Süper Lig'de istediği gibi bir sezon geçirmeyen ve gelecek sezona güçlü bir kadro kurmak isteyen Trabzonspor, takımdan ayrılacak isimleri belirledi.
Yabancı kontenjanında yer açması gereken Trabzonspor’da takımda düşünülmeyen isimlerin ayrılığı kolay gözükmüyor.
5 İSİM YOL AYRIMINDA
Çapraz bağ sakatlığı yaşayan Barisic, gelecek yılki ücretinin tamamını istiyor. Lundstram’de de benzer durum var. Nwakaeme, Visca, Savic üçlüsünden en az 2’sinin gönderilmesi düşünülse de, hiçbirine teklif yok.
Üstelik kontratları devam ediyor. Bordo-Mavili yönetimin bu oyuncuları yollaması için ciddi fesih bedelleri ödemesi gerekiyor.
CHAM İÇİN BEKLENTİ 6 MİLYON
Bordo-Mavililer’in geçen yaz 4 milyon Euro bonservis karşılığında kadrosuna kattığı Muhammed Cham, takımdan ayrılabilir. Avusturyalı yıldıza pek çok kulübün ilgisi var, özellikle de Yunanistan ekiplerinin.
Trabzonspor’un olası satışta beklentisi ise 6 milyon Euro bonservis. Fırtına’daki ilk sezonunda 6 gol, 12 asistlik katkı vermesine rağmen teknik direktör Fatih Tekke’nin gözüne giremeyen Cham’ın geleceği, tekliflere göre netleşecek.
Tüm Yorumlar (6)
Ali İhsan DİNÇ
1 yıl önceBeceriksizler... Millet neyle uğraşıyor, biz neyle uğraşıyoruz.
Ali durkaya
1 yıl önceBunları kim alacak bunlar son sahibini bulmuş pedrodan gelen para ile gönderecek son hepsi genç olsa idi müşterisi peşinde idi simdi
Meydan61
1 yıl önceYaşlı topçuları toplayıp avantayıda cebine koyarsan şimdi elde patladılar.ne olacak bu zararı kim karşılayacak? Divan kutulunada aferin avantadan onlarda nemalanıyor .çıtları çıkmıyor
Sportmen
1 yıl önceKapasiteleri avantayla uğraşacak kadar .elletinden bu geliyor.gelecek için kulüp ekonomisi için proje yapacak beyin zeka yok .
taraftar
1 yıl öncePedro ve uğurcan satıldıysa satılmayacak oyuncu yok.Mustafa batagov harici.
Ts61
1 yıl önceNwakaeme yedek hamle oyuncu olarak kalmalı visca savic lunstram borisic gönderilmeli