Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor, bu akşam saat 20.45’te Gaziantep’te Galatasaray ile karşı karşıya gelecek. Kritik mücadele öncesinde Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, basın mensuplarına önemli açıklamalarda bulundu.
Hakem kararları konusunda endişeleri olduğunu dile getiren Doğan, "Hakemle ilgili endişelerimiz elbette var. Trabzonspor’un başına gelenleri sezon başından beri görüyoruz. İnşallah bu maçta böyle şeyler olmaz" ifadelerini kullandı.
Fatih Tekke hakkında da konuşan Doğan, "Fatih Tekke bizden biri. Efsanemiz ve değer verdiğimiz bir isim. O ruhuyla konuşuyor. Trabzonspor’un iyi oynaması gerek. İnşallah iyi oynayıp kupayı alacağız" dedi.
Ligde oynanan son Galatasaray maçına da değinen başkan Doğan, "Cumartesi günü oynanan maç farklıydı, bu maç farklı. O maçta belli değişikliklerle sahaya çıktık. Bu sezon taraftarımıza mahcup olduk, kupa ile bir nebze kendimizi affetmek istiyoruz. Yeni sezona çok daha iyi hazırlanacağız" şeklinde konuştu.
Transfer süreciyle ilgili de bilgi veren Ertuğrul Doğan, "Hocamızla yaklaşık 1 aydır transfer sürecini yönetiyoruz. Türkiye Kupası’nı kaybetmek transfer planlamasını değiştirmez ancak Avrupa’ya gidersek oyuncuların gelme noktasındaki tercihini etkileyebilir," ifadelerini kullandı.
Tüm Yorumlar (12)
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önceKalitesiz , yetersiz oyuncuları takıma doldurarak koskoca Trabzonspor'u sıradan bir takım yaptınız. Taraftarın heyecanını bitirdiniz. Halen daha hatalarınızı görmezden geliyorsunuz. Bu kafayla siz Fatih hocayı da yersiniz.
Mr. Untouchable
1 yıl önceYa Arkadas, hala anlamadin mi, Sen bu isi kotaramayacak captasin !! Sürekli para buldugun halde, Borc direm azalmiyor, aksine, cogaliyor !! Rakamlar yalan söylemez, durum ortada !! Düs artik Trabzonspor'un yakasindan !! Böyle giderse Trabzosnpor'un sonu olacaksin !! Her sene onca Futbolcu, hemen hemen hepsi de cürük vede yasli yani Trabzonspor'u basariya götürecek donanimda degiller. Arada bir iyi Fubolcu aliniyor, o da yetmiyor !! .. ve sen hala umut salgiliyorsun !!!
Hatice suiçmez
1 yıl önceBu kadro ile mi? Adam Trabzon’da tek kale oynadı fark yemeyek iyi kümede kaldık bu sezon bu bile başarı
Umut
1 yıl önceBaşka bir şansın yok Avrupa olmassa sende olmazsın başkan kupa ya gelecek ya geleçek yoksa istifanı ver bu oyuncu grubu senin eserin istifade hizmettir
ali ay
1 yıl öncekupa kaybedilirse tek sorumlu basiretsiz yönetimdir...
Klm
1 yıl önceGelecek sezonda bir deyisiklik olmayacak siz orda oldugunuz sürece
Oflu
1 yıl önceArkadaş hiç mi futbol izlemiyorsunuz? Ne Avrupa'ya gitmesi? Bizim kalitesiz takımın olması gereken yer 1. Lig. Bizim kalitesiz takım küme düşen Hatayspor'a 5 puan kaybetti. Hatayspor'a yazık değil mi? Küme düşen Adanademirspor ve Hatayspor dahil Süper ligin en kalitesiz takımı bizim takım.
Mehmet
1 yıl önceBizden biri ne demek kasaba takımımısın sen bune utanmazlık beter olun inş başarı birlik ile olur o bizim bu sizin diye olmaz ne kalın kafalısınız hamside bile daha fazla beyin var gerçekten utanıyorum sizden azıcık dürüst olun hakeden gelsin şu takımın başına başkanıyla hocasıyla futbolcusuyla
Ts61
1 yıl önceTrabzon Spor amatör takım gibi olmuş yazık koca Trabzon sporumuza ne hallere gelmiş
Sayup Yürük
1 yıl önceSayin Dogan parayi basarsan kosa kosa gelir. O konuda endisen olmasin.
Trabzon sporlu
1 yıl önceBırak git şu takımı yaaa mağlup oluyosun halâ yok hakemdi yok şuydu buydu dua et takımı 6-0 yenmediler adamlar köpek gibi koşuyolar harbi oynadılar trabzon spor ne oynadıda gelmişsin savunuyosun aldın yavaş oyuncuları neymiş teknik bırak bu işleri koşan adam almazsan gidipte hakeme bahane bulursun şimdi sen gs yi 6 -0 yenseydin ozaman hakem dicekmiydin hemen hakeme bahane bırakın şu Ali koç ayaklarını ya takımı takım yapta yenilsende bahanen hakem olmasın yeter artık beceremiyosan bırakcaksın
Trabzon sporlu
1 yıl önceAdamlar borca girip takımları için en iyisini yapmaya çalışıyo sen ne yapıyosun takım için neymiş borç ödedik neymiş bizim gs gibi fb gibi bjk gibi taraftarımız yok onlar her maç gelir elde ediyo muş muş sen borcada girip takımı takım yap bakalım yarışan köpek gibi koşan takım yap bakalım taraftar gelcek mi gelmicekmi sen başarısız olursan adamlar niye gelsin maça az para mı veriyolar bilete SİSTEMİN BOŞ BOŞ G.. T ISLANMADAN BALIK TUTULMUYO SAYIN BAŞKAN BORCA GİRMEDENDE BORÇ ÖDENMEZ TAKMDA OLMAZ