| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Nisan 2025 11:31

Trabzonspor'da Başkan Doğan duyurdu! "Önümüzdeki hafta tek tek anlatacağım"

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan, kulübe ekonomik anlamda gelir sağlayacak projeler üzerine bir toplantı gerçekleştireceğini açıkladı.

Trabzonspor Başkanı Ertuğrul Doğan katıldığı bir canlı yayın programında açıklamalarda bulundu.

Başkan Doğan, başta gayrimenkul olmak üzere kulübe ekonomik olarak gelir sağlayacak önemli projelerin olduğunu ifade ederek, Önümüzdeki hafta toplantı yapıp bunları tek tek anlatacağım" dedi.

"Çok ciddi yatırım planlamaları var"

Doğan, 29 yıldır Trabzonspor'un bünyesine arazi katamadığını ancak rakip takımların bu süreçte ciddi hamleler yaptığını ifade ederek, "Yeni bir başvuruda bulunduk. SPK ile ilgili bir işlemimiz var. Değerlendirilecek. Sonuca göre vergi yükü ve diğer borçların da büyük kısmından kurtulmuş olacağız. Artık yürütülebilir bir borç olacak. Çok ciddi yatırım planlamaları var.

Çok önemli gayrimenkul projeleri var. Önümüzdeki hafta toplantı yapıp tek tek anlatacağım. Trabzonspor'un sabit gelir kalemleri olacak. En son arazi aldığımız zaman, 29 yıl önce. 29 yıldır Trabzonspor'un bünyesine herhangi bir gayrimenkul katılmamış. Diğer kulüpler zamanında bunu başarmış, tebrik ediyorum. Ben de bir toplantı ile, 29 yılda bünyesine arazi katamayan Trabzonspor'un 2 yılda bünyesine neler kattığını göreceğiz" dedi.

dogan-duyurdu-1.webp

Yorumlar (18)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

T
Taraftar
1 yıl önce

Istedigin kadar gelir getirecek proje yap ,eğer gelir gider dengesini sağlamazsan borç azalacağına artar.bu sezon 4 büyük kulüp içinde en fazla zarar eden biziz.

Y
yomrali
1 yıl önce

anlatma, istifa et.

H
Hakan
1 yıl önce

Hiç anlatma, nasıl olsa fuzuli transferlerinle gelenin fazlasını vereceksin.

T
TRA
1 yıl önce

Keşke sportif başarıları da biraz anlatsaydınız.

L
Lazz
1 yıl önce

Dalgami geçiyorsun bizle.senelik 55 milyon € zarar nedemek.Bunun cevabını verin.Hayallere karnımız tok.

Tüm Yorumlar (18)

T
Taraftar
1 yıl önce

Istedigin kadar gelir getirecek proje yap ,eğer gelir gider dengesini sağlamazsan borç azalacağına artar.bu sezon 4 büyük kulüp içinde en fazla zarar eden biziz.

Y
yomrali
1 yıl önce

anlatma, istifa et.

H
Hakan
1 yıl önce

Hiç anlatma, nasıl olsa fuzuli transferlerinle gelenin fazlasını vereceksin.

T
TRA
1 yıl önce

Keşke sportif başarıları da biraz anlatsaydınız.

L
Lazz
1 yıl önce

Dalgami geçiyorsun bizle.senelik 55 milyon € zarar nedemek.Bunun cevabını verin.Hayallere karnımız tok.

M
Murat başkan
1 yıl önce

Sonra ne olacak onu da ben anlatayım her zamanki gibi yalan yanlış transferler yapıp o gelirleri var cur edeçeksiniz kesin

E
Erdem
1 yıl önce

Çok güzel bir zarar açıklamışız BORSA da yine. Zarar üzerine zarar. Sayın Başkan sen ne anlatıyorsun bilmiyorum ama senin anlattıkların bana hiç almıyor artık ama sen de gidersen belli ki senden beter başka siyasi ilişkisi olan birisi gelecek. Bu arada burada 2+2 toplama işlemini bilemeyecek insanlar olabilir tabi, bu tip insanlar her duyduklarına birde İŞLERİNE GELENE İNANIR VE DESTEKLER. Bi de bunların menfaat peşinde koşanları var menfaati varsa sarı renge mavi bile derler insanı deli ederler

A
Abuzer
1 yıl önce

1 maç kazanınca ortaya çıkıyorsun fener maçından sonra piyasada yoktun kral sen hayırdır?

F
FANATİK AMA SAĞDUYULU
1 yıl önce

Müthiş yatırımlar, harikulade sponsorluk anlaşmaları. sonuç : bir yılda 2 miyar TL (Eski parayla 2 katrilyon) zarar. Borsada yatırımcın küsmüş. Sen maval anlat.

Şerafettin Şahin
1 yıl önce

Ben başkana güveniyorum sonunakadar

B
BENHAKAN
1 yıl önce

TAKIM KÜME BİLE DÜŞSE BAŞKANIN ARKASINDA OLMALIYIZ BORÇLU OLMAKTANSA BORÇSUZ KÜME DÜŞERİZ .TRABZONSPOR HERZAMAN ANKA KUŞU OLMUŞTUR.YETER Kİ BAŞKANIMIZA DESTEK OLALIM SAYGILAR.....

F
Fahrettin Eminoğlu
1 yıl önce

Hep destek tam destek. Sadece bir TRABZONSPOR var

S
Selim atmaça
1 yıl önce

Başkası olsa çoktan istifa ederdi de.

C
Cants
1 yıl önce

Bu gelir sadece sermaye artırımı ile gelecek gibi ,peki alınıp dünyaca paralar ödenip bedava gönderilen oyuncular ve doğan bu zararı kim karsilayacak

T
Tunay yıldırım
1 yıl önce

Evet borsada yatırımcısını batırmak gibi çok güzel projeleri var,spk ya yine bedelli başvurusu yaptılar, bu üçüncü olacak, soyun milleti..

Özgür ata
1 yıl önce

Gençlerbirligi borçsuz ve alt ligde, öyle mi olmak istiyorsun?

Özgür ata
1 yıl önce

Bu yönetim başarısızdır, zarar 2 milyar tl, sportif başarı sıfır, derhal el cektirilmeli

O
Oflu
1 yıl önce

Gayrimenkul karsak ne olacak,bir tarafdan kulübü girtlağina kadar borca soktun,kısır döngu