| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 31 Ocak 2018 11:39

Trabzonspor'da Castillo gidebilir!

Castillo, gitmek için

Trabzonspor'da Kolombiyalı futbolcu Castillo ayrılma konusunda çok ısrar edince yönetim teklifi değerlendirme kararı aldı. Atletico Nacional ile sıkı bir pazarlık yapılıyor

Bir türlü beklenen performansı sergileyemeyen Fabian Castillo'nun Trabzonspor'dan ayrılma ihtimalinin yüksek olduğu öğrenildi. Ülkesinden Atletico Nacional kulübünün ciddi şekilde ilgilendiği 25 yaşındaki Kolombiyalı yıldız, yönetime ayrılma konusunda ısrarla baskı yapıyor. Sol kanada transfer yapılamamasından dolayı ilk etapta Castillo'nun ayrılma fikrine sıcak bakmayan yönetim, futbolcunun tavrı karşısında yumuşadı. Trabzonspor ile Atletico Nacional kulübü arasında Castillo'nun bonservisiyle mi yoksa kiralık olarak verilmesi konusunda görüşmeler sıkı şekilde devam ediyor. Trabzonspor'un Castillo'yu 3 milyon 500 bin euro'dan düşük bir rakama bırakmak istemediği ancak oyuncunun da gerekirse alacaklarından dahi fedakarlık etmeyi düşündüğü iddia edildi.

Yorumlar (16)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

K
KOCAELİ
8 yıl önce

geldı gelelı doğru oynadığı bır maçı goremedık satılıp paraya çevrılmelı

Y
yasar
8 yıl önce

gitmek isteyene kapı her zaman açık olmalı, ne faydasını gördük.!

S
Süleyman
8 yıl önce

Futbolcuyu kazanma ve oynatma konusunda Şenol Hocanın emsali yok.

Y
YÜKSEL
8 yıl önce

BU TAKIMA ŞENOL HOCA ŞART YOKSA 40 YIL DAHA ŞAMPİYONLUK HAYAL

Y
Yusuf61
8 yıl önce

Bari bunu verip gelen parayla visca yada maiconu alin bari sol kanadimiz olsun..

Tüm Yorumlar (16)

K
KOCAELİ
8 yıl önce

geldı gelelı doğru oynadığı bır maçı goremedık satılıp paraya çevrılmelı

Y
yasar
8 yıl önce

gitmek isteyene kapı her zaman açık olmalı, ne faydasını gördük.!

S
Süleyman
8 yıl önce

Futbolcuyu kazanma ve oynatma konusunda Şenol Hocanın emsali yok.

Y
YÜKSEL
8 yıl önce

BU TAKIMA ŞENOL HOCA ŞART YOKSA 40 YIL DAHA ŞAMPİYONLUK HAYAL

Y
Yusuf61
8 yıl önce

Bari bunu verip gelen parayla visca yada maiconu alin bari sol kanadimiz olsun..

A
AA
8 yıl önce

GİTMEK İSTEYENİN NİYE GİTMEK İSTEDİĞİNİDE SAYGI DUYMAK LAZIM YAŞAR BEY. BAK SÜLEYMAN ARKADAŞIMIZ NE GÜZEL DEMİŞ; FUTBOLCUYU KAZANMA KONUSUNDA ŞENOL HOCA GİBİSİ YOK. BONGONDA İŞE YARAMAZ, CASTİLLO İŞE YARAMAZ AMA HOCA SÜPER DEĞİLMİ.... ALMAYA KALKTIKMI BİRİ BEŞE ALIYORUZ, BEŞ VERDİĞİMİZİ BİRE ZOR SATIYORUZ. YAZIKLAR OLSUN AZ ÖNCE SAYDIĞIM YETENEKLİ FUTBOLCULARI KIYMETSİZLEŞTİRİP GÖNDEREN HOCALARA, YÖNETİME

M
maksut yilmaz
8 yıl önce

Siz ancak futbolcuyu çürütür satarsiniz, 5 milyon dolara al bedava ver, belkide alacaginiz parayi cebe indirirsiniz, çalmaya devam, siz taraftari ne kadar daha kandiracajsiniz az kaldi

T
Taraftar
8 yıl önce

Ilk gitmesi gereken yönetim

H
han li
8 yıl önce

verin gitsin ersunun bombaları bu transfer işi 2000 yılından beri fiyasko yönetim...

N
Nevzat
8 yıl önce

Satin yaaa yusuf abdulkadir okay onuruda satin küme düssün takim bizde iztirap cekmeyelim... Yahu nasil yönedim bu mas gitti aldiginiz bir sol bek sadece siz degilmiyidiniz bu takima acil en az 3 transfer lazim kimi aldiniz???? yaaa

Y
yasar
8 yıl önce

2011 yılı Jaja .?

S
Süleyman Özmen
8 yıl önce

Oyunu okuma kapasitesi kısıtlı işe yaramaz teklif varken hemen gönderin yoksa elde kalabilir zarar daha büyümeden gönderin

Z
zekai
8 yıl önce

iyi topcu ama cok calim yapiyor dolaysiyla pas kabiliyeti düsük

H
haLİT
8 yıl önce

son gittiği sezon 19 maçta 6 galibiyeti vardı. Ne hocaymış be

H
hasan sönmez
8 yıl önce

Madem bu adam 3,5 milyon euroya satılacak kadar iyi bir futbolcu NEDEN OYNATILMADI ?

ŞEHZADE
8 yıl önce

hızını ve tekniğini keşke takım oyununda görebilseydik.Topu alıp saplanıp gidip topu kaybetmekle olmuyor işte.Kendini geliştiremedi gitti.