Trabzonspor'da Double Pass firması tarafından yapılan çalışmalar sonucunda oluşturulan Akademi Yönetim Takımı (AYT) onaylandı, yeni sezonun başlamasından önce yönetim ve antrenör planlamaları tamamlandı.
Merkezi Belçika’da bulunan Double Pass ile Trabzonspor arasında 20 Ekim 2022 tarihinden beri devam eden süreci değerlendiren Başkan Ertuğrul Doğan, “Kulübümüz altyapısının A’dan Z’ye gelişimi, yenilenmesi ve daha üretken olması amacıyla, Avrupa’da çok sayıda kulüp ve federasyonla çalışmalarını sürdüren Double Pass firması ile geçtiğimiz sezon bir anlaşma sağlamıştık. Double Pass, vizyonu gereği tek tip bir model üzerinden değil, her spor kulübüne o bölgenin kültürüne, coğrafyasına ve DNA’sına uygun; yenilikçi bilimsel veriler ışığında spesifik bir yol haritası çıkartmayı hedefliyor. Bu bağlamda antrenman bilimi, bireysel çalışma, oyuncu refahı, yönetim şekilleri ve verimliliğin arttırılması gibi farklı alanlarda uzman isimler, çeşitli periyotlarda Trabzon’a gelerek altyapı idari birimleri, teknik ekip, personeller ve genç futbolcularımızla yüz yüze toplantılar yaptılar. Bu anlamda geldiğimiz noktada bu yol haritasının temelleri sağlam bir şekilde oluşturuldu. Altyapıda yeni sezon çalışmaları bu planlamalar doğrultusunda gerçekleşecek” dedi.

AKADEMİ YÖNETİM TAKIMI (AYT) ONAYLANDI
Öte yandan, bir haftadır Trabzon’da bulunan Double Pass yetkilileri Kevin Nicholson ve Ceri Charles Bowley ile bir araya gelerek final toplantısı yapan Asbaşkan Zeyyat Kafkas, altyapı planlamasının son derece sağlıklı şekilde yürütüldüğü ve önemli adımlar atıldığını belirtti.
10 Temmuz’da U19, ardından 20 Temmuz’da da U14, U15, U16 ve U17 takımlarının yeni sistemle yeni sezon çalışmalarına başlayacağını ifade eden Asbaşkan Zeyyat Kafkas, Double Pass temsilcilerinin yanı sıra Özkan Sümer Futbol Akademi Direktörü İlker Erdem’in de katıldığı toplantıya ilişkin şu bilgilendirmeyi yaptı:
“Gelinen süreç sonunda Akademi Direktörü, Futbol ve Antrenörlük Departmanı, Sağlık & Performans Bilimi Departmanı, Yetenek Kimliği ve Bünyeye Katma Departmanı, Oyuncu Refahı Departmanı, A Takıma Geçiş ve Uyum Departmanından oluşan 6 kişilik Akademi Yönetim Takımı (AYT) onaylandı. Bunun yanı sıra Double Pass uzmanları ile yapılan değerlendirmeler kapsamında altyapıda teknik ve akademik kadro 35 kişi olarak belirlendi. Futbol dünyasında altyapıda başarılarıyla kendini kanıtlamış Double Pass sistemini, Trabzon şartlarına uyarlayarak altyapıda yeni sezon çalışmalarımıza başlayacağız.”
Tüm Yorumlar (8)
Remzi
2 yıl önceRiv riv iyide bakalım senin başkanlık süren yetecekmi,senden sonra gelen kendi yandaşını oraya yerleştirecek yine aynı tas aynı hanam,bu arada iki stoper sağbek sol bek sağ açık ve iki golcü lazım başkan bey,çakma deyil gerçek oyuncular olsun bi zahmet…
Maho
2 yıl önceElindeki vasat oyuncuları daha gönderemedin... Hocanın ve taraftarın istediği lazım oyuncular yok alınmadı.. Taraftar stada gitmezse, alt yapıyla ne yaparsanız yapın boş işe yaramaz...
Nihat Batar
2 yıl önceYazılıp çizilirken ortaya koyulan prensip mükemmel ama iş fiiliyata geçince yine torpille altyapıya seçtiğiniz gençlerden ancak bir ikisinden bir şey oluyor. İşte tam da burada hassas davranır yetenekli gördüklerinizi tarafsız bir şekilde seçerseniz hem doğru bir iş yapmış olursunuz hem profesyonel çalışmış olursunuz. Kolay gelsin, başarılar
Bilenbiri
2 yıl önceBu iş yabancıyla olmaz,...!! T.C de altyapının en büyük sorunu yeterli düzeyde zorluk seviyesi az lig ve maç sayısı azlığıdır..!!!! Profesyonel takımın alt yapısı her kategoride en az 25 maç ve yurt dışı turnuva oynaması gerekir....,ayrıca doğru oyunculara yatırım..!!
yakup yıldırım remzi beykardeşimiz doğru yorumla
2 yıl önceyakup yıldırım raemzi kardeşimiz çoık güzel yorumladı uzun lafa gerek yok bu takıma sağ sol santrafor orta sağ birde yine iyi bir stoper lazım
Kürşat
2 yıl önceTayyibin ülkeyi batirmasi gibi sende ts u batıracaksın belli.
Trab zon
2 yıl önceHe he kandırın milleti ,onları gönderir sonra Barcelona'nın altyapının başındakini getirirsiniz sonrada koita, yı alırsınız.sizden bir cacık olmaz
iblis
2 yıl öncezeyyat trabzonspor sana kaldıysa way haline bu takımın