| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 24 Kasım 2024 08:57

Trabzonspor'da baskı var deyip gitmişti! Abdülkadir Ömür golle tanışamadı

Abdülkadir Ömür ingiltere’de Hull City’de beklenen performansı gösteremedi.

Trabzonspor altyapısından yetişerek Türk futbolunun önemli yeteneklerinden biri olarak gösterilen Abdülkadir Ömür, İngiltere Championship ekiplerinden Hull City formasıyla aradığı çıkışı bir türlü yakalayamadı. 1 Şubat 2024 tarihinde İngiliz ekibine transfer olan genç yıldızın performansı, hem taraftarları hem de futbol otoritelerini hayal kırıklığına uğrattı.

Hull City Formasıyla Beklentilerin Altında Kaldı

Hull City ile 2024-2027 yıllarını kapsayan bir sözleşme imzalayan Abdülkadir Ömür, şu ana kadar çıktığı 31 maçta gol atamazken yalnızca 3 asist yapabildi. Bu sezon ise 15 karşılaşmada forma giyen oyuncu, toplamda 909 dakika sahada kaldı ve yalnızca 3 maçta 90 dakikayı tamamlayabildi. Hücumda beklenen katkıyı sağlayamayan Abdülkadir, ne gol ne de asist üretebildi.

Yorumlar (14)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

A
Ahmet C.
1 yıl önce

Dünkü maçtada 65 dakika sahada kalabildi , şimdi Trabzonspora geri dönmek istese veye istesek alsak ( Allah korusun) inanın hiç başarılı olamaz bu ancak istanbulun bazı takımları süper lige çıkıyorya o takımlarda futbol oynayabilir.

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Daha beter olır inşallah doğduğu büyüdüğü toprakları (forma olarak) gitmek istemeyen kişinin sonu

K
Kenan
1 yıl önce

Amatörde oynar

F
Ferit
1 yıl önce

Ayağına sıkanlardan biri daha,gidersem yıldız olacağım dedi sönmüş balon oldu,ha bu arada milli takımı da kaybetti.Yazık demeyeceğim kendi etti kendi buldu.

Z
Zafer
1 yıl önce

Beter olsun

Tüm Yorumlar (14)

A
Ahmet C.
1 yıl önce

Dünkü maçtada 65 dakika sahada kalabildi , şimdi Trabzonspora geri dönmek istese veye istesek alsak ( Allah korusun) inanın hiç başarılı olamaz bu ancak istanbulun bazı takımları süper lige çıkıyorya o takımlarda futbol oynayabilir.

İSMAİL KIR
1 yıl önce

Daha beter olır inşallah doğduğu büyüdüğü toprakları (forma olarak) gitmek istemeyen kişinin sonu

K
Kenan
1 yıl önce

Amatörde oynar

F
Ferit
1 yıl önce

Ayağına sıkanlardan biri daha,gidersem yıldız olacağım dedi sönmüş balon oldu,ha bu arada milli takımı da kaybetti.Yazık demeyeceğim kendi etti kendi buldu.

Z
Zafer
1 yıl önce

Beter olsun

A
Albatros
1 yıl önce

Eyüpspor pendik ümraniye

A
abidik gubidik
1 yıl önce

sezon sonu kovarlar. bizimkilerde buranın çocuğu diye geri alırlar. severiz böyle abuk sabuk işleri

T
taraftar
1 yıl önce

Trabzonspor formasını çıkarıp birdaha bu formayı giymem diyecek kadar düşüncesiz cahil bir kafanın sonu belli.Zaten ip burada kopuyor.

N
NDedi
1 yıl önce

bulmuşlardı trabzonSpor gibi bir çiftlik yok taraftarlar el kol haraketi yaptı yok oyuna geç alındım yok baskı altındayım ne oldu şimdi kaç sefer ilk 11 de oynadın? demek ki sorun sende sorun performansın.

N
nb
1 yıl önce

verdiğimiz oyuncuların peşine düşüp her seferinde geri aldığımız gibi bunu da alırlar merak etmeyin....................

E
EK
1 yıl önce

Kişinin haddini bilmesi çok mühimdir. Oldum dersen bayatlarsın…

A
Akın guntepe
1 yıl önce

Giderken Trabzonspor formasını çıkarın birdaha giymem DEYİB gidersen böyle olur seni Trabzonspor Abdulkadir yapti sen Trabzonspor sırtından bıçaklayıp gittim şimdi senini gitcegin yer hullcitey den sonra SORVAYVOR yazık bizim kaleci kaptanımız ONUR KIVRAK UZMİRLİ ama sizden daha iyi Trabzonspor ve Trabzon duymuş

B
bursa61
1 yıl önce

futbol basıt bır zeka oyunudur

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bu kadar olumsuz yorumlar var fakat ortada bir gerçek var ÖMÜR ün ölüsü CİHAN ÇANAK ın dirisinden bile daha iyi... Ne çabuk unuttunuz ÖMÜR sayesinde kazanılan maçları... Adamı sırf namazında niyazında olduğu için karalamaya çalışanlar vardı... Kimileri de yer sofrasında çektiği fotoğraflarla eleştiriyor... Ömür YAZICI gibi REST çekip gitmediği için TUKAKA ediliyor... Oysa adam TRABZONSPOR için kariyerini yaktı... o nedenle kimse TRABZONSPOR u sattı diye suçlama yapmasın...