Trabzonspor altyapısından yetişerek Türk futbolunun önemli yeteneklerinden biri olarak gösterilen Abdülkadir Ömür, İngiltere Championship ekiplerinden Hull City formasıyla aradığı çıkışı bir türlü yakalayamadı. 1 Şubat 2024 tarihinde İngiliz ekibine transfer olan genç yıldızın performansı, hem taraftarları hem de futbol otoritelerini hayal kırıklığına uğrattı.
Hull City Formasıyla Beklentilerin Altında Kaldı
Hull City ile 2024-2027 yıllarını kapsayan bir sözleşme imzalayan Abdülkadir Ömür, şu ana kadar çıktığı 31 maçta gol atamazken yalnızca 3 asist yapabildi. Bu sezon ise 15 karşılaşmada forma giyen oyuncu, toplamda 909 dakika sahada kaldı ve yalnızca 3 maçta 90 dakikayı tamamlayabildi. Hücumda beklenen katkıyı sağlayamayan Abdülkadir, ne gol ne de asist üretebildi.
Tüm Yorumlar (14)
Ahmet C.
1 yıl önceDünkü maçtada 65 dakika sahada kalabildi , şimdi Trabzonspora geri dönmek istese veye istesek alsak ( Allah korusun) inanın hiç başarılı olamaz bu ancak istanbulun bazı takımları süper lige çıkıyorya o takımlarda futbol oynayabilir.
İSMAİL KIR
1 yıl önceDaha beter olır inşallah doğduğu büyüdüğü toprakları (forma olarak) gitmek istemeyen kişinin sonu
Kenan
1 yıl önceAmatörde oynar
Ferit
1 yıl önceAyağına sıkanlardan biri daha,gidersem yıldız olacağım dedi sönmüş balon oldu,ha bu arada milli takımı da kaybetti.Yazık demeyeceğim kendi etti kendi buldu.
Zafer
1 yıl önceBeter olsun
Albatros
1 yıl önceEyüpspor pendik ümraniye
abidik gubidik
1 yıl öncesezon sonu kovarlar. bizimkilerde buranın çocuğu diye geri alırlar. severiz böyle abuk sabuk işleri
taraftar
1 yıl önceTrabzonspor formasını çıkarıp birdaha bu formayı giymem diyecek kadar düşüncesiz cahil bir kafanın sonu belli.Zaten ip burada kopuyor.
NDedi
1 yıl öncebulmuşlardı trabzonSpor gibi bir çiftlik yok taraftarlar el kol haraketi yaptı yok oyuna geç alındım yok baskı altındayım ne oldu şimdi kaç sefer ilk 11 de oynadın? demek ki sorun sende sorun performansın.
nb
1 yıl önceverdiğimiz oyuncuların peşine düşüp her seferinde geri aldığımız gibi bunu da alırlar merak etmeyin....................
EK
1 yıl önceKişinin haddini bilmesi çok mühimdir. Oldum dersen bayatlarsın…
Akın guntepe
1 yıl önceGiderken Trabzonspor formasını çıkarın birdaha giymem DEYİB gidersen böyle olur seni Trabzonspor Abdulkadir yapti sen Trabzonspor sırtından bıçaklayıp gittim şimdi senini gitcegin yer hullcitey den sonra SORVAYVOR yazık bizim kaleci kaptanımız ONUR KIVRAK UZMİRLİ ama sizden daha iyi Trabzonspor ve Trabzon duymuş
bursa61
1 yıl öncefutbol basıt bır zeka oyunudur
TRABZON61
1 yıl önceBu kadar olumsuz yorumlar var fakat ortada bir gerçek var ÖMÜR ün ölüsü CİHAN ÇANAK ın dirisinden bile daha iyi... Ne çabuk unuttunuz ÖMÜR sayesinde kazanılan maçları... Adamı sırf namazında niyazında olduğu için karalamaya çalışanlar vardı... Kimileri de yer sofrasında çektiği fotoğraflarla eleştiriyor... Ömür YAZICI gibi REST çekip gitmediği için TUKAKA ediliyor... Oysa adam TRABZONSPOR için kariyerini yaktı... o nedenle kimse TRABZONSPOR u sattı diye suçlama yapmasın...