| Keşfet
Sosyal Gündem Resmi İlanlar
Trabzonspor Yayın tarihi: 13 Temmuz 2025 15:47

Trabzonspor'da Baniya için karar verildi! Yeni sezon için planlama yapıldı

Trabzonspor'da Baniya için karar alındı.

Trabzonspor’da gelecek sezonun kadro planlaması netleşmeye başlarken, İtalyan ekibi Palermo’da kiralık olarak forma giyen Rayyan Baniya’nın durumu da belli oldu.

Bordo-mavili takımın teknik direktörü Fatih Tekke’nin, 26 yaşındaki stoperi yeni sezon planlamasında düşünmediği öğrenildi. Bu gelişmenin ardından Baniya’nın menajerine kulüp bulması için talimat verdiği belirtildi.

Her ne kadar oyuncunun Trabzonspor ile resmi bağı devam etse de, tarafların kısa süre içinde yollarını ayırması bekleniyor. Böylelikle Baniya'nın bordo-mavili formayla serüveni sona erebilir.

Yorumlar (22)

Yorum Yaz

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.

M
Mikail zaiat
11 ay önce

Türk stoper işte savicten daha iyi daha ne istiyosun ozanı viscayı wakemeyi savici feshet

Y
Yalcinx5
11 ay önce

Baniyayi ne zaman gordunde dusunmedin, adam palermoda gayet basarili oynadi serdardan bence daha iyi, turk hemde ama filozof fatih tekke bu kafayla zaten forvet transferiylede gorduk ki ilk 5 haftadan sonra yollari ayiririz

T
TRABZON61
11 ay önce

Bu TEKKE yi başımıza bela edenler.. yatacak yeriniz yok...

C
Cenk
11 ay önce

Fatih tekkenin hoca olmadığının kanıtı. Hüseyin Türkmene 10 sezob dayandılar bu çocuğu 2 dk da harcadılar. Madem kötüydü neden 3 milyon Euro para verip aldınız?

T
TRABZON61
11 ay önce

REZALET.... Bu Tekke ile bu iş olmayacak...

Tüm Yorumlar (22)

M
Mikail zaiat
11 ay önce

Türk stoper işte savicten daha iyi daha ne istiyosun ozanı viscayı wakemeyi savici feshet

Y
Yalcinx5
11 ay önce

Baniyayi ne zaman gordunde dusunmedin, adam palermoda gayet basarili oynadi serdardan bence daha iyi, turk hemde ama filozof fatih tekke bu kafayla zaten forvet transferiylede gorduk ki ilk 5 haftadan sonra yollari ayiririz

T
TRABZON61
11 ay önce

Bu TEKKE yi başımıza bela edenler.. yatacak yeriniz yok...

C
Cenk
11 ay önce

Fatih tekkenin hoca olmadığının kanıtı. Hüseyin Türkmene 10 sezob dayandılar bu çocuğu 2 dk da harcadılar. Madem kötüydü neden 3 milyon Euro para verip aldınız?

T
TRABZON61
11 ay önce

REZALET.... Bu Tekke ile bu iş olmayacak...

Y
Yorgun fırtına
11 ay önce

Acaba elindekiler bundan çok mu daha iyi de planlamada yok. Nedense gönderdiklerimizin yerine aldiklarimuz gidenleri aratir oldu yanlış mıyım acaba yoksa birileri gerçekten bu işten anlamıyor mu?

M
Mesut
11 ay önce

Yazık günah be. Sıkanı oynatmayıp kupayı Gsaraya veren Tekke efendi şimdide Trabzonsporu şampiyonlukta edecek. Ey Tekke efendi yalnız elinde lig var ve rakiplerinin Avrupa'da maçları var senin bu fırsatları değerlendirmen gerekirken sen boş işler peşine düşmüşsün. Futbolda yeni bir şey keşfetmene gerek yok. Yönetim sana 2 metre boyunda golcü almış sen halen geride oyun kurma derdine düşmüşsün ve zamanda çalıp maçı bitireceksin. Yazık günah. Umar yanılırım.

M
Mert
11 ay önce

Savic yatip 3 milion aliyor senede 1-2 Mac cikiyor Genc dinamik oyuncuyu gönderiyorsunz!!! Yönetim istifa

O
Oflu
11 ay önce

Gerçekten yazık. Bizim kalitesiz takımdaki en iyi stoperlerden birisi.

