| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 18 Şubat 2025 16:09 Güncellenme tarihi: 18 Şubat 2025 16:28

Trabzonspor'da Başkan Doğan'dan Özyazıcı sözleri: "Adını ve başarılarını her daim yaşatacağız"

Trabzonspor'da Başkan Doğan, Ahmet Suat Özyazıcı'yı vefatının 2. yıl dönümünde attı.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Efsane Teknik Direktör Ahmet Suat Özyazıcı için anma mesajı yayımladı.

Başkan Ertuğrul Doğan, mesajında şu görüşlere yer verdi:

"Kulübümüzün ve Türk futbolunun unutulmaz ismi, efsane teknik direktörümüz Ahmet Suat Özyazıcı'yı, aramızdan ayrılışının ikinci yılında saygı, minnet ve özlemle anıyoruz.

Ahmet Suat Özyazıcı, sadece Trabzonspor'un değil, Türk futbolunun da tarihinde silinmez izler bırakmış, kazandığı başarılarla Türk futbolunun gidişatını değiştirmiştir. Onun liderliğinde kazanılan şampiyonluklar, şehrimizin futbol devrimini tüm dünyaya göstermiştir.

Zekası, çalışkanlığı ve futbol anlayışıyla örnek alınan hocamız, sadece başarılarıyla değil, mütevazılığı ve Trabzonspor sevgisiyle de hafızalarımızda yaşamaya devam ediyor.

Bugün, onun bıraktığı mirasın izinde, aynı inanç ve kararlılıkla mücadelemizi sürdürüyoruz. Ahmet Suat Özyazıcı'nın adını ve başarılarını her daim yaşatacak, yeni nesillere anlatacağız.

Bu vesileyle, kıymetli büyüğümüzü bir kez daha rahmetle anıyor; ailesine, sevenlerine ve tüm camiamıza sabırlar diliyorum.”

Yorumlar (4)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
ST pauli
1 yıl önce

Niyet iyi başarı ve uygulama sıfır sıfır sıfır

M
Merciless
1 yıl önce

Vallaha mı? 4 kere şampiyon yaptı bu takımı. Rüyanda bile göremezsin.

T
Taraftar
1 yıl önce

Taraftarın net tavrına rağmen, Ozanı inatla Trabzonspora getiren anlayışı asla affetmeyeceğiz asla.

A
Allah kulu adem..
1 yıl önce

Ahmet Suat hocayı bile zaman ında dışladilar..90 li yıllarda kiler.. aynı haksızlık şampiyon hocayada yapıldı...apo hoca nin ahı TS u ağlatır..