| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 14 Şubat 2025 14:14

Trabzonspor'da Cihan Aydın infiali! "Beşiktaşlı hakemi maça atamışlar"

Derbiye Cihan Aydın'ın atanması, Trabzonsporlu taraftarların tepkisini çekti.

Trendyol Süper Lig'de 24. haftada Trabzonspor, 15 Şubat Cumartesi günü Beşiktaş ile karşılaşacak. Beşiktaş Park'ta oynanacak olan bu kritik mücadele saat 19:00'da başlayacak.

Karşılaşma öncesi yapılan hakem ataması, bordo-mavili taraftarlar arasında büyük bir tartışma başlattı. 

Beşiktaş - Trabzonspor maçını yönetecek olan Cihan Aydın, daha önce Beşiktaş - Alanyaspor maçı sonrasında Beşiktaş formasını imzalayarak gündem olmuştu. Bu atama bordo mavili taraftarların tepkisini çekerken, bazı taraftarlar sosyal medyada "Beşiktaşlı hakemi maça atamışlar" şeklinde yorumlarda bulundu.

cihan-aydin-001.webp

Fotoğraf Beyaz TV'ye aittir.

Yorumlar (8)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Trabzon
1 yıl önce

Çürümüş bir sistemin neyini sorgulayalım.bir avuç insanın mutlu olduğu diğerlerinin inlediği sistem

R
Recep 5
1 yıl önce

İHO saolsun. tüm derbilerde hakkımız yeniyor sesi çıkmıyor .

V
Vatandas
1 yıl önce

Bu çürümüş sistemin sac ayağı tff mhk ve devlet yazıklar olsunki birileri birilerinin hak etmediği halde hakkını gasp ediyor çalıyor ama kimsenin sesi çıkmıyor Allah korkusu olmayan insanların cirit attığı bu zamanda Allahu teala nin sopası yok diyenleri Allaha havale etmekten başka hiç bir çare bırakmayan bir sistemin içinde hakkını arayanlar hep mağdur ediliyorsa bunda bi bit yeniği var bilindiği halde çözüm üretmeyen kendini idareci zannedenlerin Allaha havale etmekten başka bi çözüm yolu yok

D
Doğrucu
1 yıl önce

İHO TS'den intikam alıyor. Hiç bir dönem Trabzonsporun hakkı bu dönem kadar yenmemiştir. İho bütün enerjisini fenerbahçenin şampiyonluğuna adadı.

S
selim
1 yıl önce

Çok temiz kalplisin Recep kardeş. Zaten hakkımızı yiyen İHO. sesi çıkmıyor değil bizzat düşmanımız İHO

Tüm Yorumlar (8)

T
Trabzon
1 yıl önce

Çürümüş bir sistemin neyini sorgulayalım.bir avuç insanın mutlu olduğu diğerlerinin inlediği sistem

R
Recep 5
1 yıl önce

İHO saolsun. tüm derbilerde hakkımız yeniyor sesi çıkmıyor .

V
Vatandas
1 yıl önce

Bu çürümüş sistemin sac ayağı tff mhk ve devlet yazıklar olsunki birileri birilerinin hak etmediği halde hakkını gasp ediyor çalıyor ama kimsenin sesi çıkmıyor Allah korkusu olmayan insanların cirit attığı bu zamanda Allahu teala nin sopası yok diyenleri Allaha havale etmekten başka hiç bir çare bırakmayan bir sistemin içinde hakkını arayanlar hep mağdur ediliyorsa bunda bi bit yeniği var bilindiği halde çözüm üretmeyen kendini idareci zannedenlerin Allaha havale etmekten başka bi çözüm yolu yok

D
Doğrucu
1 yıl önce

İHO TS'den intikam alıyor. Hiç bir dönem Trabzonsporun hakkı bu dönem kadar yenmemiştir. İho bütün enerjisini fenerbahçenin şampiyonluğuna adadı.

S
selim
1 yıl önce

Çok temiz kalplisin Recep kardeş. Zaten hakkımızı yiyen İHO. sesi çıkmıyor değil bizzat düşmanımız İHO

T
Tursun
1 yıl önce

Devletle hükümeti karıştırma hemşerim

T
Trabzon
1 yıl önce

Devleti kendisi sanan hükümet desek daha doğru olur

H
Hakan
1 yıl önce

İHO zaten o sebeple oraya geldi. Bizle ilgisi yok