Trabzonspor U19 Takımı Teknik Direktörü Eyüp Saka, UEFA Gençlik Ligi yarı finalinde Salzburg'u mağlup ederek finale yükseldikleri maçın ardından duygularını paylaştı.
Karşılaşma sonrası büyük bir mutluluk yaşadıklarını ifade eden Saka, şu ifadeleri kullandı:
"İnanılmaz bir gurur ve mutluluk. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalıştık ve bu çabamız devam edecek. Ülkeye bu gururu yaşatabildiysek ne mutlu bizlere. Finale çıkacağımıza çok inanıyorduk. Bu inanç bizi buraya kadar taşıdı."
Final hedeflerine de değinen genç teknik adam, "Finali de kupa ile taçlandırıp, bu gururu tamamlamak istiyoruz. Bizim takımımızı tanımlayan üç önemli kelime var: tutku, sadakat ve inat.
Her maça bu duygularla çıkıyoruz. Bu da bizi çok güçlü kılıyor. Maçlardaki kırılma anlarında da bu özelliklerimizle yeniden ayağa kalkmayı başarıyoruz." dedi.
Tüm Yorumlar (9)
ALTINDAŞ.G.
1 yıl önceTEBRİKLER SÜPERSİNİZ HOCAM EMEĞİNE SAĞLIK KUPAYI ALMIŞ KADAR OLDU....
Hamit BEKAR
1 yıl önceGururluyum çünkü TRABZONSPORLUYUM...U19 daki tüm evlatlara sonsuz başarılar diliyorum.
NDedi
1 yıl önceönümüzdeki yıllarda büyük trabzonsporda hoca olarak görürüz seni temennimiz bu.
Bayro
1 yıl önceEmeğinize yüreğinize sağlık inşallah kupayı alır gelirsiniz. Bu mutluluğu yaşattığınız için teşekkürler
okuyan61
1 yıl önceHelal olsun sizlere.
Taraftar
1 yıl önceTebrikler büyük takımın büyük hocasına ...
Kemal kurt
1 yıl önceAllah sizlerden razı olsun helal olsun u 19 takımımız yolunuz açık olsun
Haçi Yaşar
1 yıl önceTeşekkürler Trabzon um bizi gurbette gururlandırdı niz inşAllah kupayla taçlandiririz pazartesi ❤️????????
Ahmet
1 yıl önceSağolun varolun. Sevinçten saatlerce ağladım.