| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Kasım 2024 22:54 Güncellenme tarihi: 10 Aralık 2025 15:07

Trabzonspor'da Deplasman Kabusu: Tarihî Düşüş Kötü Gidişatı Sürdürdü

Süper Lig'in 14. haftasında Corendon Alanyaspor'a konuk olan Trabzonspor, sahadan 2-1 mağlup ayrılarak ligdeki kötü gidişatına bir yenisini ekledi.

Süper Lig’in 14. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Alanyaspor’a 2-1 mağlup olarak kötü gidişatını sürdürdü. Bordo-mavililer, bu yenilgiyle birlikte deplasman performansında tarihî bir düşüş yaşadı.

Deplasmanda Kâbus Gibi Bir Sezon

Trabzonspor, Süper Lig'de 1985/86 sezonundan bu yana ilk kez bir sezonun ilk yedi deplasman maçında galibiyet alamadı. Bu süreçte bordo-mavililer, 4 beraberlik ve 3 mağlubiyetle sahadan ayrıldı. Deplasman maçlarında istediği performansı gösteremeyen Trabzonspor, taraftarlarını hayal kırıklığına uğratmaya devam ediyor.

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

İbo can
1 yıl önce

Adana Demirspor maçında gol atan adamlar nerde ! Alanyaspor maçı bizi hakemlerle yendiler doğrudur ! Ama bizim futbolcular yine berbat yine rezil !

E
EK
1 yıl önce

Banza kenarda bekletilmeli. Takım oyuncusu olması gerektiği iyice belletilmeli. Kendine oynuyor. Sadece bu maçta değil, önceki maçlarda da yaptı bencillikleri… Ayrıca, Alanya hocası yeni işbaşı yaptı, zımba gibi yapmış takımı, fişek gibi top oynuyorlar. Bizim takımda tık yok. Cihan’ı da U19’a gönderip biraz geliştirtmek gerekiyor…

S
Selevester
1 yıl önce

Maaşallah, herkes ama herkes konuşuyor. Ben demiştimciler şaha kalkmış gidiyor, lakin kimse hakem yönetiminden bahsetmiyor. Penaltı nasıl bir penaltıdır, İstanbul takımlarına bu penaltı verilebilirmi, verilirse Hakem Sahada Şener ŞEN misali koşturulurmuydu. Verilmeyen gol nasıl iptal edildi. Var nasıl bir varla karışık yoktur. Trabzonspor bu yıl neden bu kadar doğranıyor. Yoksam ben ne kadar tarafsızım, bu gömlek tam bana göre, çıkartmam için bir gerkçe yok mu denilmek isteniyor. Heey millet geç

6
61 ts
1 yıl önce

İho dediki " ts d.bakır maçında hakem Takdir hakkını d.bakır için kullansın dedi"BU LAFLARA GEREK TS ZATEB İMTİYAZ İSTEMYOR,Şimdi ART NİYETLİ HAKEMLER " O ZAMAN BİZDE TS U DOGRAYAMIYIRDUK GICIKTIK 3 SEZINDUR BU SEZON RAHAT DOGRARIRIZ TS LU TFF BAŞKANI BİŞEY DEMİYOR HAKEMLER ART NİYETLİ MAÇ YÖNETİYOR ,TFF BAŞKANI BUNA MÜSADE EDERSE TS CAMİASI BUNA MÜSADE ETMEZ.

E
Ergun61
1 yıl önce

Şenol Güneş olduğu sürece kabus KESİNLİKLE DEVAM EDECEK. Şenol İSTİFA. YÖNETİM İSTİFA.

Tüm Yorumlar (18)

İbo can
1 yıl önce

Adana Demirspor maçında gol atan adamlar nerde ! Alanyaspor maçı bizi hakemlerle yendiler doğrudur ! Ama bizim futbolcular yine berbat yine rezil !

E
EK
1 yıl önce

Banza kenarda bekletilmeli. Takım oyuncusu olması gerektiği iyice belletilmeli. Kendine oynuyor. Sadece bu maçta değil, önceki maçlarda da yaptı bencillikleri… Ayrıca, Alanya hocası yeni işbaşı yaptı, zımba gibi yapmış takımı, fişek gibi top oynuyorlar. Bizim takımda tık yok. Cihan’ı da U19’a gönderip biraz geliştirtmek gerekiyor…

S
Selevester
1 yıl önce

Maaşallah, herkes ama herkes konuşuyor. Ben demiştimciler şaha kalkmış gidiyor, lakin kimse hakem yönetiminden bahsetmiyor. Penaltı nasıl bir penaltıdır, İstanbul takımlarına bu penaltı verilebilirmi, verilirse Hakem Sahada Şener ŞEN misali koşturulurmuydu. Verilmeyen gol nasıl iptal edildi. Var nasıl bir varla karışık yoktur. Trabzonspor bu yıl neden bu kadar doğranıyor. Yoksam ben ne kadar tarafsızım, bu gömlek tam bana göre, çıkartmam için bir gerkçe yok mu denilmek isteniyor. Heey millet geç

6
61 ts
1 yıl önce

İho dediki " ts d.bakır maçında hakem Takdir hakkını d.bakır için kullansın dedi"BU LAFLARA GEREK TS ZATEB İMTİYAZ İSTEMYOR,Şimdi ART NİYETLİ HAKEMLER " O ZAMAN BİZDE TS U DOGRAYAMIYIRDUK GICIKTIK 3 SEZINDUR BU SEZON RAHAT DOGRARIRIZ TS LU TFF BAŞKANI BİŞEY DEMİYOR HAKEMLER ART NİYETLİ MAÇ YÖNETİYOR ,TFF BAŞKANI BUNA MÜSADE EDERSE TS CAMİASI BUNA MÜSADE ETMEZ.

