2025-2026 sezonunun başlamasına günler kala kadrosundaki eksikleri tamamlayıp lige hazır olarak başlamak isteyen Fatih Tekke yönetimindeki Trabzonspor'da gündemin zirvesinde transfer yer alıyor.
Yaz transfer sezonunda Wagner Pina, Paul Onuachu ve Felipe Augusto ile sözleşme imzalayan Bordo-Mavililer, ligin başlamasına günler kala özellikle orta sahada lider özellikli profile sahip bir ismi kadrosuna katmak üzere çalışmalarını sıklaştırdı.
Trabzonspor'da Başkan Ertuğrul Doğan'ın transfer görüşmelerini gerçekleştirmek için Yurtdışında olduğu ve bu konuda yoğun bir çaba sarfettiği öğrenildi.
Tüm Yorumlar (64)
recep_ts
10 ay öncedevrede olmaması garip, para onda çıkacak zaten.
Mahir Ünal
10 ay önceBaşkanın lütfen bu saatten sonra sizden trapzonspor a hiçbir fayda olmaz lütfen istifa edin açilen etmesenizde fazla sürmez 5 haftaya eseriniz kalmayacak inşallah
Tursun
10 ay önceDevrwleri tanmış sayın başkanın ona buna gidermyapıp orantısız güç kullanacağuna orantılı bişeyler yapsın ona teklif buna teklif ortada futbolcu yok lig başlıyof
gökhan aydın
10 ay önceO kadar acele etmeseydin başkan daha 4 gün var ligin başlamasına
TS
10 ay önceBAŞKAN TEKRAR TARAFTAR DA GÜVEN VERMEDİ İÇİN JET İNDE SAGIN DA SOLUNDA YILDIZ 2 TRANSFERLE TRABZONA GETİRMESİ TÜM KARMAŞAYI BİTİRİR
Mehmet Ali
10 ay önceEnis destan nasıl bedelsiz gönderilir. Ozan gibi kazmaya 2 milyon euro öde enis bedelsiz başkan hemen istifa et
acg
10 ay önceenis ve lustram kenarda oturup para almalarından sa gönderip en azindan maaşlarından feragat edilmiştir. inşallah.
acg
10 ay önceBaşkan ALLAH AŞKINA bu saatten sonra transfer yapma.
Gökmen
10 ay önceBaşkan lig başlıyor gec kaldın
Lermioğlu
10 ay önceYaa Allah aşkına bırakın transferde yapmayın borcuda bitirmeyin lig bizim için başlamadan bitti takımda 3 senedir 8 numara yok başkan yoğunmuş gitsin kulüpler birliğiyle ilgilensin
Seyfullah
10 ay önceAcun ilicalinin Sag, Ali kocun sol kolu olarak taniniyorsunuz Sevgili Baskan … ! anladigim kadariyla gelen gidene bedava oyuncu dagitiyor mussunuz? hayirdir babanizin Paradi mi
Neco03
10 ay önceLütfen devreye girmesin ve açıklama yapsın elimizdekilerle devam edeceğiz diye. Ne bşz ne de Fatih hoca senden Osimen istemiyor 6 aydır bir stoper 2 orta saha bir kanat almadınız. Şimdi bir de kalkıp Mendi yi Sikan ısatarsınız. Kalsın abi bize Salih Boran Arda yeter.
Mantıksız
10 ay önceMerak etmayun Uşaklar !! En fazla 3 ay daha, sonra Başkanluk Ceketini göndere çeker !! Borco kapatacağı palavra !! Borç azalmıyor aksine çoğalıyor !! İnanmayan araştırabilir ..
Vatandaş halil
10 ay önceİstifa et istifa .bu işi beceremiyorsun .başkanlık senin neyine.değil başkanlık muhtarlık Nil’e yapamazsın
Halo dayı
10 ay önceOoooo tamam şimdi aldık dedeyi
EK
10 ay önceBaşkan ve yönetim ekibi iyi niyetle çalışıyor olabilir. Fakat transfer konusunda geldiğinden beri yetersizlik ve beceriksizlik olarak yorumlanacak noktalar çok fazla maalesef. Akıl eksikliği var kulüpte…
Oflu
10 ay önceBizim başkan devreye girdi ise, o transfer olmayacak demektir.
Boba
10 ay önceDemek şimdiye kadar devre dışıydı.. İstifası yakındır.. Yapamadım der gider
Yakup
10 ay önceBitik vısca bitik nwekeme nasıl hala takım tutuyorsun
Süleyman
10 ay önceDevredeymiş, şimdi devreleri hep yakar. Bizler onun sayesinde umutsuz vaka olduk. Gözü aydın olsun. Yakında başka bir hikaye başlar.
