| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Ocak 2018 10:04

Trabzonspor'da duraklama dönemi

Trabzonspor son haftalarda aldığı beraberliklerle duraklama dönemine girdi.

Teknik Direktör Rıza Çalımbay'ın gelişinden sonra önemli bir çıkışa imza atarak iddialı konuma gelen Trabzonspor, Süper Lig'in son 3 haftasında aldığı 3 beraberlikle duraklama dönemine girdi. 


Bu sezona Süper Lig ve Türkiye Kupası'nda iddialı başlayan ancak kupaya son 16 turunda vedan eden Trabzonspor, Süper Lig'de duraklama dönemine girdi. Teknik Direktör Rıza Çalımbay'ın gelişiyle önemli bir çıkış yakalayan ve iddialı bir konuma gelen Karadeniz ekibi Süper Lig'in son 3 haftasında KD.Karabükspor (1-1), A.Konyaspor (2-2) ve Fenerbahçe (1-1) maçlarında aldığı beraberliklerle puan kaybı yaşadı.

DURAKLAMA DÖNEMİ

Süper Lig'de Trabzonspor'un başında ilk maçına E.Y.Malatyaspor maçıyla çıkan Teknik Direktör Rıza Çalımbay, rakibi karşısında sahadan 1-0 yenik ayrılmıştı. Söz konusu haftanın ardından takımı tanımaya başlayan ve bir takım değişiklikler yapan tecrübeli teknik adam Galatasaray'ı sahasında 2-1'le geçerek önemli bir 3 puan almıştı. Sonrasında ise deplasmanda ligin iddialı takımlarında Kayserispor ile 0-0 berabere kalan Trabzonspor, söz konusu maçın ardından Osmanlıspor (4-3), Sivasspor (2-1), Antalyaspor (3-0), Kasımpaşa (3-0) ve Bursaspor (1-0) mağlup ederek 5 maçlık galibiyet serisi yakalamıştı. Bu serinin ardından bordo-mavililer ligde oynadığı son üç maçtada mağlup olmasa da galibiyetlede tanışamadı. 

ZİRVE İLE PUAN FARKI AÇILDI

Trabzonspor, A.Konyaspor karşısında Ziraat Türkiye Kupasına veda ederken Süper Lig'de ise KD.Karabükspor, A.Konyaspor ve Fenerbahçe ile berabere kalarak rakipleri karşısında 6 puan bıraktı. Bordo-mavililer ilk yarının tamamlanmasıyla birlikte zirvenin ilk sırasında yer alan M.Başakşehir ile puan farkı 7 olurken, 19.hafta itibariyle puan farkı 11'e çıktı. Galatasaray ile 10, Fenerbahçe ile 6, Beşiktaş ile puan farkı 5 oldu.

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Y
Yusuf
8 yıl önce

İyi bir başkan ve teknik direktör gelmeden ts sittin sene şampiyon olamaz

S
Söğütlü
8 yıl önce

Moral bozmak yok, içerdeki maçlar: bjk,başakşehir,göztepe,kayseri,sivas. Bu maçları aldık mı ilk 3’e gireriz.

çok eksik var takımda
8 yıl önce

kasımpaşadaki trezegueti gören yok mu, kaliteli bir sol açık, sağ açığa da viscayı almak gerek. takımın kanatları yok. olcay-bero-dam doye-kucka gitsin. okay yedek olabilir ön libero da gerek. orta sahamız da güçsüz.

T
Tosunoglu
8 yıl önce

Burak pereira a.kadir hariç hangi oyuncumuzu başaksehir yahut bjk 11 inde oynatır.Mevcut kadronun gücü buraya kadar

M
Muhammet
8 yıl önce

İlerleme dönemi varmıydı ki

Tüm Yorumlar (10)

Y
Yusuf
8 yıl önce

İyi bir başkan ve teknik direktör gelmeden ts sittin sene şampiyon olamaz

S
Söğütlü
8 yıl önce

Moral bozmak yok, içerdeki maçlar: bjk,başakşehir,göztepe,kayseri,sivas. Bu maçları aldık mı ilk 3’e gireriz.

çok eksik var takımda
8 yıl önce

kasımpaşadaki trezegueti gören yok mu, kaliteli bir sol açık, sağ açığa da viscayı almak gerek. takımın kanatları yok. olcay-bero-dam doye-kucka gitsin. okay yedek olabilir ön libero da gerek. orta sahamız da güçsüz.

T
Tosunoglu
8 yıl önce

Burak pereira a.kadir hariç hangi oyuncumuzu başaksehir yahut bjk 11 inde oynatır.Mevcut kadronun gücü buraya kadar

M
Muhammet
8 yıl önce

İlerleme dönemi varmıydı ki

S
Söğütlü
8 yıl önce

Futbolcular aldıkları parayı az bulup basın toplantısı düzenlemeyi iyi biliyorlar ama henüz 19.hafta olmasına rağmen puan farkı 11’e çıktı. Türkiye kupasından elenmek ise cabası. Yine de her şey bitmiş değil, henüz oynanmamış 15 maç var ve bunların 8’i kendi sahamızda. Özellike bjk,başakşehir,Göztepe,kayseri,vs takımlarıyla Trabzon’da oynayacağız.bu maçlarda kayıp yaşamazsak ilk 3 için şansımız gayet mevcut

ŞEHZADE
8 yıl önce

Yapılan transferlerle büyük borç batağın saplanan Trabzonspor maalesef istenilen yerde değil.

E
Ers61
8 yıl önce

Fırtına değil mübarek; sanki sabah yeli!

O
Oflu
8 yıl önce

Al bendende okadar ıyi bir başkan ve teknik direktör gelmeden sittin sene şampiyon olamayız....

S
Söğütlü
8 yıl önce

ama ne hikmetse takıma 2 gün izin verildi...