E
Ergun61
1 yıl önce

Şenol Güneş olduğu sürece kabus KESİNLİKLE DEVAM EDECEK. Şenol İSTİFA. YÖNETİM İSTİFA.

G
gugudalı
1 yıl önce

Küme yolu göründü..şaka değil baksanıza hakem vara dahi gitmiyor.olmayan penaltı, tertemiz gol iptal..TS nin kalemini kırmışlar..kurdu kuzuya boğdurttular Osman..yönetim ve Şenol acil istifa..TFF hemen istifa.. Trabzonspor u kimse yiyemez lannnnnn..

6
61 ts
1 yıl önce

TFF MHK , TS ALEHİNE VERİLEN PENALTI ,GOLÜ SAYILMADI İPTAL OLDU TS ŞİMDİ HİÇ BİRİEY OLMAMIŞ GİBİ Mİ YAPSIN TFF MHK HAKEMLER ,YAZUKLAR OLSUN, SON DK TS UN GOLÜNÜ CESARET EDİP İPTAL ETTİ BU HAKEM gs fb bjk YA YAPAMAZDI , TS U YEM YAPAN BU HAKEMİN CESARETİ TFF MHK DEN GELİYOR , YAZIKLAR OLSUN

O
Okan
1 yıl önce

Bos Transfer sende konus sagol avci yedin bizi Allah razi olsun

B
Bordo
1 yıl önce

TS MAÇLARINA GENÇ VE ACEMİ GÖNDERMEK TFF BAŞKANI ONAYLI OLMALI HERHALDE MHK DEDİ YAW GENÇ HAKEM DİYORSUN TFF NASIL BUNLAR TECRÜBE ETSİN DİYE "TFF BAŞKANI DA YAW GÖNDER TS MAÇLARINA DOGRAYA DOGRAYA ÖGREN ARKANDA TFF BAŞKANI VAR"BÖYLE OLIYOR TS BU SEZON TFF İÇİN KOBAY KULUP LABARATUVAR TAKIMI OLDU BÖYLE OLMAZ, ERTUGRUL BAŞKAN GEREGİNİ YAPMALI YETERR

.
...
1 yıl önce

Resmen sahada ŞİKE yapıldı. Hakem hatası demek aşırı safça. En ilkel futbol ülkesinde olmayacak şekilde gol iptal edildi. Bahis mafyası olsa ancak bu kadar absurt karar olurdu. Takımı sahadan cekmeliydi anında. Artık maç izlememeyi düşünüyorum. Çünkü bugün yapılan rezalete yumuşak bir tavır verenler aynı tezgahın ortakları olabilir. Soğudum.

Y
Yasar Dursun
1 yıl önce

Kulübümüz TS'nin Hacıosman'dan daha büyük bir düşmanı yoktur. Fener ve TS düşmanları tarafından TFF başkanı yapıldı çünkü TS'ye mümkün olan en büyük zararı vermek ve bunu eski “TS başkanının” arkasına saklamak istediler. Bunda da başarılı oldular ve kulüpte bazıları, özellikle de bazı yaşlı kafalar, Hacıosman'ın TFF başkanlığıyla kulübümüz için gerçekten iyi bir şey yaptıklarını düşündüler! Bizim için çok zor bir sezon olacak. Hacıosman TS'yi yok etmek için elinden geleni yapacaktır!

O
Oflu
1 yıl önce

İnşallah küme düşmeyiz.

Y
Yakup
1 yıl önce

Arif boşluk defans yönü zayıf dragus defans yardım eden oyuncu degil alanyaspor kanat oyuncusu o bölge çok güzel otoban çevirdiler o bölge gol yedık ne zaman eren elmalı oyuna girdi alanyaspor kanat oyuncusu etkili olamadı

O
ozgur ata
1 yıl önce

hızla Bursaspor'un gittiği yoldan gidiyoruz. Zamanında talipleri varken kulüp Katarlılara emanet edilmeliydi dediğimde, bazı çok bilmişler tepki göstermişti. Alin iste berbat topçularla beraber takim kümeye gidiyor. Bu baskan ve hoca hala nasıl kulübün başında kalma konusunda bu kadar hevesli anlamak güç. TV'den bile mac izlemiyoruz, sadece aksam özetten bakıyoruz. Yani bu hale getirdiniz TS taraftarını.

H
Hava kurşun gibi ağır
1 yıl önce

Hava Kurşun gibi ağır ve Ben bağırıyorum:Sen yanmazsan,Ben yanmazsam nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa .Ts bir dönem Türkiye’nin en yakışıklı Delikanlısıydı!Tüm Kızlar ona aşıktı.Şimdi Mahallenin soytarısına döndü !gelen dövüyor giden dövüyor.Bir tane İmtiyazlı çıkıp demiyorki sorumlusu benim!Başkan ve Ekibinin ibra edildiği gün yine dövdüler.Balık Baştan kokar.

S
Salih
1 yıl önce

Farklı kazanılacak maçı hakem ve banza sayesinde kaybettirildik

C
Cemal
1 yıl önce

Hakemler tam çok kötü ama sugercekte varki şüphesiz şampiyonluktan sonra 3yildir takımı çöpe cevirdilerbudabir gercek

S
Serkan
1 yıl önce

Banza mıdır nedir maçı katletmiş.Hoca da izlemiş.Ne bu başkanla,hoca ve bir kısım topçularla yürümez