| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 06 Haziran 2025 10:07

Trabzonspor'da Başkan Doğan'dan bayram mesajı! "Tartışsak da küsmeyiz, yorulsak da vazgeçmeyiz"

Trabzonspor'da Başkan Doğan, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, Kurban Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.

Başkan Doğan, "Evinde Trabzonspor konuşulan her sofraya, çocuğunun alnına Bordo-Mavi yazılan her aileye, gözlerinde hâlâ şampiyonluk günü parıltısı taşıyan her büyüğümüze hayırlı bayramlar diliyorum" dedi.

Ertuğrul Doğan'ın açıklamaları şu şekilde:

Değerli Trabzonsporlular,

Bayramlar; insanın kendine ve birbirine yaklaştığı, hatırlamanın, affetmenin ve paylaşmanın kıymet kazandığı zamanlardır.

Trabzonspor, duyguyla kurulmuş kulüptür. Onca yıl boyunca yaşanan her mücadele, bu duygunun diri kalması içindir. Bugün geldiğimiz noktada, hâlâ aynı inançla yürüyoruz. 

Bayramın bize kattığı en büyük değer de birliktir. Biz, kucaklaşmayı bilen bir camiayız. Tartışsak da küsmeyiz, yorulsak da vazgeçmeyiz. Çünkü bu armanın içindeki herkes hikâyemizin parçasıdır.

Bu vesileyle; evinde Trabzonspor konuşulan her sofraya, çocuğunun alnına Bordo-Mavi yazılan her aileye, gözlerinde hâlâ şampiyonluk günü parıltısı taşıyan her büyüğümüze hayırlı bayramlar diliyorum.

Yorumlar (7)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bu hocayla bu işin olacağını mı sanıyorsun sen.. Ayakta uyuyorsun ve birilerini de Ayakta uyutuyorsun...

H
Hasan
1 yıl önce

İstifa

E
ERDO61
1 yıl önce

Ahmet Ağaoğlu bir şekilde ikna edilip, tekrar başkan olmalı. En büyük sorun profesyonel yöneticinin olmaması. Yapılan yanlışlar ortada. E.Doğan çok iyi bir Trabzonsporlu olabilir, ancak yetersiz.

O
ozgur ata
1 yıl önce

2025-26 sezonu da kaybedilmistir, hatta yeni yapilacak yanlis transferlerle ve eldeki saglam kontratli topcularin gonderilmesiyle rehin alinan kulup gelecegi yuzunden sonraki sezonlar da kaybedilmistir. Bu mesaj bir yerlerde dursun, zamani geldiginde yine hatirlatiriz.

E
Efsane61
1 yıl önce

Başkan hiç bir başarin yok bırak git Keseni doldurtun 3 sınıf futbolcu alarak sen bu takima kupa değil demir parcasi bile kazantiranazsin maddi yönün iyi onu kazantirfin ama bizi rezil ettin dunyaya Tekkeyi hetirdints bitirdin Bünyan hoca olmaz yolyskin dón TS hoca ve başkan lazim

Tüm Yorumlar (7)

T
TRABZON61
1 yıl önce

Bu hocayla bu işin olacağını mı sanıyorsun sen.. Ayakta uyuyorsun ve birilerini de Ayakta uyutuyorsun...

H
Hasan
1 yıl önce

İstifa

E
ERDO61
1 yıl önce

Ahmet Ağaoğlu bir şekilde ikna edilip, tekrar başkan olmalı. En büyük sorun profesyonel yöneticinin olmaması. Yapılan yanlışlar ortada. E.Doğan çok iyi bir Trabzonsporlu olabilir, ancak yetersiz.

O
ozgur ata
1 yıl önce

2025-26 sezonu da kaybedilmistir, hatta yeni yapilacak yanlis transferlerle ve eldeki saglam kontratli topcularin gonderilmesiyle rehin alinan kulup gelecegi yuzunden sonraki sezonlar da kaybedilmistir. Bu mesaj bir yerlerde dursun, zamani geldiginde yine hatirlatiriz.

E
Efsane61
1 yıl önce

Başkan hiç bir başarin yok bırak git Keseni doldurtun 3 sınıf futbolcu alarak sen bu takima kupa değil demir parcasi bile kazantiranazsin maddi yönün iyi onu kazantirfin ama bizi rezil ettin dunyaya Tekkeyi hetirdints bitirdin Bünyan hoca olmaz yolyskin dón TS hoca ve başkan lazim

Y
Yuksel saygı
1 yıl önce

Ertuğrul beyin başkan olamayacağını kanıtladıda tekke de hoca olamayacağını kanıtlayacak herhalde manhero batagov satmak ne ya diyerleri nı anlarım takım komple değişsin tamam aynı kalite de batagov manhero alacağın garanti mi mümkünatı yok ertuğrul bey akıllan artık tecrübe desen kazandın tekke dese dahil takımı riske atma batagov manhero verme bakeme nin ölüsü bile bu yıl tüm Takım'a bedeldı gelecek yıl farklı olmayacak herşeye evet diyerek takımı ateşe atma

Y
Yuksel saygı
1 yıl önce

Tekke gerçekten iyi bir hoca olsa ben ne yapıyorum der satacagın para ne olursa olsun yerine bir batagov manhero alamazsın geçen yıl gördük takımın hepsi bir bakeme etmedi insanın gözü kör olursa göremez ancak gs yıllardır mustela gibi bir abi sayesinde şampiyon oluyor ts hamsık bakeme daha niceleri sayesinde şampiyon oldu ancak bunamış futbol dan anlamayan beyinler göremez yine görüyoruz ki onacuyu almamak için bın bir türlü bahaneler çıkarmaya başladınız ekranda istiyoruz arkada almamak i