Yeni sezon öncesi orta saha hattını güçlendirmeyi hedefleyen Trabzonspor, Fransız ekibi Saint-Etienne'de forma giyen Benjamin Bouchouari transferinde sona yaklaştı. Bordo-mavililer, 23 yaşındaki Faslı orta saha ile prensipte anlaşma sağlarken, gözler kulüpler arasındaki bonservis görüşmelerine çevrildi.
Bouchouari, Trabzonspor'un sunduğu şartları kabul etti. Transferde tarafların 3.5 milyon euro bonservis bedelinde uzlaştığı öğrenilirken, yalnızca küçük detayların netleşmesi bekleniyor. Bordo-mavili yönetim, kısa süre içinde pazarlıkları tamamlayarak süreci resmiyete dökmek istiyor.
Oyuncuyla 3+1 yıllık sözleşme üzerinden prensip anlaşmasına varan Trabzonspor, transferi birkaç gün içerisinde tamamlayarak Bouchouari'yi kampa dahil etmeyi planlıyor.
Çift Yönlü Orta Saha
Geçtiğimiz sezon Saint-Etienne formasıyla 34 karşılaşmada görev alan Benjamin Bouchouari, 3 gol ve 4 asistlik performans ortaya koydu. Hem 6 hem de 8 numara pozisyonlarında oynayabilen genç oyuncu, çok yönlü yapısıyla dikkat çekiyor.
Tüm Yorumlar (11)
Oflu
10 ay önceNeden mi sonuçlanmıyor. Çok basit. Futbolcular bizim kalitesiz takıma gelmek istemiyorlar.
ÖZŞİMŞİR
10 ay önceYÖNETİM İSTİFA,,
Ts
10 ay önceBU NEDİR NERDE ALANGİRLİ İSİMLER VAR BİRİLERİ BULUYOR KULUP TAKILIYOR PEŞİNE BAŞKA İSİM YOK SANKİ BÜYÜK İHTİMAL BUNLARIN MANAJERLERİ KULUP SORDUĞUNDA YARIN HALOLUYOR DİYIOR PETKOVİÇDE AYNI OLDU YARINLARI BİTMEZ LİG BAŞLAR , TAM BİR FİYASKO KULUP TRANSFER 3 SEZONDUR BERBAT
Volkan61
10 ay önceNe transfer meraklisi taraftariz arkadas, Bu başkani hala begenmiyoruz ama el atalim diyen de yok. Bu sistemde 2 takim harici sampiyon cikmaz,su takimi bi rahat birakin,adma borclari sifirlayacak,geriden biraz oyuncu getirmeye cesaret alsinlar,2 sene en az olana destek verin,maça gidin urun alin..Ancak bos bos köstek elestiri.. Onca adam alınca ne olacak??? Hala sampiyonluk hayali kuranlar mi var? Fatih Hocaya sans verecez, desteklicez,baskana cesaret vericez borclari bitirsin,yeterin ya..
YB
10 ay önceBunlar oyuncu alamazlar hele iyi oyuncu hiç alamazlar, bugüne kadar Trabzonspor'da bu kadar kötü bir yönetim görmedim, hiç kimseyi almasınlar, bırakıp gitsinler, gençler bize yeter...
taraftar
10 ay önceNet bir 8 numara bulamayan beceriksiz transfer politikamız var.Şu dünyada 8 numara kıtlığımı var.Bu iş çok utanılacak bir durum.
ERRRTOO
10 ay önceVasıfsız, iş bilmez, vizyonsuz ve otoritesiz bir başkan ve ekibinden dolayı sonuçlanmıyor diye düşünüyorum. Erto varsa başarı yoktur. Yalan dolan ertuğrul doğan diyorlar bence de haklılar. İki güne 2 futbolcu açıklayacağız dediler bir ay oldu. Ts bu kadar aciz, ezik ve kimsesiz kalmamıştı. erto sayesinde o da oldu. erto İSTİFA, yönetimcik İSTİFA.
Sezgin küçük
10 ay önceHiç birseye yaramaz kötü bir tercih. 10 yil boyunca bedelsiz gönderilmiş. İstatistikleri sıfır. Almak için almak yanlış...kötü tamah etmeyelim uzakduralim bundan. Is yapacak bilinir bir oyuncular alinsin.
Sakın
10 ay önceBu adamı Trabzonspora alacaksınız he? Kafayı mı yediniz siz. Bildiğin çöp oğlu çöp bu. Sakın haaaa.
Mehmet
10 ay önceInşallah bu haber doğru değildir
Ömerr
10 ay önceBunun sonuçlanmaması takım için hayırlı olur bu ligde 1.65 boyundaki çelimsiz orta sahanın büyük takımda iş yapma ihtimali koca bir sıfır...