Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 37. hafta müsabakasında Samsunspor'u konuk etti ve sahadan 2-2 beraberlikle ayrıldı. Bordo mavili ekibin golleri Pedro'dan geldi.
Trabzonspor'da Teknik Direktör Fatih Tekke maç sonu basın toplantısında yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Oyunun hemen hemen tamamında üstün olan bir Trabzonspor vardı. Basit top kaybı ve hızlı hücumdan bir gol yedik. İkinci golü ise Pedro su içerken yedik. Bu bize yakışmadı. O sırada bir oyuncumuz maçı başlatmayabilirdi.
Oyunun genelinde çok pozisyona girdik. Eksiklere rağmen memnunum ama neticede 2 puan kaybettik. Ligin üçüncü takımına karşı oyun olarak üstündük. Son golü yemeseydik, maçın özeti bu olurdu.
Bence eksiklere ve sakatlara karşın geldiğimiz tabloda, dediğimiz normalleşme gerçekleşti. Bu konuyu başarılı buluyorum. Trabzonspor olarak defalarca devrim yaptık, bu şehrin evladı olarak bunu bir kez daha yapacağımıza inanıyorum. Kuracağımız kadro için titizlikle çalışıyoruz. Trabzonspor'un oynaması gereken oyun; hızlı, cesur ve mücadeleci olmalı.
Benim en masum olduğum taraf kadro. Ama oyuncularımın emeklerine sağlık. Biz ne diyorsak, onlar bunu yapmaya çalıştı. Ciddi ve karakterli bir oyun sergileyecek bir takım olacağız.
Bize oyuncular öneriliyor, ancak başkanla ciddi bir mesaimiz var. Kimden geldiği değil, önemli oyuncu olması önemli. Oyuncularımdan özür dileyerek ifade ediyorum: Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ta yarışacak kadroda bu takımdan kaç kişi yer alabilir? Bu bir problem. Kalacaklar-gidecekler problemi var. Kalmak istemeyen olabilir, gitmek istemeyen olabilir. Bunun da bir ekonomisi var. 10 liramız varsa, 10 oyuncu almayalım; 5 net oyuncu alalım. Başkanımız da böyle düşünüyor. Başkanımız, 'Sen ne diyorsan o' diyor. Ona da teşekkür etmem lazım. Eğer yarışacaksak, bu bizi heyecanlandıracak oyuncularla olacak.
Oyuncularımın çoğuyla ilişkim iyi. Hepsiyle belli bir süre geçirdik. 'Performansını istemiyorum' diyebileceğim isimler olabilir. Hepsi karakter olarak çok çok iyi. Ama Trabzonspor’un geleceği açısından, taraftarın beklentisi var. Hedefe oynamalıyız. Yarışı da dinamik bir takımla, cesur oyunla ve doğru oyuncularla yapabiliriz.
Onuachu beğendiğim bir oyuncu. Fikrimi başkanımıza ilettim. Taraftarın sevdiği bir isim ve bizim de oyun şablonumuza uyuyor. Başkan da ben de arzu ediyoruz. Ekonomik yanı da var. Umarım gerçekleşir."
Tüm Yorumlar (36)
Oktay
1 yıl önce95 dakika Viscayı oyunda neden tuttun? Son Gol de Ozan Dübürünü kaldıramadığı için yedik Ben artık pes ettim eleştirmeye Fikir üretmeye gerek yok. Seninle olmayacağını yeni Sezonda görecek Millet. Avcıyı en çok eleştirenlerdendim ama Adam en azından oyuna müdahale konusunda Türkiye nin en iyisi diyebilirim. Fatih de son dakikaları bekliyor.
Mesut
1 yıl önceTekke ile ancak bu kadar. Trabzonsporu Samsun ile kıyaslayan bir antrenör Trabzonspor'un antrenörü olamaz. Trabzonspor'un sıralamadaki yeri ne olursa olsun her takımı yenmeye çalışır. Kusura bakma Tekke senin beğenmediğin Cham iki asist yaptı. Tekke asla ve asla Trabzonspor'un antrenörü olamaz.
Cemil
1 yıl önceVisça ikinci yarı yorgunlukdan beyni ayaklarına hükmedemiyor şayet oyundan alamıyorsan senin için erken Trabzonspor’da hoca olmak sevgili Fatih
Rasim Beyram
1 yıl önceSen hoca değilsin fatih. İstifa et bırak.
ali şükrü arslan
1 yıl önceanladığımız kadarıyla senin için tüm takımlar trabzonspor’dan daha iyi kadroya sahip hepsini satalım,fatih kendiniz konuşun kendinizi ikna edin beni ikna edemezsin,yeter kaç oyuncu alabiliriz ona bütçe olmadığını biliyorsunda niye kabul ettiniz,kendinize çok güveniyordunuz ne oldu şimdi.
