| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 19 Nisan 2025 18:15 Güncellenme tarihi: 19 Nisan 2025 18:22

Trabzonspor'da Banza o maçı işaret etti! "Destek bekliyoruz"

Trabzonspor'da Banza Adana Demirspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 32. hafta mücadelesinde deplasmanda Adana Demirspor ile karşı karşıya geldi ve Simon Banza'nın golüyle sahadan 1-0 galip ayrıldı.

Bordo mavili takımda Banza maç sonu açıklamalarda bulundu.

Banza'nın açıklamaları şu şekilde:

"Mutluyuz, önemli olan 3 puanı almaktı.

Göztepe maçını düşüneceğiz. O maç bizim için çok önemli ve taraftarımızın desteğini bekliyoruz."

Yorumlar (3)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Selim Türk
1 yıl önce

Hangi taraftar sahada gezinen aldığı topu geriye atan takımı izlemeye gelir. Yapmayın ya.

S
sebahattin
1 yıl önce

Maç niye önemli ki? Yensen ne olacak, kupayı alsan ne olacak? Durum ortada... -2 puanı olan bir takıma ancak bir gol. Bu teknik direktörle bu kadar. Camiaya geçmiş olsun ki takım başında Fatih Tekke var (!) Ya olmasaydı ne yapardık? Gönderin gitsin. Tazminatı da yok. Bu takımı hak etmiyor. Skan denen adamı bastonla çıkar Ozan'dan iyi oynar. Hatta Banza'dan da... Koca çınara yazık oluyor. BU tür kapasitesizler yüzünden...

Y
Yalnız TS
1 yıl önce

Sikani forvette başlatmalıydın. Hiç forvet oynatmadiniz. Süre bile vermedin. Sen de forvet oynadın .Nezaman bu adam sürekli oynayıp okadwr para verildi takıma katkı sunacak