Geçtiğimiz sezonu İtalya Serie B ekiplerinden Palermo'da kiralık olarak geçiren Rayyan Baniya’nın Trabzonspor’daki geleceği netlik kazandı.
Teknik direktör Fatih Tekke'nin yeni sezon kadro planlamasında yer almayan 26 yaşındaki savunma oyuncusunun, menajerine kulüp bulması yönünde talimat verdiği ileri sürüldü.
Bordo-mavili kulüple sözleşmesi devam eden Baniya’nın, kısa süre içinde yeni bir takımla anlaşması bekleniyor.

Öte yandan Baniya'nın Trabzonspor ile Haziran 2027'ye kadar sözleşmesi bulunuyor.
Tüm Yorumlar (16)
Haydar Öztürk
11 ay önceSaçmalık şanki stoperlerin en iyisi futbol aklı olmadımı anca bu kadar koskoca Trabzon sporumuz amatörlerin eline kaldı bu kafayla bu Trabzonspor düzelmez
Gocabali
11 ay önceFatih nerden bu kanıya vardı üç milyon euro alıp bir sezon yatan saviç dursun baniya gitsin.bu ya aptallık ya hainlik
TS 61
11 ay önceFatih eger bunları göndermez ve 11 de oynatmaya inat ederse hızla ts kariyeri biter Ozan savic luns mendy çam okay bunlar fatihi bitirir
Murat Altuntaş
11 ay önceBatagovu da verip yerine savici izleriz oda bir mac sonra sakatlanir U19 dan bi stoper koyariz kafamiza Göre takiliriz . Allah sizi bildiğiniz gibi yapsin .
TRABZON61
11 ay önceBu Tekke den harbiden hoca olmaz.. şimdi de transferde birilerinin direktiflerine uyuyor.. Elindeki futbolculardan Batagov haricinde işe yarar futbolcun yok işe yaramazları tutuyorsun bu adamı gönderiyorsun üstelik Türk statüsündeki futbolcu...
kuklacı
11 ay önceBANİYADA OLMAYIPDA ARADIĞI STOPERDE OLMASI GEREKEN ÖZELLİK NEYMİŞ ÇOK MERAK ETTİM. GEÇEN SEZON KADRODA KALSAYDI KUPAYI ALIRDIK . YİNE ADAM ALINABİLİR AMA YERLİ OYUNCU ROTASYONUNDA İYİ İŞ GÖRECEK BİR STOPER ARDA VE TAHA TECRÜBE KAZANANA KADAR BİR SEZON DAHA KALMALIYDI.
adnan
11 ay önceteke harbi fos cikti savic okay lustram kovul masi acil gitmesi olanlar baniya turk sitasusi bu 3..bir baniya etmez tekke zaten notu gs maclarinda verdi bu amatorle basari zor saplantili tip sikan ve baniya ya yasli copler varkan geclerle ne urasirsin viska baka lust okay once bunlari postala
R.G
11 ay önceTürk statüsünde olsa ne fayda, adam futbolu bilmiyor.
Cants
11 ay önceBaniya iyi bir stoper para ver al üstüne yolla
Ers61
11 ay önceTekke, bu kafayla onuncu haftayı gmöremez. Maalesef, gelecek sezon da heba olacak. Trabzonspor'un âcilen Doğan ve ekibinden kurtulması lâzım. Yoksa kulüp büyük bir girdabın içine düşecek.
TS 61
11 ay önceSavici oynatır 1 maç oynar 10 maç yok sonra der stoper yok Napiyım transfer dönemi gönderme saviçi 2 stoper transfer etme sonra napım onachuyu stoper de oynatır böyle saçma transfer planı yok
Tayyar baba
11 ay önceBu yönetime zerre kadar güvenmiyoruz ve amatör başkana güvenemiyoruz . Ağzıýla kuş tutsa hava cıva.. rayyan Baniya gelmiş geçmiş Necati kadir abiden sonraki en iyi stoperdir, sonra batakovdur. Birinin tecrübesi birinin gençliği vardır . Fatih Tekke hocam sakın yönetimin katakullisine prim verme ! Sen asla yalnız değilsin. Bu Aziz necip taraftar yanındadır
Kıyasettin Demir
11 ay önceBu adam milli takım çağrıldı neden bir şans verilmiyor anlamıyorum
Mustafa Saka
11 ay önceİtalya'da oynadı, Türk Milli takıma çağrıldı. TS için yetersiz mi? Yerli bir oyuncu ve şu an stoper ihtiyacımız var.
Son söz
11 ay önceBaniya kötüyse ozan tufan,Okay yokuslu,Enis destan,Arif boşluk, savic, lundstram listenin başına yzailmasi gereken oyunculardir.
Gugudali
11 ay önceBu ozan Okay daha bir iki tane topçu size avantami veriyor bunları kovsaniza