Trabzonspor U19 takımında gösterdiği performansla dikkat çeken ve UEFA Gençlik Ligi’nde Atalanta’ya karşı kullandığı panenka penaltısıyla hafızalara kazınan Bican Tibukoğlu, kulübe veda etti.
Başarılı sol bek, ayrılığını sosyal medya hesabı üzerinden duyurdu. Genç oyuncu paylaştığı mesajda, “Birlikte ter döktüğüm, sevincini ve hüznünü paylaştığım takım arkadaşlarıma, hocalarıma ve büyük camiaya sonsuz teşekkürler. Bu formayla geçirdiğim her an benim için çok kıymetliydi. Şimdi yeni bir yolculuk zamanı… Ama bu aileyi asla unutmayacağım. Kalbim hep sizinle!” ifadelerine yer verdi.
Geride kalan sezonda 57 maçta görev yapan 19 yaşındaki oyuncu, 3 gol ve 11 asistlik performans sergiledi.

Tüm Yorumlar (13)
Muhammed
11 ay önceBu çocuk niye gitti ya. Tövbe yarabbim. Abi nasil yönetiyorsunuz kulbu valla anlamıyorum.
Yalnız TS
11 ay önceNereye gidiyor ki yaşı 19 gecti mi? Ya göndermeyin şu çocukları sağa sola
ESES
11 ay önceNere gitti bu uşak?
HASAN KOL
11 ay önceArkadaş nereye gittiğini de yazsanız....
Muammer
11 ay önceAklınız nerde nerde aklınız bırakmayın bu genleri bu senede gençlerle oynayın bırakın şampiyon olmayı bu sene gördük şampiyonluktan sonra ne hale geldik yanlış transferleri gençlerle oynayın.
Fırtına
11 ay önceA takıma çıkarılmıştır
ÖZŞİMŞİR
11 ay önceNE OLUYOR YAHU NEREYE GİDİYOR,KAPIYI KİM AÇIK BIRAKTI,,
My
11 ay önceKiralık gitmiştir sakin olun
hasani
11 ay önceşu çocukları ya sebata verin yada 1461 e hem onlar yükselsin hem çocuklar kendini geliştirsin. elin 35-36 yaşında adamların ne işi var sebatta Allah aşkına gençlere dönün bakalım
Osman61
11 ay önceLa kocum la uṣagum nereye gittin tamam anladik ter doktügün yere veda ediyorsun bizi de magdur ediyorsun nereye gittin kacirdilarmi seni ne oldu sana nerete gittin onuda yazsana eyy gidi Z kuṣagi Bize her yer Trabzon 61
Sayup
11 ay önceAslinda transfer yapmaya gerek yok. Dolduralim gencleri A takima oynasinlar. Bence bu mantik dogru mantik degil. Hak eden oynamali. Fatih hoca dört tane genc cagirdi kampa. Bu üc olabilirdi veyahut bes. Birakalim artik yasli genci. Kim faydali olacaksa o oynasin. Ha gencler basarili olursa en cok mutlu olanda ben olurum. Cünkü bende istiyorum alyapidan ciksin. Hayirlisi artik.
Bayraktar61
11 ay önceYerinde bir yorum ????????
Ksesli
11 ay önceNereye gitti , bari onu belirtseydiniz. Muhtemelen bir sonraki haberde nereye transfer olduğunu yazarsınız. Ya da futbolu bıraktı diye.