| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 01 Nisan 2025 17:24 Güncellenme tarihi: 01 Nisan 2025 17:49

Trabzonspor'da Eyüp Saka İnter maçı öncesi konuştu! "Biz de aynıyız demektir"

Trabzonspor'da Teknik Direktör Eyüp Saka İnter maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, UEFA Gençlik Ligi çeyrek finalinde İnter ile kozlarını paylaşıyor.

Bordo mavili takımda Teknik Direktör Eyüp Saka maç öncesi açıklamalarda bulundu.

Saka'nın açıklamaları şu şekilde:

Herkesin ramazan bayramını kutluyorum. Ülkemizin şehrimizin değerli sanatçısını kaybetmenin üzüntüsü içerisindeyiz. Kendisine Allah'tan rahmet diliyorum. 

Juventus, Atalanta'dan sonra İnter ile karşılaşmak bizim için ayrı bir tecrübe olacak. Her maça olduğu gibi hazırlandık. Umarım bunun sonucunu da alacağız.

Taraftarımıza çok teşekkür ediyorum.Her zaman olduğu gibi bugünde yalnız bırakmadılar. Ne kadar cefalı olduklarını bize gösteriyorlar. Her zaman yanımızda olsunlar.

Oyuncularımızın böyle bir atmosferde oynamaları onları  olumlu etkileyecek. Bu arenada olmak onların gelişimi adına çok önemli...

Inter çok güçlü ama bizde buraya kadar geldiysek aynıyız demektir. Burayı geçtikten sonra kupa hedefimizi ortaya koymak istiyoruz.

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Salih
1 yıl önce

Allah hepinizden razı olsun.

X
xx
1 yıl önce

inşallah nasip olacak aminnnnnn