Trabzonspor Kulübü'nde mayıs ayı Olağan Divan Genel Kurulu Toplantısında
Trabzonspor Kulübü Denetim Kurulu Başkanı İsmet Keskin, kulübün idari ve mali durumu hakkında Mart 2025 ‘de önemli açıklamalarda bulunmuştu.
Keskin, 31 Mart 2025 tarihi itibarıyla Trabzonspor’un net borcunun 5 milyar 323 milyon 965 bin 510 lira olduğunu açıklamıştı.
Bugün gelen haberlere göre Trabzonsporun yıl sonuna kadar 78 milyon Euro’luk bir ödeme yükümlülüğü bulunuyor. Bu borç ödemeleri, kulübün mali disiplinini sağlama adına kritik önem taşıyor.
Tüm Yorumlar (13)
Trabzon
11 ay önceBu borsada küçük yatırımcıdan çarptığınız paralar yetmedi galiba enişte kulübü batırmış
Adil
11 ay önceHani ekonomik basari vardi, nerde?? Getirdikleri 3 milyon harcadiklari 30 milyon… kirk haramilerden farklari yok
Mustafa Ergün
11 ay önceTransfer zamanı geldi ödeme sıkıntıları başladı tezgahın bini bi para
Mustafa Ergün
11 ay önceTransfere sıra gelince ödemeler çok
Sakaryalı
11 ay önceHani bittiydi borç erimişti biz Karadenizli insanlar mert adamlarimiz ne olduda yalan dolan olduk çıkıp harbiden ne alacak ne verecek durumumuz var söyleyin bilelim
Lazz
11 ay önceBu külübün gercek borcu kaç milyon € ..Hani borç 50 milyon € inmişti Kim algi yapiyor Külübe kimse başkan adayi olmasinmi deniyor.Anlamadim ben bu yahniden
Mantıksız
11 ay önce“Sermaye artışı yapıp, Borç kapatıyoruz” açıklaması yalan !! Allah Aşkına Trabzonspor ne aldı yada ne yaptı da, sene sonu 78 Milyon Euro ödemesi gerekiyor ?Arkadaşlar, bu 78 Milyon Euro yıllık gider değil haa !! Trabzonspor’un yıllık gideri 120-130 milyon Euro. Ertuğrul Doğan bizzat kendisi açıkladı. Takımdaki oyuncuların yıllık toplam maliyetleri ne kadar ? 30 Futbolcu var sayalım ve yıllık maliyeti 2 milyon Euro olsun ki, çok daha az, 60 milyon Euro eder !! Geri kalanı ???
TS61
11 ay önceee hani borc 60 milyon euroya inmisti?
Muhammed
11 ay önceSoyle kaba taslak bir hesap yaptım.78 milyon euro. 3.7 milyar TL yapıyor suanki kurla. Yani 528000 taraftar klube 7007 lira bağış yaparsa kulübün 3.7 milyar TL borcu kapanıyor. Tüm borcu kapatmak icin bu 528000 taraftar 10081 tl verirse bir kurus borcumuz kalmıyor.Başkan yap bi kampanya organize et . Toplayalım bu parayı ama bu borc kapanınca klube giren çıkan her kuruşun hesabını misliyle ödemek zorunda olacaginizi tahahut edin . Hangi başkan gelirse gelsin şeffaf olmak zorunda olmali.
konuk
11 ay önceBorsada yolunacak kaz kalmadı herhalde başkan
Hasan
11 ay önceAhmet Ağaoğlu maaş bütçesini çok düşük tutardı. Ertuğrul Doğan maaş bütçesini çok yükseltti. Yüksek maaşlı oyuncular da verimli değil.
Cemil yildirim
10 ay önceBaşkan borclari odemişti ne oltu.biz soylerken kimse inanmiyordu.tarafdarin gozunu boyuyor.kulupun iki yili var bu yontim gitmezse.
Mesut aktaş
10 ay önceBorsadan yatırımcının hisselerini çaldılar nerde. Bunların yatacak yerleri yok