Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, katıldığı bir seminerde önemli açıklamalar yaptı.
Başkan Doğan Onuachu ve Abdülkadir Ömür sorusuna net cevap verdi. Başkan Doğan ayrıca Eren Elmalı’ya bir teklif gelmediğini belirtti.
Başkan Doğan şu ifadeleri kullandı "Onuachu konusunda 15 milyon euro seviyesinde maaşla transfer yapma şansımız yok. Biz ona bir teklif yaptık ancak kabul etmedi. Sevdiğimiz bir oyuncu ama o rakamlara çıkma şansımız yok.
Abdülkadir Ömür konusunda bir gündemimiz yok.
Eren Elmalı konusunda bize herhangi bir teklif gelmedi.
Bizim elimizdeki oyunculara gelen teklifler var. Ama gelen teklifler bizi cezbeden teklifler değil. İstediğimiz rakamlara gelinirse düşünürüz."
Tüm Yorumlar (8)
vatandaş
1 yıl öncegençlere şans verilmeli o zaman yaşlı futbolcu getirilmemeli.kucak dolusu para verilmemeli yabancılara.
Ali Durkaya
1 yıl önceAbdulkadir ömür eve gelmeli takımın öz çocuğu onun mevkiisi dolu değil çünkü bu takımda defans yok orta alan yok ileri hiç yok bu takımı Uğurcan eren mendy malheiro viska banza zaten kiralık bunlar var hali ile takıma teknik süratli beyindusuncesi iyi ve güçlü futbolcu gen topçu alınmalı .Hüseyin Serkan densvil savic bardi dragus barisic bunlar hep takasta ve geriye bakmadan gönderilmeli bu yıl zaten boşuna gitti çekirdek kadro oluşturulmalı.
Yasarsevinc
1 yıl önceElimizdeki gençlere sahip çıkalım. Şampiyon olmak için sokağa atılan milyonlarca eurolara yazık değilmi. Birkaç yıl dişimizi sıkıp malı durumumuzu düzeltmek en doğrusudur. Bu gençler bizim geleceğimiz. Trabzonspor kendi değerlerinin kıymetini ne zaman anlilıyacak
Türk
1 yıl önceAbdulkadir ömür kim? Bir daha bu firmayı giymem diyen birinin ne işi var Trabzon'da
Ekrem
1 yıl önceAmcanın oğlu mu, ne Abdülkadir ler geldi geçti Trabzonspor dan o işler bitti hedefi 3 lig olmalı Sebat olabilir bol şans
Zuhdu
1 yıl önceOnuachu ya o kadar para veremeyiz diyor başkan ondan sonra da işe yaramaz oyunculara daha fazla para verip sonraki sene yine parayla geri göndermeye çalışıyor. Artık yönetime güvenimiz kalmadı..
61ahmet61
1 yıl önceBaşkan Abdülkadir konusunda son derece haklı. Amatöre gitsin. Kulüpten içeriye gezmeye bile alınmasın.
fahr
1 yıl öncegenç çıkarın artık.