Süper Lig’in 31. haftasında Trabzonspor, Papara Park’ta Rizespor’u konuk etti. Üstün bir performans sergileyen bordo-mavililer, sahadan 2-0'lık galibiyetle ayrılarak önemli bir üç puanın sahibi oldu.
Karşılaşma sonrası Trabzonspor teknik direktörü Fatih Tekke yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı;
"İyi oynayarak maçı kaznadık. İlk yarıda bitirelim dedik. Bugün tüm oyuncularımı tebrik ediyorum ama Ozan ve Tim'e ayrı teşekkür ediyorum.
Pozisyonlarımızın geneli çalıştığımız şeyler. Oyuncularım tüm söylediklerimi yapmaya çalışıyorlar. Oyuncularımın mevcut durumdan hoşlanmadıkları aşikar. Bu maçın keyfini çıkarıp önümüzdeki Adana maçına bakacağız. Oyuncularım zoru başarıyorlar. Yerleşmeleri gayet iyi. Basiti basit oynayabilirsek daha iyi olacağız.
Bu sezon sevineceğiniz de, üzüleceğiz de. Her maçı kazanacağız değil ama elimizden geldiğimiz kadar kazanmaya çalışacağız.
Toni'nin bizimle olması çok iyi. Dragus'un arka adalesinde çekme oldu. Bir kaç hafta bizimle olamayacak."
Tüm Yorumlar (6)
Kemal kurt
1 yıl önceAllah yolunuzu açık etsin
TS 61
1 yıl önceToniyi fazla zorlama fatih 60 70 dk oynat gs maçını kazan zubkov vakame gs maçında sahada olmalı
Akcaabatli
1 yıl önceMacin adami 40 yasindaki vakaeme Gerisi yalan Tesekkürler Tony seni seviyoruz
Hu
1 yıl önceHoca hayırdır, Barcelona yi mi yendin..zor olan ne..neyi başardılar.. Rize yi mi yendiler,, çok büyük başarı gerçekten..?!
Bravo
1 yıl önceTebrik ederiz Fatih Tekke kritik bir maçı aldın.
Efsan61
1 yıl önceTekke efsane bir golcu idi futbolculuk başka hocalik başka rize macina altanmayin tekke oyunu okuyamiyor krnatdaki yonetimi hic yok cok artislik yapiyor oyuncu deĝiştirmedi sifir oyun olarak ilerisi için umut veren bir taktik anlayişi yoõ