Trabzonspor, Trendyol Süper Lig'de 25. haftada Gaziantep FK'yı konuk etti ve sahadan 3-2 galip ayrıldı. Bordo mavili takımı galibiyete taşıyan goller Banza(2) ve Visca'dan geldi.
Trabzonspor'da Banza maç sonu yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
"Çok iyi bir maç oldu. İyi rakibe karşı oynadık. İlk yarı sonundaki goller öz güven getirdi. İkinci yarıya da iyi başladık ama iki gol yedik. Önemli olan kazanmaktı. Son maçı kaybettikten sonra bu maçı kazanabilmek çok önemliydi.
Gol sevincim joker filminden geliyor. Bazen hayat size zor olabilir ama gülümsemenizi her zaman korumalısınız. Biri size kötü şeyler söyleyebilir ama gülerek karşılık verebilirsiniz."
Tüm Yorumlar (6)
Özgür ata
1 yıl önceHoca Banza’nın 3-4 gol atmasından korktu, 2 gol attığı için oyundan çıkararak onu cezalandırdı
ST pauli
1 yıl önceBanzaaa harika coçuk
0061
1 yıl önceTakim iyi oynamıyor ama en azından bireysel olarak iyi gollerde geldi ama şenol bela si devreye girdi maç gitti neredeyse ya sen hoca değilsin yapılan değişiklikler bu kadar mı takımı bozar zaten baskimolmasa ozan wrifle maça başlayacak bunak bu alzaymir
oflu61
1 yıl önce72 yaşındaki bunak seni niye dışarı almış söyledi mi?
TS
1 yıl önceBanza bunda sonra hermaç şenol seni çıkarmadan oyunda 60 70 dk 2 gol at böyle motive ol.
garip
1 yıl önceyorumları yapanlar Trabzonspor taraftarı değil de fenerli sarı civcivler gibi...