| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 30 Mayıs 2025 22:08 Güncellenme tarihi: 30 Mayıs 2025 22:13

Trabzonspor'da Boran Başkan hayalini açıkladı!

Trabzonspor'da Boran Başkan Antalyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 2024-2025 sezonunun son haftasında Antalyaspor'a konuk oldu ve sahadan 2-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımda Boran Başkan maç sonrası basın toplantısında değerlendirmelerde bulundu.

Boran Başkan'ın açıklamaları şu şekilde:

"Bugüne kadar 8 yaşından beri hayalini kurduğum anı yaşadım. İsmini sayamadım başta ailem olmak üzere emeği olan herkese teşekkür ederim. Uzun yıllar, çok çalışarak bu formayı terletmek istiyorum.

U19 olarak çok iyi bir uyum sağladık. Güzel bir sezon geçirdik. Finali kaybettik ama bu gururu yaşattık. Türkiye'de de şampiyon olduk."

Yorumlar (2)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

Z
zafer
1 yıl önce

bu pırlanta gençlere A takımda daha çok (kademeli olarak artırılarak) şanş verilmeli mesela arda öztürk gibi.

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bu çocuğu U19 daki performansından daha iyi performans gösterdiğini düşünüyorum.. tonlarca para verip sahaya sürdüğün EMREHAN GEDİKLİ, SALİH KAVRAZLI gibi futbolcular gibi pısırık değildi... bi ara üç dört futbolcu etrafını sarmıştıı onların arasından çıkıp pası bir şekilde arkadaşına attı... birebirlerdeki çalımları ve ortaları da fena değil.. Kumaşı olan birinin işte böyle çıkıp tak tak tak oynayacak...