Sezon başında İskoçya’nın Rangers takımından serbest statüde transfer edilen John Lundstram, Trabzonspor ile 1 milyon 500 bin Euro garanti ücret ve 500 bin Euro imza parası karşılığında üç yıllık sözleşme imzaladı. İlk sezonunu geride bırakan İngiliz orta saha oyuncusu, bordo-mavili forma ile toplam 44 resmi maçta görev alarak takımın en çok maça çıkan ismi oldu.
Performansı
Trabzonspor, bu sezon toplam 48 resmi maç oynadı. Lundstram, bu maçların 44'ünde görev alarak Avrupa kupaları, Trendyol Süper Lig ve Ziraat Türkiye Kupası'nda takımına katkı sağlamaya çalıştı. İngiliz oyuncu, bu karşılaşmalarda 4 gol atarken, 1 asist yaptı.
Lundstram, 25 maçta ön libero, 10 maçta merkez orta saha ve 9 maçta stoper pozisyonlarında görev aldı. Trendyol Süper Lig'de 32 maçta 3 gol ve 1 asistlik performans sergileyen oyuncu, Ziraat Türkiye Kupası'nda 6 maçta 1 gol kaydetti. Avrupa kupalarında ise 6 maçta forma giydi. Toplamda 3 Bin 134 dakikada sahada kaldı.
Dört maç kaçırdı
Lundstram, sezon boyunca 4 maçta forma giymedi. Çaykur Rizespor'u evinde 2-0 yendikleri maçta kart cezalısı olan oyuncu, Adana Demirspor ile oynanan ilk maçta hastalığı nedeniyle kadroda yer almadı. Deplasmanda oynanan maçta ise kadroda olmasına rağmen forma giymedi. Trabzonspor'un evinde Samsunspor ile 2-2 berabere kaldığı maçta da kadroda olmasına rağmen sahaya çıkmadı.
Geleceği belirsiz
Trabzonspor'un 3 teknik direktör değişikliği yaşadığı sezonda farklı pozisyonlarda görev alan Lundstram, zaman zaman performansıyla eleştirilerin odağı oldu. Kulübün gelecek sezon planlamasında yer alması beklenmeyen oyuncunun, teklif gelmesi halinde transferine kolaylık sağlanacağı belirtiliyor.
Lundstram’ı , 43 maç ile Uğurcan Çakır, Mendy ve Pedro Malheiro takip etti.
Tüm Yorumlar (12)
Ts
1 yıl önceTs ye göre topçu değil gitmeli
Karakoncolos
1 yıl önceLundstram sağlam oyuncuymuş, 44 maç kolay değil. Bir tür istikrar gerektirir. Fakat handikapı hantal olması. Sezon başında da Avcı’yı eleştirmiştim. Bu kadar benzer profilde orta saha oyuncusunu alıp bir 8 numara transfer etmemek büyük yanlıştı. Yönetim “arkandayız hocam” dedikçe o da üst üste yanlışlar yaptı. Belki kadro yapılanması düzgün bir takım olsaydık Lundstram daha iyi performans gösterebilirdi. Yabancı kontenjanında yer açmak gerekirse gönderilebilir. Teşekkürler Lundstram
Ankaralı ts06
1 yıl önceAdam daha ne yapsın kötü kadroda nerede görev verildiyse orada oynamış. Bence Kalmayı hak ediyor. Çok iyi bir profosyonel...
Sayup
1 yıl önceLundstram iyi topcu. Iyi bir takimda is yapar. Adami nere koyarlarsa cikip oynuyor. Kötü oynadigi zamanlar oldu ama hicbir zaman kötü kosmadi. Tam bir joker. Gönderilcek Dragus, Mendy, ... varken neden Lundstram? Gercekden kayip.
ÖZŞİMŞİR
1 yıl önceİYİ BİR PROFESYONEL VE DÜZGÜN BİR KARAKTER, BÜTÜN MAÇLARI 10 ÜZERİNDEN 7 VEYA 8 BIRAKTIĞI İZLENİM BU,NEDEN GÖNDERİLMEYE ÇALIŞILIYOR Kİ? BAZI İSİMLERE YER AÇILSIN DİYE Mİ?
hasan
1 yıl öncesorunsuz, yetenekleri sınırlı olsa da karakterli ve istikrarlı bir futbolcu. oldukça da efendi ve skora katkısı en yüksek orta saha oyuncularından birisi. eğer ücretinde biraz indirim yapılırsa ilk 18'de tutulmalı.
Çakıroğlu
1 yıl önceİyi niyetli, çalışkan ama zirveye oynayacak takımda yedek bile olamaz. Teşekkür edilip yollar ayrılmalı.
vfore
1 yıl önceyedek olarak tutulabilir. bir çok bölgede istetme olur
Bayrak
1 yıl önceTs nin oyuncusu bunlar olmamalı. Yedek dahi düşünülemez. Çok mevkide oynadı ama hiçbir zaman üst düzey oyuncu olmadı.
kuklacı
1 yıl önceadam istikrarlı elinden geleni yapıyor elinden gelen de yerine alınacak olanların hepsinden fazla. disiplinsiz değil yeri geldimi stoperde oynuyor. iyi bir takımda güzel işler yapar. göndermek hata olur. tabi yerine vitinha-ruiz ikilisinden birini almayacaksanız
haluk
1 yıl önceadam bence iyi,disiplinli,ağır olmasına rağmen süpriz koşu ve golleri var,
Sayup
1 yıl önceAdamin attigi paslari hic fark ettinizmi? Onauchou alinirsa tam adrese gönderir. Iste bize böyle oyuncular lazim. Ozani göndermek varken neden Lundstram? Ozanin oynadigi yerde Lundstram daha verimli olur. Batagova kötü diyorlardi ilk basda. Adamin ilk macinda verdim notunu. Adamin kosmasi bile gösteriyor futbolcu oldugunu. Simdi kötü diyenler Batagove süper diyor. Idia ediyorum Lundstram iyi bir takimda yildizlasir. Her oyuncu görevini yapacak. Lundstramdan motor gibi ileri geri kosmasini beklem