Satta
10 ay önceGüle güle başkan..4 gün sonra lig başlıyor..
Mehmet
10 ay önceBece vakit kaybetmeden istifa et çünkü Trabzon spora her geçen gün zarar veriyorsun
Şaka?
10 ay önceYanlış anlaşılma olmasin 2 senedir 8 yok :) 2 senedir araya araya bi hal oldular. :) wakaeme aldilar sola, 1 sene ne yaptiniz mesela? Ezelin kör annesi gordu de siz neden goremediniz? Yazik trabzonsporun marka degerine. Cok kotu durumdayiz. Yakinda rize gecer bizi
Mehmet kurt
10 ay önceBaşkan artık istifa etmen lazım çünkü Trabzon'a çok zarar veriyorsun
Trabzonsporlu_61
10 ay önceBaşkan devreye girdiyse tamamdır, Transfer fos çıkacak...
Mehmet gayret
10 ay önceBaşkanım saykılar Başkanım şu Ozan tufanı niye bekleniyorsun sizler trabzonspor ve trabzon dan zengin misiniz ozaman alin fintik pahçesinde calişsin yevmiyeci olarak könderin könderin
Hasan
10 ay önceTamamne fiyasko bir yönetim var. Kimse şampiyonluk beklemiyor ama yerlerde de sürünen bir takım istemiyor. Madem transfer yapmayacaktınız ONUACHU gibi oyuncuyu neden aldınız. Bu kadro ile Onuachu fazla birşey yapamaz
samet61
10 ay öncebizzat devreye girip olacak işi bozacak :D Tarihin en vizyonsuz yönetimine selam olsun
Akrep. 61
10 ay önceBaşkan ne devresinde be. Yönetimin devreleri yanmış. Tamiride yok...
T.U
10 ay önceBu saatten sonra doğandan kulübe fayda gelmez akyazıda ilk beraberlikte yönetim istifa sesleri yükselir.Her ne kadar taraftar gruplarını beslesede sessiz çoğunluk bunu yapacaktır.
ÖZŞİMŞİR
10 ay önceENİS DESTAN BEDELSİZ GİTMEDİ,LUNSTRAM IN YILLIK MALİYETİ 2 MİLYON AVRO, KESİNLİKLE HATALI TRANSFER, ARTI ENİSİN YILLIK MALİYETİ, TOPLAM KASADAN ÇIKACAK PARA 2,5 ÜÇ ARASI,BU PARA KASADA KALDI, BAŞKAN BU İŞLERİ İYİ HALLEDİYOR,AMA KARIŞAN ÇOK OLUNCA KAFA KARIŞIYOR,ZANNEDERİM ÇOK İYİ NİYETLİ HERKESE İNANIYOR, VE BU DURUM DA,TRANSFERDE HATAYA NEDEN OLUYOR,
Trabzonlular adem re
10 ay önceLan başkan bugun pazartesi uçaklar transferler geliyor 2orta sag bi sohbet tranfer yaptı anlaştik diye gecen hafta carşamba gunu açıklama yaptin senin yaptigin sahtekarlık dolandiricilikdir trabzonda sozunde duymayana ne denir lan insan içine nasil çikacan
Ömerr
10 ay önceErtuğrul doğan devredeyse tranafer sezonu bizim için kapanmış demektir, hayırlısı olsun inşAllah tarihimizde bir ilki yaşayıpta küme düşmeyiz????????
