| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 31 Mart 2025 09:19 Güncellenme tarihi: 31 Mart 2025 12:25

Trabzonspor'da Bodrum FK maçı öncesi 5 eksik

Trabzonspor'da Bodrum FK maçı öncesi 5 eksik bulunuyor.

Trabzonspor, Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek final aşamasında Bodrum FK ile karşı karşıya gelecek.

Bordo mavililer ile Bodrum FK arasında 2 Nisan Çarşamba günü Papara Park'ta oynanacak olan müsabaka 17.45'te başlayacak.

Trabzonspor'da 5 eksik

Müsabaka öncesi bordo mavililerde 5 ismin sakatlığı bulunuyor.

Onuralp Çevikkan, Ahmet Yıldırım, Batagov, Serdar Saatçı ve Hüseyin Türkmen kritik mücadelede forma giyemeyecek.
 

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

H
Hasan
1 yıl önce

Bu takım Bodrumu geçse de bir üst turda elenir. Hayal kırıklığı.

O
Oflu
1 yıl önce

İskenderunspor'u yenemeyen kalitesiz bir takımın Bodrumspor'u yenmesi mucize olur. İnşallah mucize gerçekleşir.

O
Oflu
1 yıl önce

2. Lig ekibi İskenderunspor'u dahi yenemeyen bizim kalitesiz takımda hiç eksik olmasa ne olacak? Bizim kalitesiz takımın kendinden kat kat güçlü olan Bodrumspor'u yenmesi mucize olur.

Özkar
1 yıl önce

Tek eksik batagov yani onuralp sezonu kapattı

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Takımın hepsi eksik bence. Son maçta Mustafa,Uğurcan ve Zubkov biraz iyiydi. Gerisi Üçüncü lig futbolcusu. Olsada olur olmasada

Tüm Yorumlar (7)

H
Hasan
1 yıl önce

Bu takım Bodrumu geçse de bir üst turda elenir. Hayal kırıklığı.

O
Oflu
1 yıl önce

İskenderunspor'u yenemeyen kalitesiz bir takımın Bodrumspor'u yenmesi mucize olur. İnşallah mucize gerçekleşir.

O
Oflu
1 yıl önce

2. Lig ekibi İskenderunspor'u dahi yenemeyen bizim kalitesiz takımda hiç eksik olmasa ne olacak? Bizim kalitesiz takımın kendinden kat kat güçlü olan Bodrumspor'u yenmesi mucize olur.

Özkar
1 yıl önce

Tek eksik batagov yani onuralp sezonu kapattı

D
Dadaş fırtına
1 yıl önce

Takımın hepsi eksik bence. Son maçta Mustafa,Uğurcan ve Zubkov biraz iyiydi. Gerisi Üçüncü lig futbolcusu. Olsada olur olmasada

O
Osman Çakır
1 yıl önce

Bazı arkadaşlar takım kalitesiz demiş doğru hak veriyorum, lakin takım kalitesiz istediğimiz oyunu oynayamıyor diye köstek olup dahada dibemi çekmemiz lazım yoksa destek olup taraftar olarak yukarı mı çekmemiz lazım.

K
Kemal
1 yıl önce

Arkadaşlar gerçekten bu futbolcular trabzonsporun formasını haketmiyorlar lütfen ben vandan yazıyorum bu ozan neye yarıyor kazık gibi diğerlerinin şeref haysiyetleri varsa aldıkları paranın hakını verirler yazıklar olsun Fatih hocada çok acemice hareket ediyor Göktepe maçını düşünün viski ozan daha sayayım ne yaptılar son dakikada oyunda alıyorlar yazıktır günahtır oradaki abilerimize soyleyin el atsınlar lutfen