fedakâr bir kardeşimiz. Elinden geleni yapıyor” dedi.
Oyuncularının genel performansından memnun olduğunu belirten genç teknik adam, “Bütün oyuncularım çok istekli. Bir oyunda birçok şey zamana bağlı. Yoksa oyuncular topu tutamayacak isimler değil. Ceza alanı içinde topa vurması çok iyi. Banza iyi bir golcü” ifadelerini kullandı.

Tüm Yorumlar (7)
BABA
1 yıl önceFATİH HOCAM OLMUYOR.BÖYLE FUTBOL OLMAMALI.ELİN DEĞSİİN BİRAZ.KASIMPAŞA ELİNİ KOLUNU SALLAYA SALLAYA SAHADA TOP SÜRDÜ BE.NİYE GALİP GEELMEEYELİM Mİ.FUTBOLDA MAÇ MAÇ GİDİLİR. AKILLARI BAŞKA MAÇTA İFDESİ YANLIŞTIR.SENİN TOPCUN ÇABUK VE SERİ OYNAMİYOR.BUNU ÖĞREN YETER.ÇABUK VE SERİ KORNET ATAMİYOR TAKIM.İKİİLİ MÜCADELE YOK. PRES YOK.RAKİPLERİN ARKASINDA DURUYOR OYUNCUN.TOPUN GELİŞ TARAFINDA DURULMASI GEREKİR.DÖNEN TOPLAR SAHİP OLMA YOK.ŞUT YOK BE.NASIL GÖL ATILACAK TOPA VURMADAN GÖL OLURMU HOCAM .
Anne
1 yıl öncesen elestiri yapmadan önce Türkce ögren !
Ofluu61
1 yıl önceHoca sen ne anlatıyon??? Oyuncuların genel performansından memnun muşsun!!!! Koca ilk yarı rakibe faul bile yapmadı oyuncuların. Bu kadar yumuşak oynanır mı? Hoca sen iyi misin? Bana masal anlatıyon gibi geldi... Sen alıştın küçük takım çalıştırmaya. Deplasmanda 1 puan iyi mantığı Trabzonsporda sökmez. Kendine gel. Hangi oyuncun ayağında top tutabiliyor??* Hangi oyuncun Mwakaeme haricinde bire birde adam geçebiliyor??? Anlaşıldı senden de hoca olmaz.
Vatandaş
1 yıl önceYav në fedakarı. Gerçekten safmısın. Yoksa politik mi konuşuyorsun. Bu banza denen adamın tek derdi gol atmak, seneyede goller üzerinden referans alarak iyi bir paraya transfer olmak. Görmüyormusun hifatih gihoca bu adam 4 net pozisyonda bencillik edip, göz göre göre harcadı ve sen bu posa ya 90 dk sabrettin seyirciyşde kahrettin. Yazık ki senden çok ümitliydik. Ne disiplin , në forma adaleti, nede bedel ödetme.. hep motivasyon saç alıpı ile sırtlarını sıvazlayın. Sonrada bu futbolcu tabii laçka
taraftar
1 yıl önceBu takıma 5-6 transfer şart.İyi bir organizasyonla ,yabancı kontenjanını da azaltarak,satılabilecekleri satarak,Daha etkili bir kadro oluşturulmalı.Ortasaha defans ve forvet hattına direkt oynayabilecek kaliteli en az 3 isim alınmalı.Bu yüksek fiyatlı olması şart değil.Araştırılsın bulunsun.Trabzonspora borç yükü yüklenmesin.Ödeme sistemi tıkır tıkır çalışsın.Bu eksikleri teknik ekip biliyor zaten.Gelecek yıldan umutluyum.Eğer bu 3 bölgeye iyi transferler bulunabilirse.
Yilmaz kodaman
1 yıl önceBanzayi eleştirmek saçmalik Adam gol attıği zaman iyi Eleştiri yapanlara iki yüzlülük yakişir
Yilmaz61
1 yıl önceYorum yapanlarin cöğunu okudum herkes futpol proforu olmuş Futpolcu oynadığı tüm maçlarda gol atar dünyanin neresinde var Yorumlar coğu cahil ukalaca yapilmiş