SEBAHATTİN
1 yıl önceAhh Fatih! Onachu kim? Yahu, o kadar çalışıyoruz dediğin bu mu? Allah aşkına git. Top sendeymiş. O topu al eve git. Sabaha kadar sende kalsın. Seneye 3 hafta veriyorum sana. Güle güle KİBİRLİ ADAM!
Cevat ceylan
1 yıl önceFatih tekke başkanı da kandırma senden olmaz o yüzden ne kendini ne başkanı nede büyük trabzon spor taraftarını üzmeden olmadı de ve git kardeşim bu takıma yabancı disiplinli ve bir oyun şablonu olan kişiyi getirin selamlar
cepni
1 yıl önceVisca 90 dakika nasil dayandin,sikan sana ne yapti da ilk cikan o oldu,ozan jeden her mac oynuyor asam rezilnama senin pris . Neden orta saha oyuncular stoper oynuyor. Neden u19 oyuncu oynatmiyorsun korkuyormusun. Neden degisiklikler icin cok bekleniyor. Oyun okuma neden yok
TS 61
1 yıl önceFatihle olmaz çok net , güneş bu bitik kadro hakemlere ragmen derbilerde ve genel olarak etkili futbol oynattı güneşi tff başkanı hatay maçında VAR cı hakemiyle bitirdi ts u mavf etti tff mhk ,Fatihle olmaz taktik yok oyun yok fatih bırakmalı.
ahmet
1 yıl öncene ertugruldan baskan olur ne senden hoca
mackali
1 yıl önce37 38 yaşındaki oyuncuları 90dk oyunda tutuyosun genç k er kenarda sende hocalık y apiyosun korkaksin
Cemal civelek
1 yıl önceSol acikta o kadar kisi icinde atak yiyerek gol yemek pozizyona giren adami arkadan seyreden kademeye girmeyen 2 futbolcu terhal gonderilmeli.
İsmail ts 06
1 yıl önceÇok doğru samimi tespitler aynen katılıyorum. Hoca olmaz diyen arkadaşlar ALLAH için bu kadrodan ne bekliyorsunuz fatih mi kurdu bu takımı. Adamın elinde tofaş şahin var diyorsun ki mercedes Ferrari BMW yi niye geçemiyorsun. Bizim takımdan şu an bir tek uğurcan ve ilk zamanki banza hariç fener Galatasaray beşiktaşta onbirde oynayacak futbolcumuz varmı iyi dediğiniz batagov zubkov bile buna dahil...
Cemal civelek
1 yıl önceOzan ve Viscanin bu takimda isi olamaz.visca gutbolu unutmus araba seyreder gibi oyunculari seyrediyor kosmaktan pres vr geri gelmekten aciz.
Adil
1 yıl önceSikan sana ne yapti acikla da bizde bilelim
Reissssss
1 yıl önceTRabzonuna kimi getireceksin, TS un hikayesi neki birini ikna edip TRabzona getireceksin..Plan proje ne, bu işlerin paraya bakmadığını hepimiz biliyoruz, milyarları çöpe attık halen daha borç var, elde hiç bir şey yok, sadece tükenmişlik, TS un yaptığı en büyük yanlış Ligi aldıktan sonra çöken takımın kurucusu hocayı tekrar dan Trabzon’a getirmesi olmuştur, son 5 senede TS ve TRabzon hariç TS markasından herkes kazanmış TS markası zarar etmiştir .Yönetimin bir felsefe misyon vizyon sorun var,
Samsun seneye şampiyon olabilir.
1 yıl önceKaradenizin krali..Kral geri döndü. Samsun seneye şampiyon olabilir.
Dersu Uzala
1 yıl önceAğaogluna kumpas kuranlar iflah olmaz. ED de para var diye kimse sesini çıkarmıyor. Para önemli tabiki ama sadece para ile olmaz bu isler. Olsa Ali koç fb yi her yıl şampiyon yapardi. Vizyon , misyon ve lobin olacak. Ismin bir yerde gectimi ağırlığı olacak. Anlatabildim heralde.
Akcaabatli
1 yıl önceF.tekke senin yabacagin en serefli hareket Istifa edmek güle güle acemi insan
Hasan
1 yıl önceOnuachu geriden oyun kurma, hızlı hücum, geçiş oyunu vs yapacaksan yaramaz. Onuachu rakip kalede oynarsan %100 fark yaratır çünkü kafa toplarında bütün rakiplere üstün. Bu oyunu oynatırsan Onuachu bu oyunun adamı değil çünkü depar atamıyor. Sahayı baştan başa koşamaz. . Düşündüğün oyun şablonjna göre yararlı olur veya atıl olır.
