| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 28 Mayıs 2025 14:31 Güncellenme tarihi: 28 Mayıs 2025 14:47

Trabzonspor'da Eyüp Saka'dan Milli Takım iddialarına açıklama! "Bana da geliyor..."

Trabzonspor U19 takımında Teknik Direktör Eyüp Saka kupa töreni sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, U19 Elit A Ligi'nde son hafta mücadelesinde Bodrum FK'yı 2-1 ile geçti ve müsabaka sonrası kupa töreni düzenlendi.

Tören sonrası Haber61 canlı yayınında açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Eyüp Saka şu ifadeleri kullandı:

Oyuncularımın mücadelesiyle iki kulvarı da mutlu bir şekilde tamamladık. Onlara teşekkür ediyorum. Umuyorum ki onları çok daha iyi yerlerde göreceğiz. Yönetimimize ve başkanımıza da ayrıca destekleri için çok teşekkür ederim. Altyapıdaki antrenör arkadaşlarımızın da bu başarıda payı var. Bu, Trabzonspor Akademisi’nin bir başarısıdır. İki kulvarda da şehrimizi ve kulübümüzü iyi temsil ettik. Basın mensuplarına da teşekkür ediyorum, onlar da hep bizimleydi.

Türk insanının gücüne çok inanıyoruz, potansiyeline güveniyoruz. Bu çocuklar yola ışık tuttu. Bu çocukların başardığını, gerekli destek sağlandığında herkes başarabilir. Bu, tek başımıza yapabileceğimiz bir iş değil. TFF, MEB ve kulüpler ortak bir planlama yaparsa, gençlerin önü açılır ve çok daha büyük başarılar elde edilir.

Trabzonspor'un sözleşmeli hocasıyım. Milli Takım iddiaları bana da geliyor ama bu konuda bir bilgim yok. Trabzonspor ile sözleşmem var ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.

Trabzonspor Kulübü ve Akademisi olarak bir sürekliliğimiz var. Gelecek sezon için de en iyisini yapmak için çalışacağız. Önemli olan, bu çocukları Türk futboluna kazandırmak. Onların gelişim sürecine katkı sağlayabilirsek, bu en büyük mutluluk olacaktır.

 

 

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
kamil
1 yıl önce

Milli Takım hocalığı oyuncu geliştirmek için uygun bir yer değil. Eyüp Hocamızı Trabzonspor A takımının başında göreceğiz bence

E
Erdem
1 yıl önce

Benim U19 takımından beklentim Süper Ligde forma giyecek futbolcular yetişmesi. Hekmoğluna futbolcu yetiştirme merkezi olmamalı Trabzonspor U19 takımı. 20 sene üst üstte Barcelona yenip Avrupa U19 kupası alsa ne almasa ne. Amaç A takıma futbolcu yetiştirmek olmalı. Gelecek sezon veya 2 sene sonra beğenmediğimiz Ömür, Parmak gibi futbolculardan daha iyisi çıkacak mı göreceğiz. Dileğim A takımında Avrupa Şampiyonluğu yada finali görmeleri.

S
Sayup
1 yıl önce

Valla ucmalar basladi. Ata sözü var tas yerinde agirdir diye. Oraya gidip rezil olmakda var.

H
Hasan
1 yıl önce

Eyüp hoca çok iyi yerde çalışıyor bence. Yaptığı iş çok kıymetli çünkü vençlerimizi eğitiyor. Başarı da emeği olan başta başkan ve hocamız olmak üzere herkese teşekkürler. Tutarlı bir maaşla işine devam etmeli. Çalıştığı yer çok kıymetli bir mevki. Başarılarının devamı gelir inşallah. Antrenman, beslenme, fzik kondisyon anlamında altyapı güçlüyse diyecek bir şey yok. Hoca devam etmeli işine