| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 27 Temmuz 2025 10:05

Trabzonspor'da Benjamin Bouchouari neden sonuçlanmıyor?

Trabzonspor'da Benjamin Bouchouari transferinde sona gelindi ama bir türlü sonuçlanmıyor.

Yeni sezon öncesi orta saha hattını güçlendirmeyi hedefleyen Trabzonspor, Fransız ekibi Saint-Etienne'de forma giyen Benjamin Bouchouari transferinde sona yaklaştı. Bordo-mavililer, 23 yaşındaki Faslı orta saha ile prensipte anlaşma sağlarken, gözler kulüpler arasındaki bonservis görüşmelerine çevrildi.

Bouchouari, Trabzonspor'un sunduğu şartları kabul etti. Transferde tarafların 3.5 milyon euro bonservis bedelinde uzlaştığı öğrenilirken, yalnızca küçük detayların netleşmesi bekleniyor. Bordo-mavili yönetim, kısa süre içinde pazarlıkları tamamlayarak süreci resmiyete dökmek istiyor.

Oyuncuyla 3+1 yıllık sözleşme üzerinden prensip anlaşmasına varan Trabzonspor, transferi birkaç gün içerisinde tamamlayarak Bouchouari'yi kampa dahil etmeyi planlıyor.

Çift Yönlü Orta Saha

Geçtiğimiz sezon Saint-Etienne formasıyla 34 karşılaşmada görev alan Benjamin Bouchouari, 3 gol ve 4 asistlik performans ortaya koydu. Hem 6 hem de 8 numara pozisyonlarında oynayabilen genç oyuncu, çok yönlü yapısıyla dikkat çekiyor.

Yorumlar (11)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

O
Oflu
10 ay önce

Neden mi sonuçlanmıyor. Çok basit. Futbolcular bizim kalitesiz takıma gelmek istemiyorlar.

ÖZŞİMŞİR
10 ay önce

YÖNETİM İSTİFA,,

T
Ts
10 ay önce

BU NEDİR NERDE ALANGİRLİ İSİMLER VAR BİRİLERİ BULUYOR KULUP TAKILIYOR PEŞİNE BAŞKA İSİM YOK SANKİ BÜYÜK İHTİMAL BUNLARIN MANAJERLERİ KULUP SORDUĞUNDA YARIN HALOLUYOR DİYIOR PETKOVİÇDE AYNI OLDU YARINLARI BİTMEZ LİG BAŞLAR , TAM BİR FİYASKO KULUP TRANSFER 3 SEZONDUR BERBAT

V
Volkan61
10 ay önce

Ne transfer meraklisi taraftariz arkadas, Bu başkani hala begenmiyoruz ama el atalim diyen de yok. Bu sistemde 2 takim harici sampiyon cikmaz,su takimi bi rahat birakin,adma borclari sifirlayacak,geriden biraz oyuncu getirmeye cesaret alsinlar,2 sene en az olana destek verin,maça gidin urun alin..Ancak bos bos köstek elestiri.. Onca adam alınca ne olacak??? Hala sampiyonluk hayali kuranlar mi var? Fatih Hocaya sans verecez, desteklicez,baskana cesaret vericez borclari bitirsin,yeterin ya..

Y
YB
10 ay önce

Bunlar oyuncu alamazlar hele iyi oyuncu hiç alamazlar, bugüne kadar Trabzonspor'da bu kadar kötü bir yönetim görmedim, hiç kimseyi almasınlar, bırakıp gitsinler, gençler bize yeter...

Tüm Yorumlar (11)

O
Oflu
10 ay önce

Neden mi sonuçlanmıyor. Çok basit. Futbolcular bizim kalitesiz takıma gelmek istemiyorlar.

ÖZŞİMŞİR
10 ay önce

YÖNETİM İSTİFA,,

T
Ts
10 ay önce

BU NEDİR NERDE ALANGİRLİ İSİMLER VAR BİRİLERİ BULUYOR KULUP TAKILIYOR PEŞİNE BAŞKA İSİM YOK SANKİ BÜYÜK İHTİMAL BUNLARIN MANAJERLERİ KULUP SORDUĞUNDA YARIN HALOLUYOR DİYIOR PETKOVİÇDE AYNI OLDU YARINLARI BİTMEZ LİG BAŞLAR , TAM BİR FİYASKO KULUP TRANSFER 3 SEZONDUR BERBAT

V
Volkan61
10 ay önce

Ne transfer meraklisi taraftariz arkadas, Bu başkani hala begenmiyoruz ama el atalim diyen de yok. Bu sistemde 2 takim harici sampiyon cikmaz,su takimi bi rahat birakin,adma borclari sifirlayacak,geriden biraz oyuncu getirmeye cesaret alsinlar,2 sene en az olana destek verin,maça gidin urun alin..Ancak bos bos köstek elestiri.. Onca adam alınca ne olacak??? Hala sampiyonluk hayali kuranlar mi var? Fatih Hocaya sans verecez, desteklicez,baskana cesaret vericez borclari bitirsin,yeterin ya..

Y
YB
10 ay önce

Bunlar oyuncu alamazlar hele iyi oyuncu hiç alamazlar, bugüne kadar Trabzonspor'da bu kadar kötü bir yönetim görmedim, hiç kimseyi almasınlar, bırakıp gitsinler, gençler bize yeter...

T
taraftar
10 ay önce

Net bir 8 numara bulamayan beceriksiz transfer politikamız var.Şu dünyada 8 numara kıtlığımı var.Bu iş çok utanılacak bir durum.

E
ERRRTOO
10 ay önce

Vasıfsız, iş bilmez, vizyonsuz ve otoritesiz bir başkan ve ekibinden dolayı sonuçlanmıyor diye düşünüyorum. Erto varsa başarı yoktur. Yalan dolan ertuğrul doğan diyorlar bence de haklılar. İki güne 2 futbolcu açıklayacağız dediler bir ay oldu. Ts bu kadar aciz, ezik ve kimsesiz kalmamıştı. erto sayesinde o da oldu. erto İSTİFA, yönetimcik İSTİFA.

S
Sezgin küçük
10 ay önce

Hiç birseye yaramaz kötü bir tercih. 10 yil boyunca bedelsiz gönderilmiş. İstatistikleri sıfır. Almak için almak yanlış...kötü tamah etmeyelim uzakduralim bundan. Is yapacak bilinir bir oyuncular alinsin.

S
Sakın
10 ay önce

Bu adamı Trabzonspora alacaksınız he? Kafayı mı yediniz siz. Bildiğin çöp oğlu çöp bu. Sakın haaaa.

M
Mehmet
10 ay önce

Inşallah bu haber doğru değildir

Ömerr
10 ay önce

Bunun sonuçlanmaması takım için hayırlı olur bu ligde 1.65 boyundaki çelimsiz orta sahanın büyük takımda iş yapma ihtimali koca bir sıfır...