Osman
1 yıl önceSen hoca falan değilsin. Petrolcü başkanını al ve gidin bu kulüpten. Ya Ahmet başkan geri dönsün ya da Celil hekimoğlu başkan olsun. Sizi kimse istemiyor ve hiç bir işe yaramıyorsunuz.
Hasan
1 yıl önceHolse dışında Samsınsporun hangi oyuncusunu alırsın? Zeki Yavru yu ister misin Transfer yasağına rağmen adamlar takımlarını iyi organize etmişler. İyi hocalar var. Başka da birşey yok.
Bordo
1 yıl önceISTIFA et artıj şereftin varsa
samet61
1 yıl öncene sikan aşkı varmış sizde arkadaş :D sanırsın iki yıldır 30 ar gol attı. şaka gibi taraftar şaka gibi yönetim.. Allah için düşsün şu takım.
samet61
1 yıl öncehakkını yediler haklısın halbuki sen geçecektin hocalık koltuğuna.. hep yalan vaatle geldiler oraya.. :D şenolla küme düşüyorduk.. şampiyon hocayı yan pas yapıyo diye yolladınız... hırvat o çok ayrı bi komediydi... takım fatih geldğinde 16. sıradaydı. hatırladın mı ? kimse gelmek istemedi..
ben_İlhan
1 yıl önceBence Ertuğrul Bey Başkan Çok Güzel işini yapmaya çalışıyor. Fatih hoca da Özveri ile istiyor başarılı olmayı. Biz de taraftar olarak artık bu insanların yanında olduğumuzu onlara hissettirmeliyiz. Bir kere de olsun Önce bir alkışlayalım bizim insanlarımızı. onlar da biz de aynı renklere aynı duyguya aşıgız bu ortak payda da birleşmeyi denemelüiyiz. ama iyi günde ama zor günde
Mustafa üstübi
1 yıl önceBu konuşman bu takımıda senide batırır 2 ve ya 3 oyuncu direk oynayan alınmalı U 19 dam 3/4 oyuncu monte edilip bu yıl böyle geçmeli Bir sıraki yılın takımı kurulmalı Bu kafayla Sezon un 6/7/8 haftasında gidersin
TRABZON61
1 yıl önceTRABZONSPOR a ihanet ediyorsun.. istifanı ver ve git... Senden hoca falan olmaz.. EGOlarınla TRABZONSPOR un geleceğiyle oynama...
Kuzey
1 yıl önceFatih sen git bal liginde hocalık yap Sen nasıl konuşursun trabzonspor hocası olarak lig üçüncüsüne karşı iyi oynadık dersin Sen çalıştırdığın takımın Trabzonsporun Hocasısın sen Trabzonsporun büyüklüğünü unutmuşsun sen git küçük takım çalıştır belgi bilgi sahibi olursun
Davut
1 yıl önceMerak ediyorum seni Trabzonspor harici kim teknik direktör yapardı
AhMeT
1 yıl önceNe kadar seviyesiz bir açıklama olmuş,hayatımda futbolcuları bu kadar aşağılıyan bir açıklama ne dydum ne gördüm. O zaman adama sorarlar,Avrupa hangi kulüp senin seviyendeki bir teknik adamı şampiyonluk kovalıyan bir takımın başına koyar.Maalesef seneye bu adam ilk 8 haftayı ancak görür
Çebi61
1 yıl önceTakımın Hocası bunu söylememeli!! Kadro buydu ve transfer döneminin sonuna kadar değişmeyeceği belliydi..Şimdi bu kadroda yarışacak oyuncu yok derseniz seneye kalacaklar gitmek ister mecburen kalanlar da mücadele etmez!!!Başarısızlık bize mal edilecek nasılsa diye düşünürler!! Hocam “B” planı yok takımın!!Ozan illa oynayacak, Vişça çıkmayacak diye kaide mi var? Zubkov yerinde oynamadı, Wakaeme çıkmıyor vb. gibi birçok anlaması zor konu!! Bu bakış açısıyla seneye de hüsran olur bizim için!!!
cevdet demırcı
1 yıl önces.a fatıh hocam bu takımı sen yönetıyorsun kım su ıcecek kım su ıcmıycek buna bız karar veremeyız hoca sensın ama şunu söyleyeyım bu oyun anlayışın senın ömrünü uzatmaz ben söyleyeyım.
Oflu
1 yıl önceFatih Hocam oyunculardan özür dilemene gerek yok. Asıl, bu kalitesiz kadroyu kuranlar Traftardan özür dilemeli.
ilhan bulut
1 yıl önceFatih TEKKE İle seneye kümede kalmaya oynarız.
Ahmet
1 yıl önceİstanbulspor