| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 12 Ağustos 2025 11:04

Trabzonspor'da Fatih Tekke bu sözlerle isyan etti: "Piyasa çok karışık"

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, transfer piyasasındaki yüksek taleplere tepki göstererek, “Piyasa karışık, biz o paraları veremeyiz” dedi.

Trabzonspor Teknik Direktörü Fatih Tekke, Kocaelispor galibiyetinin ardından transfer çalışmalarıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.

Transfer piyasasındaki fiyatların gerçekçi olmadığını vurgulayan Tekke, “Şu an transfer piyasası çok karışık. 1 lira edecek oyuncu 10-15 lira istiyor. Biz de alabileceğimizi alıyoruz. Katmak istediğimiz oyuncularda çok daha iyilerine de talip olduk ama süreçler istediğimiz gibi gelişmedi. Biz o paraları veremeyiz” dedi.

Bordo-mavili çalıştırıcı, yönetimle birlikte hareket ettiklerini ve bütçe disiplininden taviz vermeyeceklerini de sözlerine ekledi.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
OLCAYTU TÜRKERİ
10 ay önce

Hocam sen de yönetimin maşası oldun.

T
TRA
10 ay önce

O paraları veremeyeceksiniz altyapınızdan bir oyuncuyu oynatacaksınız.

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

Bir tane altyapıdan futbolcu siz yetiştirin biz satalım 10’ları 10:15 20 milyon Eurolara niçin başkalarının yetiştiği futbolculara 5:10 veriyoruz da aynısını biz yetiştirip 5:10’a satmıyoruz kendinizi burada gösterin hazır topçuyu nenem de alır oynatır

T
Trab
10 ay önce

Hocam siz takımın ne oynadığının farkındamisin.kusura bakma ama sende trabzonsporu çalıştıracak kapasite bilgi yok.senin oynattığın futbolu biz çocukken oynardık. Top nereye yuvarlanirsa herkez oraya koşuyor.kimse ne yaptığını bilmiyor.bu oyunla 3 İstanbul kulubude bize 10 atar.senin yüzünden takımdan soğudum.

Y
Yorgun fırtına
10 ay önce

Veremezsen üsteki takımlarla yarışmazsin kadro kaliten olmadan bişe yapamazsın buda bir gerçek ayrıca fuzuli yerlere oyuncu alıp para harcayacagina asıl eksik ve alınması elzem yere transfer yap.

Tüm Yorumlar (11)

O
OLCAYTU TÜRKERİ
10 ay önce

Hocam sen de yönetimin maşası oldun.

T
TRA
10 ay önce

O paraları veremeyeceksiniz altyapınızdan bir oyuncuyu oynatacaksınız.

H
Haydar Öztürk
10 ay önce

Bir tane altyapıdan futbolcu siz yetiştirin biz satalım 10’ları 10:15 20 milyon Eurolara niçin başkalarının yetiştiği futbolculara 5:10 veriyoruz da aynısını biz yetiştirip 5:10’a satmıyoruz kendinizi burada gösterin hazır topçuyu nenem de alır oynatır

T
Trab
10 ay önce

Hocam siz takımın ne oynadığının farkındamisin.kusura bakma ama sende trabzonsporu çalıştıracak kapasite bilgi yok.senin oynattığın futbolu biz çocukken oynardık. Top nereye yuvarlanirsa herkez oraya koşuyor.kimse ne yaptığını bilmiyor.bu oyunla 3 İstanbul kulubude bize 10 atar.senin yüzünden takımdan soğudum.

Y
Yorgun fırtına
10 ay önce

Veremezsen üsteki takımlarla yarışmazsin kadro kaliten olmadan bişe yapamazsın buda bir gerçek ayrıca fuzuli yerlere oyuncu alıp para harcayacagina asıl eksik ve alınması elzem yere transfer yap.

Çınar
10 ay önce

Maç öncesi ilk 11 ii görünce devindim. Olaigbe yi 10 numarada oynatıyor zannettim. Meğer tükenmiş Nwakame yi 10 numara yapmışsın. Tamam anladık orta saha bağırıyor 8-10 numara transferi diye. Ama elindekileri de etkili bir şekilde kullansana. Neakeme yi 1 devre sol kanatta oynar.Olaigbe yi 10 numara oynatsaydın orta alanı toparlardı, hateketlendirirdi. Maç bambaşka olurdu. En azından kadrosu 10 numara olan Cham ı oynatsaydın .

S
Salih
10 ay önce

Ojay ın yerine Salih Malkoçoğlu oynasa ne olurdu yani.

Y
yaşar
10 ay önce

akşam takımı gördük küme mücadelesi veririz sende bir aya kalmaz gidersin peşine de yönetim para verenler salak bir siz akıllı

T
taraftar
10 ay önce

Fatih kardeşim.Trabzonsporun en büyük sıkıntısını şu an gündeme getiriyorsun.Bunlar büyük paraların döndüğü işler.Trabzonsporumuz istikrar yakalasın diye verilen uğraşıda görebiliyoruz.Buna destek olanlara teşekkür ederiz.Bu takım yine hakettiği yere gelecektir.Bilinçli ve akılcı yönetimlerle.Kulüpleri borç batağına sokup bitirenleride gördük.Bu işler öyle basite alınacak işler değil.Başarılar diliyorum Kardeşim.

A
Alperen 6061
10 ay önce

Bu basiretsiz yönetim olduğu müddetçe başarı beklemek hayal yeter artık kına getirdiniz bırakın üç dört senede ne kadar çöp varsa topladınız bir sekiz numara ve ön pozisyonunda oynayan adam bulamadınız bırakın gidin daha fazla zarar vermeden.

ÖMER HALYAZ
10 ay önce

Okay Yokuşlu'nun yerine salih oynasa çok daha iyi olur