R
Ramiz mert
11 ay önce

Daha düne kadar tekke tekke diyenler şimdi tekkeyle olmaz diyor ,biraz tutarlı olun,baniya çokmu iyi oyuncu iyi olsaydı italyada kalırdı,eleştirmek için elestirmeyin hocayı ,onunda kendine göre planı programı var bırakın uygulasın...

Z
ZoZo
11 ay önce

Tam olarak aklımdan geçen!! bu adam bu kadar kötü değil ki?! Serdar'ın geçen sezonki halinden iyi, lundstramı oynattınız o bölgede, ondan üç gömlek iyi, Türkmen'den her türlü iyi!! neyin kafasıdır bu Tekke ve Erto beyefendi?! yedek bile mi olamaz yani!! bırakın Allah aşkına, bu transferlerde çoook pis işler dönüyor, çok pis kokular geliyor!! saçmalamayı bırakın!! 5 milyon euroya 500bin euroluk adamı aldınız, 1 milyon da yıllık!!! bunu kim yer?!?!? yüzde kaç alıyorsunuz diye sorarlar!?

A
Alp
11 ay önce

Onachu haricinde alınan ve ismi duyulan futbolcular 3.Sınıf futbolcular Fatih Tekke ile 1 senemiz daha gidecek yazık günahtır…

M
Misafir
11 ay önce

Saviç, Serdar, Okay, Ozan, Lundsram vs. vs. denilen adamlardan daha mı kötü, kibir insanı bu hale getirir işte!

Şevki enes hacımemişoğlu
11 ay önce

Transfer yapacagına savunmaya bu adamı kazanmaya çalışsaydın niye gönderiyon ki savicden batagov dan daha iyi olcak belki adam yanlış yapıyor hoca

G
Gurbetçi
11 ay önce

Yerine çakma stoper okayı oynatacak kesin,tıpkı idolü avcı gibi oda mendiyi stoper oynatmak için baniyayı silmişti sonuç ligde zor kaldık,ben bu tekkeden umudu taaa İstanbulspordayken kesmiştim hem inat hem yetersiz..

M
Murat
11 ay önce

İyi oyuncuları göndermek doğru değil. Trezegue Baniya Dragus Ha veteran kupası alacaksak doğru yoldayız:))

M
Momoç
11 ay önce

Tekke efendi!!! Sikan'da kuru inadını gördük, Çin atasözünün dediği gibi "donu ile inatlaşan altına eder!!" var olan aklını kullan, yerli statüsündeki bu adam senin elinde Batagov haricinde stoper mevkindeki hiç kimseden kötü değil, bu inat kafan seni ilk 10 haftada yer, demedi deme, sonra da ömrünün sonuna kadar bu kulübün kapısında ancak hatıra fotoğrafı çektirisin Ertuğrul beyle birlikte!! çok saçma sapan transferler oluyor, para çarçur ediliyor, bizde de sabır kalmadı?! bilesin

Z
Zizu
11 ay önce

Tekkenin kapasite ve biriki en fazla Istanbulspor a kadar gerçi onu da küme düşürdü adam bildiğin kot kafa hiç hak etmediği yerde!!!! Tarafftar caresiz transferler herbiri ayrı fiyasko yalan haber çok futbolun içine ettiniz be hiç zevk vermiyor?! Ne taktik var ne kalite sonuçta doĝal olarak bu!!! Al başkanı da defolun gidin artık....

N
Nesat tosun.
11 ay önce

Savicden takıma daha faydalı olacağı kesin. Ne yönetim ne hoca yaşlılara dokunamiyorlar. Çünkü onlar TS faydasız hoca başarısızlığı da böyle boş oyuncuların armasina sığınır...

G
Gerçek tataftar
11 ay önce

Tekke’nin genç oyunculara tavrı çok anlamsız, Baniya, Sikan takımda kalmalıdır. Yaşlıllar bu ligi kaldıramaz.

E
Ersin yıldız
11 ay önce

Bence teklic Bir şansı hak ettiği düşünüyorum anlam veremedim müzmin sakatlığı nedeniyle sezonu 2 maç oynayıp 6,7mac oynayan savic hâlâ kadroda yer bulabiliyor bence top oynayana hak edene vereceksiniz azıcık cesur olun gençlere eğilim verelim ve guvenelim

H
Hamza kurt
11 ay önce

Bu iş tekkenin işi deyil inşallah yanilirix