Mustafa Gürbüz
10 ay önceAceleetmeyin gerek yok aceleye haftaya kadar trasferleri biran önce yapılması lazım di yapılmasa da önemli deyil ilk 5 haftada ne yönetim kalır ne hoca FAHTİH beye vali ziyaretlerinde bütün takımlar harıl harıl trasferleri yapıyor sizde burahatlik nerden geliyor bilmediğimiz birşey var heralde kadroyu kursunda bizimki haberimiz yok lşunun sırasında ligin başlamasina ne kaldı bekle gör
Frk yrl
10 ay önceBaşkan açık ve net gördük senden ve ekibinden bir cacık olmaz istifa et bizi de üzme kendinide iyice rezil etme gördüğüm en vasat baskansin senin kadar vasat basiretsiz birde Muharrem ustayı tanımıştım lütfen kulübe iyilik yapmak istiyorsan istifa et yeterli
TS fan
10 ay önceGerçekten haklı enis hem genç hem de Hull city seviyesine göre çok iyi en az 4 m ödenmeliydi
TS fan
10 ay önceBize iyi orta yapan bir kanat çok işe yarar özellikle onuachu iyi bir kanat alırsak bir çok gol atar adam 2 metre orta yapsan engelleyecek biri yok kısaca sol kanat alınmalı
misafir
10 ay önceBaşkan yalandan taka tuka almaya gitme alt yapı ile çıkın sahaya
Ts61
10 ay önceYalan dolan Ertugrul Dogan is basinda
Taraftar61
10 ay önceBaskan ucagin fransayi ispanyayi gezdi bos gidip bos geldi bi italya turuda yaptir ucagina
Abuzer
10 ay önce3 tane çöp alan başkan bizim binanın çöplerini de alman için çok az vaktin kaldı :)))
Mehmet
10 ay önceBaşkan bekleyip göreceğiz, tatilemi gittin, yoksa transfer yapmayamu gittin, transfer için kendin gittiysen, çok çok önemli kaliteli bir oyuncu için gittin, alıp gelirsen doğru, yoksa bize yine ozan gibi kazma birini getirecek sen, yazık Trabzon'un parasına bekleyip gorecegiz
Gugudali
10 ay önceHani pazartesi uçaklarının biri iniyor biri kalkiyordu yalancı başkan
ozgur ata
10 ay önceben bu kadar koltuk meraklisi birisini gormedim, TS baskanligi yetmedi, gitti kulupler birligi koltuguna da oturdu, IHO kalksinda bizim baskan biraz otursun, hevesini alsin, sevaptir
Mustafa
10 ay önce2 güne açıklanır.
OFLU ÖMER
10 ay öncesen Trabzonspor başkanlığını bırak Ertuğrul doğan beceremiyorsun.sayende Trabzonspor'u sözü geçmeyen ve kimsenin'de takmadığı bir kulüp haline getirdin.diğer takımlar trabzonspor'u büyük takım olarak görmüyor bile.
Dinc
10 ay önceBu yasiyomu daha....
Halil
10 ay önceBoş boş gezer durursun akıl olmayınca araları saçsrsin
Emrah
10 ay önceAcele etme başkan devre arası alırsın önünüzdeki sene oynarlar
Olgun AYGÜNEŞ
10 ay önceBaşkan boşver bu işleri bunlar sana göre değil. Sen iki tosun al doğru yaylaya
Melih d
10 ay önceTrabzonspor tarihinin en vasıfsız başkanı en vasattttttttrtt en iş bilmez adamı yazikalr olsun bunu basımıza bela edenin Allah belasını versinnnnnnnnnnnnn.
HAHAHA
10 ay önceHahahaha, ertocuk devreye girdiyse geçmiş olsun, o iş olmayacak. Nereye elini attıysa orayı yıktı geçti. Ts, tarihinde hiç bu kadar aciz, ezik ve rezil duruma düşmemiştir. ertocuk defol lütfen. yönetimcik istifa.
Çılgınlar
10 ay önceTrabzonspor tarihinin en beceriksiz yönetimi!
Meydan61
10 ay önceBu başkandan bi cacık olmaz .Trabzonspor bir milim ilerlemez aksine geri gider
Cenk
10 ay önceSayın başkan dünün güneşi ile bu günün çamaşırı kurumaz. Zamanı kaybettin. Transferde geç kaldın.
haşim
10 ay öncehahahhahahhahhahahaha.
fanatik
10 ay önceooo sayın başganum endurdun o gadar uçağı bakanumuz bakti ki olmay senin yüzünden hava alanına yeni pist yapacaklar takım için onda göre ha
Mülayim
10 ay önceHafta içi iki bomba trasnfer ile sözleşme imzaliyacağiz dedikten sonra bir ay geçti :D
İSAK
10 ay önceBizzat devrede ne demek. ŞU ana kadar ne işle uğraşıyordu.
Son söz
10 ay önceTrabzonspor'un transfer çalışmaları sürmüyor sürünüyor.
niketre
10 ay önceciddi görünümlü pasif adammm....
BARAN ALTUNTAŞ
10 ay önceERTUĞTUL DOĞAN TRABZONSPORA BAŞKANLIK SENİN İŞİN DEĞİL İSTİFA ET GİT YETER ARTIK OLMUYOR YAPAMİYORSUN
tsts
10 ay önceİkisinden kurtulmamız bence de iyi oldu! ancak yeni transferler acil bekliyor. Bu hafta halledilmeli artık!
Tayyar baba
10 ay önceBaskan devredeyse kesin olmaz .