| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 15 Şubat 2025 21:10 Güncellenme tarihi: 15 Şubat 2025 21:12

Trabzonspor'da Banza mağlubiyetin sebebini açıkladı! "Eksik olan şey..."

Trabzonspor'da Banza, Beşiktaş mağlubiyeti sonrası konuştu.

Trendyol Süper Lig'in 24. haftasında Trabzonspor, deplasmanda Beşiktaş ile karşılaştı ve sahadan 2-1 mağlup ayrıldı.

Bordo mavililerin tek golünü kaydeden Banza maç sonu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:

"İlk yarı özelinde iyi oynadık. Eksik olan şey 2. golü bulmaktı. Onu atabilsek ikinci yarıya daha güvenli başlayabilirdik.

İkinci yarıya onlar daha iyi başladı ve arka arkaya goller yedik. Maçı kaybettik ama kazanabilirdik. Çalışmaya devam edeceğiz.

Golleri bulabildiysem arkadaşlarım sayesinde. Olabildiğince çok gol atıp takımıma yardımcı olmaya çalışıyorum.

2 ve 3. golü atsam takımım adına daha iyi olabilirdi. Sezon sonunda kaç gole ulaşacağımı hep birlikte göreceğiz."

Yorumlar (10)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

S
Serko61
1 yıl önce

Bu şenolla anca nal toplarız oda kör yanındaki tenekelerde kör al ozanını al vişcanı defol git yeter artık…

T
Tango
1 yıl önce

Ya tek derdimiz senin kaç gol atman

M
Mimera
1 yıl önce

Mağlubiyetin sebebi; Şenol Güneş. Lafı eveleyip gevelemeye gerek yok.

İhsan Saral
1 yıl önce

Çok bencil oynuyor.

A
Abc123
1 yıl önce

Servis oyununda yoksun kafanda gol.kralligi var

Tüm Yorumlar (10)

S
Serko61
1 yıl önce

Bu şenolla anca nal toplarız oda kör yanındaki tenekelerde kör al ozanını al vişcanı defol git yeter artık…

T
Tango
1 yıl önce

Ya tek derdimiz senin kaç gol atman

M
Mimera
1 yıl önce

Mağlubiyetin sebebi; Şenol Güneş. Lafı eveleyip gevelemeye gerek yok.

İhsan Saral
1 yıl önce

Çok bencil oynuyor.

A
Abc123
1 yıl önce

Servis oyununda yoksun kafanda gol.kralligi var

V
vefasız dünya
1 yıl önce

2. yarı bi olumlu hareketi yok..shada kaldı..1-0 ken nasıl oynaması gerekirse rakibe saldırman gerekirken korkakaça geriden ileri dan dun top şişirme başladı..hz.güneş uyudu..4 iyi takviye yapmışsın..lakin elindeki maçı maç soğutma derdine düşen uğurcan ve hoca rakibe teslim ettiler.şenol güneş fbjk ye yenilme özürlü..bu ta 1994 ten beri böyle..çok arıyacaz bu tarftarın 3 büyükleri dize getiren avcıyı çok..50 yaşındayım yeminle hiçbir hocanın son 40 yılda yapamadını bu 3 büyüyklerr e avcı ders v

H
HLil h
1 yıl önce

Yiyip içip yatıyorlar

6
61 ts
1 yıl önce

KENARDA HIRSLI AZİMLİ HOCA OLSA GOL SONRASI TAKIMA DER 15 DK PRESE DEVAM GOL BULUN OLMADI DEFANSA GEÇİN PAS ÇEVİRİN HİÇBİİRİ YOK SAÇMA SAPAN OYUN. BEKLEDİ RAKİP GOL ATSIN RAHATLASIN ARTIK HOCA NEYDEN ÇEKİNİYORSA, ŞENOL HOCA FARKINDAMI ACABA RİZE SAMSIN MAÇINI KAZANMALI ŞENOL İYİCE MADAARA ETME TS U YETER.

B
Berkan
1 yıl önce

Banza kardes Biraz zahmet Etsen de cabalasan Banza bir kere Tools bulustu gol ati 80 dk sahada gehindert

C
CEMAL CİVELEK
1 yıl önce

BIRAK BU BOŞ LAFLARI KENDİNİ BİR İZLE İLERİDE GEZİNİYORSUN PRES YAP TOP KAP TOP SÜR ŞUT AT KENDİNE BİR POZİSYON YARAT VEYA ASİST YAP O DA YOK BEKLE PENALTI OLSUND AGOL AT.AYAKTA TOP TUTAMIYORSUN HER HAVA TOPUNU ARKANDAN GELEN RAKİP ALIYOR SEN BU MANTIK OYUN ANLAYIŞIN İLE FORVET OLAMAZSIN.